29-08-2004 09:35
[quote="erik snijders"]Dennis,, ik benhet geheel met je eens, en heb een aantal suggesties
we hebben toch zo'n mooie beginnershoek op dit forum ?? stel een bepaalde leeftijd in of een bepaald aantal postings, pas als je dat bereikt heb, krijg je toegang tot de rest van het board, uiteraard moeten diegene wel de gewone berichten kunnen lezen...
Misschien een idee voor de webmasters, om een soort punten regeling in te stellen, elke keer als iemand wat zinnigs post, krijg je een credit, dit zou dan door een onafhankelijke groep van bijv 10 boarders gedaan moeten worden.
Als een persoon dan bijv. 100 punten heeft, krijg je toegang tot de rest van het forum.
Misschien zijn er mensen die dit als een soort van discriminatie zien, maar dat is het zeker niet, tenminste niet zo bedoeld.
Ik kom dagelijks op forums, en bij die forums is het gebruikelijk dat je als nieuweling niet gelijk over het hele forum beschikt. Je moet dus laten blijken dat je een serieus persoon bent, en een aanvulling kan zijn voor het forum, we zijn hier immers om wat dingetjes van elkaar op te steken, ouwehoeren kunnen we rond de koffietafel wel.
Dit zijn zo maar even wat hersenkronkels die ik loslaat, ik weet dat het heel moeilijk is om een grens te trekken qua leeftijd, omdat ik ook mensen ken op dit forum van 17 jaar, waar ik zelfs nog wat van kan leren.
ben benieuwd naar jullie mening
groeten van erik ( hopelijk heb ik met deze posting mijn 1e puntje binnen )[/quote]
Ik denk niet dat je de webmasters, zoiets kunt vragen, omdat ze dan ieder bericht moeten lezen en dat zien er op een dag toch nog wel een hele hoop.
Kom op mensen... Iedereen moet zich toch kunnen gedragen op een fatsoendelijk forum zoals dit, daar zouden maatregelen zoals deze van Erik, (Het is wel een goed idee, maar het is een hoop werk voor de webmasters) helemaal niet nodig hoeven te zijn. We weten zelf toch wel zo`n beetje dat we niet alles hoeven te vragen b.v wat al eerder is genoemd: wat is beter aardbei of banaan???? MENSEN GA EENS KIJKEN BIJ DE ZOEKFUNCTIE!!! daar staan al 10-tallen topics over wat nu beter is aarbei of banaan....
Ik vind het jammer dat niet iedereen eens nadenkt voor dat ze wat vragen op het forum.
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken, Ik hoop alleen dat het gezeik nu eens afgelopen is.
Noud