[quote="Harnold Kikkert"]Zet zijn naam volledig hier neer, doe dr een foto bij en bij de eerst volgende karperbeurs sabelen wij hem neder.
Alvast bedankt.[/quote]
???????????
sorry hoor ,maar ik vind karper vissen een leuke hobby , en als ik een mooie vis vang laat ik de foto gerust aan mn -->maten<--- zien ,of ze nou vissen of niet.en ik vertel ook wel waar dat was.ik ga zelfs de volgende keer met hun daar zitten desnoods ,en dan mogen ze op de stek waar ik had gezeten de vorige keer,Waarom? omdat ik het net zo leuk vind als zij wat vangen
ik denk persoonlijk door middel van het internet dat een heleboel verkloot kan worden.bijv.stekkenpezers had ik nooit van gehoord.en het water waar ik vlak aan woon ,heb ik in het verleden iets over gevraagd en gezegd (zonder dat ik er erg in had dat het het water en de vissen kan schaden.)
ondertussen zie ik hoe het in dit wereldje gaat ,er zijn zeker goeie gasten hier ,maar sommige mensen.................
wat een concurrentie strijd zeg,en afgunst.en stoere mannen die gewoon te goed zijn in vissen (ten aanzien van andere)
en ja , ik weet het ,het is een grote handel met veel commercie blablablabla ,nou voor mij is het relaxen en spanning puur als hobby
vroeger pleurde ik een boilie aan een hair en smeet het in het water ,en het kon me niet eens schelen of ik wat ving,als je maar plezier hebt.
en over wat ik in het verleden zei over een water waar ik bijna in geboren ben ,bij wijze van spreken.(terwijl ik dacht dat er bij het vissen geen kwaad zat,alleen dat ze een haak in de bek krijgen dan)
wil ik wel eens meemaken dat ene harnold knikkert even de "internet vissers" als knokploeg inzet op een beurs tegen een jongen die alleen maar een foto van zn mooie vis wou hebben.
misschien is alleen vissen en alles voor jezelf houden wel beter (voor de gezondheid en de gezelligheid) andere vissers kom je wel langs het water tegen.(want daar mag je schijnbaar wel open mee praten?)
want stel je meldt dat je een topweekend had ,gunnen of geloven de meeste het je toch niet en ten tweede krijg je allemaal wijzneuzige opmerkingen of bijdehand.
nee, daar zit je op te wachten.
ik denk dat ik hier eerder ruzie krijg met mede vissers dan dat ik ooit een goeie (vis) maat vindt.of mensen die mij echt liggen,oh ja ,ik ben een maat van mij met wie ik wel eens vis via dit board weer tegengekomen, trouwens ik vind het verder allemaal erg spijtig/jammer/en zo.
als ik toch overal zelf achter moet komen.en iedereen doet sneaky en geheimzinnig,kan ik beter op een spionnen forum gaan of lekker zoals het moet overal zelf achter komen en zelf gaan vissen.
ik ben zelf altijd erg open , en ben nooit te verlegen om mijn mening te geven of wat dan ook.misschien zijn de meeste vissers (op het internet)gewoon mijn slag mens niet denk ik.maar de mensen die ik uit mijn buurt ken die vissen zijn allemaal SUPER en geven je info over karper snoek,weet ik veel,zelfs als je er niet om vraagt , nou , mijn info krijgen ze ook wel ,als ik iets weet en die mensen mag. ik hoop dat ze wat zullen vangen dan!
en dat is mijn mening ,en wie het er niet mee eens is schiet me maar lekker dood als ze dat nodig achtten.