12 nov : gratis naakte vrouwen in sportkantine te Middelburg


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

08-11-2004 18:20

Beste Karpervissers,

Nu ik toch even jullie aandacht heb; na een bewogen seizoen breekt de koudere periode weer aan... Een goede reden om een paar gezellige meetings te organiseren! Lekker onder het genot van een drankje bijpraten over de ups en downs van de (hopelijk) karperrijke maanden die achter ons liggen.

Vorig jaar is de KSN-Regio Zeeland opgericht en na de succesvolle eerste meeting (waar John van Eck een superinteressante lezing gaf) hopen wij nu allemaal op een succesvol vervolg!

Daarom op 12 november:

Frank Huisman met een alles onthullende lezing over zijn seizoen van 2004. Frank is van huis uit een penvisser en bezit hier een schat aan informatie over, hij zal zijn relaas doen over zijn eerste seizoen op Goeree-Overflakkee.

Bij voorbaat kunnen we al vaststellen dat het een interessante en gezellige avond maar, ook hier geldt het motto: hoe meer karperzielen hoe meer vreugd! Daarom doe ik bij deze een oproep: komt allen!

Woon je in Zeeland of in één van de omringende provincies: kom a.s. vrijdag naar de sportkantine van Voetbalvereniging MZVC op het Sportpark Veersepoort te Middelburg! (adres & routebeschrijving: zie onderzijde bericht) Ook niet-leden van de KSN zijn van harte welkom! Lid worden is ook niet verplicht dus kom eens proeven van de sfeer!

De regioavonden worden gehouden in de kantine van Voetbalvereniging MZVC op het Sportpark Veersepoort aan de Boassonlaan 6 4333 MH te Middelburg (tel. 0118-681195). Onze regioavonden beginnen om 20.00 uur (zaal is open vanaf 19.30 uur) en de toegang voor deze avond is 3 euro. Om het iedereen zo gemakkelijk mogelijk alhier een routebeschrijving:

Uit de richting Bergen op Zoom:

A 58 afslag 39 Middelburg
Je ziet nu aan je linkerhand de Mc Donald´s rechtdoor rijden.
Vervolgens kom je over het spoor en daarna over een brug.
Brug over links aanhouden en gelijk weer rechts.
Je komt langs de Konmar zo ja dan zit je nog steeds goed!!
Weg blijven volgen.
Linksaf bij de 2e stoplichten (richting Sint Laurens).
Vervolgens bij de 3e stoplichten die je tegenkomt rechtsaf slaan.
Dit is de President Rooseveltlaan. Deze weg volgen en het kan niet missen
dat je op het sportpark de Veersepoort aankomt.


Uit de richting Vrouwenpolder:

N 57 volgen richting Middelburg
Bij eerste kruising met stoplichten linksaf slaan de President Rooseveltlaan op.
Deze weg volgen en het kan niet missen dat je op het sportpark de Veersepoort aankomt.

Hopelijk tot 12 november!

Namens de KSN-Regio Zeeland,

Michiel Pilaar
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

08-11-2004 18:32

Enne.....hoe zit dat met die naakte vrouwen? :oops: :lol: CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

08-11-2004 18:39

Leuk initiatief!

Ben ook best geinteresseerd :D
Die vrouwen zijn toch wel te regelen? De kans dat de contributie omhoog gaat nemen we maar voor lief he?! :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

08-11-2004 18:41

Er schijnt interessante barbediening te zijn :wink:

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Patrick van der Molen
Berichten: 234
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: Almelo
Contacteer:

08-11-2004 18:57

Zijn er karpers in zeeland dan? :lol:
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

08-11-2004 19:05

Heren der liefde,

Vandaag kreeg ik van mijn werkgever de opdracht om dubbelglas te gaan plaatsen in bestaande kozijnen van één der beste Zeeuwsche ouderenzorgcentrums! Hier raakte ik algauw aan de praat met één van haar licht dementerende bewoners.

Het gesprek ging over vergane gezinsleden, over de suiker met klontjes én over de barbediening van de a.s. KSN-Meeting! Ik vertelde over mijn idee over topless bediening en terstond verraste ze mij door te vertellen dat ze al ruim 80 jaar actief naakt recreeërt wanneer de buitentemperaturen dit enigzins toestaan!

Om haar verhaal kracht bij te zetten trekt ze fanatiek haar t-shirt over haar hoofd. Twee zongebruinde hangvellen zien dansend het daglicht! Een verleidelijke glimlach doet haar gezicht een ontdeugende plooi aannemen. Ze knipoogt en van binnen smelt ik! Ik kijk naar mijn collega en hij knikt. Samen gaan we naar een aparte ruimte in het zorgcentrum. Met een zwaai gooit ze een krakende deur open en wat zich daarachter bevindt doet mij glunderen van plezier! Ik weet dat de meeting een doorslaand succes gaat worden. In de kamer staan ruim 50 zongerijpte bejaarde vrouwen en verwachtingsvol kijken ze me aan!

Ik ga op een stoel staan en hef zowel mijn armen als mijn stem en schreeuw enthousiast: jullie mogen allemaal naakt barmeisje zijn op de KSN-meeting! Intens gejuich stijgt op en ik word op de schouder genomen!

Als iedereen weer bekoeld is wissel ik nog ff wat telefoonnummers uit (altijd handig) en spoed mijzelf weer naar mijn ijverige collega om de werkdag vol te maken...

Dus; komt allen, u weet niét wat u gaat zien!

Tight ... :wink:

Michiel 8)
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

08-11-2004 19:10

Ik geloof niet dat het nog "tight" is..... :roll: :lol:

Vindt je het goed dat ik afhaak na de bejaarden-barvrouw-ideeën? :wink:
Ik zet gewoon m'n paarse bril op, ziet de wereld er een stuk jonger uit 8)
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

08-11-2004 19:11

Aan EEN telefoon nummer heb ik genoeg :oops: :oops: :oops: CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

08-11-2004 21:55

Dan zorg jij voor de vrouwen Cor, bedoel je dat?
Was jouw beroep elders op dit board toch geen bull-shit :roll: :lol:
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

09-11-2004 18:13

pilaar,

anders laat je je vriendin tammie ff langs komen, mss doet zij het wel! :lol: .

rolaterssssssssss,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

09-11-2004 18:45

Zoals je weet adverteren...doet verkopen! :P CN
Unicorn Carp Fisching
Plaats reactie