veranderen van topic


Plaats reactie
Peter Feddes
Berichten: 163
Lid geworden op: 28-05-2004 11:34
Locatie: Oosterhout N.Br.

11-08-2004 10:27

Beste mede boarders,

Het valt mij op dat de laatste de tijd een heleboel topics binnen no-time worden omgebogen in iets compleets anders. En dan met name in onze aanbod hoek. Mensen die iets te koop aanbieden voor een prijs die anderen weer veel te duur vinden. Discussies over vergelijkingen met nieuwprijzen, niet leverbare artikelen en ga zo maar door. Ik vind dat een beetje jammer.

Ik vind dat een aanbod topic een topic is waar iemand iets verkoopt. Heb je er geen interesse in, reageer dan gewoon niet. Als je een discussie aan wilt gaan met de verkoper over de prijs, dan is er een mooi middel op dit forum, genaamd pb. En anders is er ook nog zoiets als email. Iedereen kan de vraagprijzen hier vergelijken met nieuwprijzen, dus als iemand iets koopt wat volgens een ander weer te duur is, dan is dat toch zijn eigen keuze?

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die niks snappen van dit fenomeen "veranderen van topic". Ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum, dus wellicht zie ik spoken.

En laten we proberen om dit topic niet om te buigen naar iets heel anders :lol:

Vriendelijke groet,
Peter Feddes
hallo, ik ben een onderschrift-virus. kopiëer mij en zet me in je onderschrift, dank je!
Gebruikersavatar
rene hoogeveen
Berichten: 533
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: almere
Contacteer:

11-08-2004 12:13

beste peter,

bedankt voor je reactie ik kan deze goed begrijpen het is alleen jammer dat andere mensen dit niet met ons delen de piepers zijn 3 dagen geleden verkocht maar de reacties blijven maar komen velen slaan kant nog wal ik vind ook dat mensen die willen kopen moeten reageren en anderen hun commentaar beter voor zich kunnen houden
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-08-2004 22:49

Naamgenoot,
indien ik iets zou willen kopen van iemand zoals b.v Rene dan wordt de handel van mijn kant bedreven via een pb of nog liever via mail.

Kom je er niet uit qua prijs of e.d dan is het tenminste souverein afgehandeld zonder dat heen en weer gelul over prijzen.

mvg,
Peter
gerrit koop

12-08-2004 08:14

ok
Laatst gewijzigd door gerrit koop op 26-08-2004 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

12-08-2004 10:13

Gerrit

Klinkt als een goed plan.

gewoon als iemand iets post bij Vraag & Aanbod, dat er meteen automatisch een slotje op gegooit word en dat alleen de Poster het bericht kan veranderen of nog een extra reacite geven.

En het onderhandelen dan via Mail, MSN, Telefoon, PB enz.

Mvg

Remon
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Plaats reactie