foto in de krant...


Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

12-07-2002 09:25

Beste Sjoerd, ik wil hier toch even op inhaken. Al geruime tijd maken meer dan 6000 Franse karpervissers (en dit aantal groeit nog steeds snel) , verenigd in CAMOU, zich druk o.a. om de 'verdwijning' van mooie (veelal grote) vissen van openbare Frans wateren naar betaalwateren tegen te gaan. En ik vind dat zij daarin onze steun verdienen (denk je maar eens even in dat dat hier ook zou gebeuren...). Uit dien hoofde ben ik tegen het publiceren van vissessies op betaalwateren in de genoemde magazines, omdat betaalwateren de oorzaak zijn van deze 'karperroof'. Nadrukkelijk scheer ik niet alle betaalwateren over één kam daar er wellicht ook wat zijn die zich niet met deze ergerlijke praktijken bezig houden. Alleen door Engelse firma's (of in Engelse handen) worden al 114 Franse betaalwateren verhuurd....!
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

12-07-2002 10:35

"Wel een grote karper vangen, maar niet weten waarom...wist hij dat wel, dan was hij niet met zijn kop in de krant gaan staan. "

dit is nog de beste verwoording over de topic die ik tot nu toe gelezen heb.

Ik ben 't er nog steeds niet mee eens dat hij in de krant gegaan is, waaronder meer mensen met mij.


en dan nog inhakend op 't vissersbloed.

je heb't of, of je heb't niet.

Bij mij is er helaas niemand die in de familie zich echt interesseerd in vissen.

terwijl ik 't toch in me bloed had zitten.
als je dan een keer iemand ontmoet, waarmee je dan mee mag, dan stroomt 't bloed toch alweer wat sneller...!!
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

12-07-2002 12:59

Beste Aart,

Ik had begrepen dat Fisherman Holidays, juist een organisatie was die WEL te vertrouwens was!? Anders zouden mensen als Ronny de Groote of Alijn Danau toch niet op dat soort wateren vissen? Ik herinner mij meerdere artikelen in Beet waarin R de Groote meermaals zijn afschuw uitsprak over hetverdwijnen en overzetten van vissen. ( dat artikel over Den, Groten, Den Langen, De Knik, Eenoog, Skup enz enz.) En ik meen dat A Danau ook al eens zoiets heeft gedaan ( ik dachtdat zijn lezing op Carp '02 daar ook onder andere over ging--> zoniet, refresh my mind! )

Anders zouden ze wel erg shijnheilig en hypocriet zijn toch? En dat geloof ik haast niet!

Groeten,

Nog niet helemaal uitgeruste, omdat z'n gsm vroeg af ging, Sjoerd
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

12-07-2002 16:15

Beste Sjoerd, ik ga op dit board niet over firma's of personen in discussie.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

12-07-2002 18:06

Nee dat was ik idd niet van plan dus laat ik het hierbij
Gebruikersavatar
Henk Bos
Berichten: 73
Lid geworden op: 31-01-2002 01:00
Locatie: siddeburen(Groningen)
Contacteer:

13-07-2002 01:51

Prima vis,nait din!Het gaat erom dat deze jongen er trots op is zo'n vis te hebben gevangen en nu is het maar zo,hoe gaan onze colege karpervissers of zelfs een paar CARPBOARDERS ermee om............(hang on to your EEEEEEEEEEEEEEEEgo)
Hey Ho let's go,Hey Ho let's go.
Wilko Bloem

13-07-2002 09:49

Lijkt mij zeer voorspelbaar, en hoe men daar mee omgaat men.Bos, overzie het praktijk verleden van gelijksoortige situatie's en huiver! En buiten dat, niemand zal bezwaar aantekenen als desbetreffende visser in de media verschijnt. Mits hij de lokatie en het water "top secret" houd, zo niet dan ben je als karpervisser geen drol voor je neus waard!
Met niet gedogende groet Wilko!

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Edward Schrooten
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Enter

13-07-2002 13:41

100 procent mee eens Wilko!!!