Jammer dat het nodig is......

Doe er wat aan!!!!!

......en bedankt he!!!!!!!!!!
 ......en bedankt he!!!!!!!!!!

. Het achterlaten van lijnen zou flink bestraft moeten worden, de gevolgen zijn vele malen groter dan die van 'standaard'  rotzooi
 . Het achterlaten van lijnen zou flink bestraft moeten worden, de gevolgen zijn vele malen groter dan die van 'standaard'  rotzooi  

Dit wordt dan netjes opgeruimd.
  Dit wordt dan netjes opgeruimd. 

veroorzaken.
 veroorzaken.
 Maar toch helpen de pleidooien in een aantal gevallen wel degelijk, zie hier het levende bewijs. Ik ben ook verstandiger geworden (in dat opzicht
  Maar toch helpen de pleidooien in een aantal gevallen wel degelijk, zie hier het levende bewijs. Ik ben ook verstandiger geworden (in dat opzicht  ) Ik ruim mn eigen rommel altijd op, die van een ander niet altijd, dat ligt er net een beetje aan. Ik ben immers een karpervisser, geen heilige.
 ) Ik ruim mn eigen rommel altijd op, die van een ander niet altijd, dat ligt er net een beetje aan. Ik ben immers een karpervisser, geen heilige.   

. Heb plaatsen gezien langs de waterkant gezien waarmee je meteen een vuilniswagen kon vullen. Tja... het blijft toch voor sommige een grote moeite om netjes alles op te ruimen of een vuilniszak mee te nemen voor je rommel in te doen
 . Heb plaatsen gezien langs de waterkant gezien waarmee je meteen een vuilniswagen kon vullen. Tja... het blijft toch voor sommige een grote moeite om netjes alles op te ruimen of een vuilniszak mee te nemen voor je rommel in te doen