goedkopere visspullen


Plaats reactie
dynootje van den Berg
Berichten: 2
Lid geworden op: 03-05-2004 22:42
Locatie: Ridderkerk

10-05-2004 12:41

Schijnt Visspullen in Belgie veel goedkoper te zijn!!!!??????????

Wie kan dit bevestigen?????????
Wazzup??!!
Gebruikersavatar
Bart Coppens
Berichten: 229
Lid geworden op: 22-05-2003 02:00
Locatie: Beek en Donk

10-05-2004 19:31

Het kan op sommige dingen wel schelen, soms nog behoorlijk ook, maar van bv Janssen zijn veel klachten dat ze zeggen dingen op voorraad te hebben, vervolgens rijd je helemaal naar belgie en dan is het er niet...
Ik heb ook gehoord en gezien dat het er achter de schermen niet al te voorzichtig aan toe gaat met de spullen, denk aan kromme stretchers en zoiets...

De vraag is of je er echt goedkoper mee uit bent, en dan nog de service...
Is er een x iets mis kan je weer terug naar belgie...

Ik hoop dat je er iets aan hebt, ik heb het s geprobeerd maar mij zal je er niet meer vinden...

Suc6 er mee
Jean-Pierre De Koker
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-04-2004 20:27
Locatie: Moorslede

10-05-2004 20:47

Goedkoper in Belgie ...? Dat weten wij niet daar wij niet alle prijzen kennen die gebruikelijk zijn bij u in Nederland.

Sommige zaken blijkbaar wel ...gezien de belangstelling en aankopen vericht door Nederlanders bij hengelsport DEMEULENAERE, zie website http://www.fishing.be.

Service, garantie ... enz : lees maar eens de reacties hier op deze site en eventueel ook op http://www.carp.be en eventueel nog andere plaatsen.

Tevredenheid geuit door vissers - die je eventueel zelfs persoonlijk kent -is nu éénmaal een onbetaalbare reclame voor een hengelsportzaak.

Uiteraard heeft ook die hengelsportzaak niet alles in voorraad. Dit kan niemand ...Het is zelfs zo dat bepaalde zaken totaal niet in voorraad kunnen zijn om reden dat ze helemaal niet leverbaar zijn niettegnstaande de produkten vermeld worden in de catalogus van ...


Voor je een (lange) trip maakt is een mailtje best nuttig.

Groetjes- Vang ze : veel en grote..
Gebruikersavatar
Bart Coppens
Berichten: 229
Lid geworden op: 22-05-2003 02:00
Locatie: Beek en Donk

11-05-2004 18:53

Ik bedoel ook na contact met de winkel via mail of telefonisch, wordt er ja gezegd terwijl is het toch soms nee...

Tja en voor de rest, dit zijn mijn ervaringen....

grts bart
Gebruikersavatar
sjors hooijen
Berichten: 251
Lid geworden op: 04-04-2004 20:41
Locatie: brabant

15-05-2004 15:03

ja volgens mij heeft jansen in kessel wel heel veel voorraad ofja als ik er ben teminste als je kijk naar de swingers van fox dan hebben ze van elke soort ook elke kleur een hele rij hangen en de molens staan ook in dozen tot het plafon gestapeld. en dat over krome stretchers is volgens mij ook maar een fabeltje. ik ben er geweest en heb er goed kunnen shopen en ze hebben er ook ALLES!!! ook zijn er heel veel dingen een heel stuk goedkoper en dat is natuurlijk wel meegenomen :D

groetjes sjorske :wink:
Plaats reactie