Vissessie plannen


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

20-12-2003 12:15

Immiddels:
http://members.ams.chello.nl/hjonge/ext ... index.html

Zo, en nu weer vissen!

Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

20-12-2003 17:10

't Was me een ervaring, dat zwanen-vangen.
Stik op en zeiknat, maar wel voldaan en tevreden.
Trouwens, die beesten hebben een behoorlijke 'slagkracht' in die vleugeltjes van hun. Damn!
Mvg, Rob.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

20-12-2003 19:14

Goedenavond dames en heren
Zwaar werk dat zwanen vangen.Gelukkig is Stefan een kundig schepper en had hij hem snel in het net.
Gelukkig hebben we het advies van Jan opgevolgd en zaten allen Stefan en mijn persoontje in het "zodiacje" (Heb trouwens ook maar twee reddingsvesten bij me )
Eenmaal bij de kant aangekomen nam Rob onze merkwaardige vangst over,De zwaan bleek hier niet echt van gediend en gaf Rob een knal met een vleugel Ik zou op dat moment niet in zijn schoenen hebben willen staan.
Afijn inmiddels vernomen dat het beest volledig zal herstellen.Omdat ik nu toch in het dorp was meteen weer boodschappen gedaan,
Ook nog even op het alternatieve water wezen kijken, deze keer weer aangevoerd, zelfde hoeveelheid maar nu geconcentreerder.
Morgen maar eens een daagje gaan proberen.
Nu we toch een tot twee dagende hennep op het weiland van Klaas zijn werk laten doen.
Op de swiebertjeskampement aangekomen, blijkt dat John,inmiddels het grotere " dat zeg ik " zeil heeft afgegeven.
Na overleg met mijn maat besloot ik morgen alleen naar het alternatief te gaan.
Hij wil een rustdag en wat bijslapen, voelt zich niet echt geweldig en neemt wat citrosan met een scheut cognac.
Afwachten wat de dag van morgen zal brengen.






<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Michel Hollaar op 2003-12-20 19:15 ]</font>
jan van kranenburg

21-12-2003 03:15

Fijn te horen, Michel. Van die zwaan.
We hebben hier in Den Haag danwel een Ooievaar in het stadswapen, maar ik geef de voorkeur aan een Zwaan.

By the way; heb geen vuurpijl of zo gezien, dus de eitjes komen vertraagd.
Na aflevering daarvan hoop ik ergens een penhengeltje (Co Sielhorst) te kunnen plaatsen.
Heb ik tenminste ook geen probleem met het muurtje.

mvg

Jan



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan van kranenburg op 2003-12-21 03:17 ]</font>
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

21-12-2003 20:25

Eens ff terug wat vaart erin brengen...

Op 2003-12-19 21:08, schreef Henk de Jonge:
Rob, even tussen neus en lippen door, de afgelopen dagen heeft het behoorlijk geregend, ik weet niet of stroming en watertemperatuurdaling een rol in het verhaal kunnen spelen.


Henk,
in mijn geval:
last van de stroming valt best mee. Op mijn stek (de grote vijver) is de kracht grotendeels weg. Wat betreft de plotse daling van temperaturen is het iets minder leuk. De beten komen nog wel, maar het aantal is toch wel merkbaar terug gevallen.
Van de drie plekken die bevist werden ('op de oude oever', 'in het oude kantje' en 'het geultje') is 'oeverstek' compleet stilgevallen, het kantje geeft nog wel eens wat. Van deze twee kwam voordien het meeste actie. Nu is dat het geultje geworden. Het is hier ongeveer 50 cm dieper dan de rest van 'de vijver'. We hebben de hoeveelheid voer ook teruggeschroeft tot enkele handjes boillies rond het haakaas. De mais wordt nu achterwege gelaten. Zo gauw de temperatuur terug enkele graden wint en de activteit wat toeneemt, zal de hele stek terug voorzien worden van een degelijke maisbeurt. Iets in mezelf blijft roepen om enige voorzichtigheid met voeren.

En hoe gaat het bij de rest?

Mvg, Rob.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

21-12-2003 21:40

Rob,

Zoals je wellicht reeds hebt vernomen zit ik een nachtje ons alternatief te bevissen.
Vanochtend vroeg heeft mijn maat me naar de parkeerplaats gevaren, en mij naar het alternatief gereden hij neemt de H 200 bus weer mee terug zodat mijn aanwezigheid daar absoluut niet opgemerkt word.
Ik heb het absolute minimum aan spulletjes meegenomen.
O.a. zeiltjes, slaapzak, rugzakje, gevuld met de tacklebox eten en drinken voor twee dagen. Geen stretcher lk gebruik de omgedraaide Fishhunter wel als matras, Heb ik meteen een bootje bij om de lijnen uit te varen.Een regenponcho, en uiteraard m'n overige werkelijk noodzakelijke hengelspullen. Na wat peilwerk snel besloten waar het aas en de voerboilies moesten komen te liggen.
Een op de reeds aangevoerde plek, een hard plaatje op 5 meter diepte.
Een onder de linker kant 1,5 meter diepte 10 m1 voor een verzonken boom.De derde hengel voorzien van drie maiskorrels op het diepste deel in een put van 8 meter diepte met een diameter van 10 meter geplaatst.

Ik wens u allen een welterusten en mezelf een onrustig actievol nachtje toe.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

22-12-2003 09:07

Môgge allemaal,

Jan, Ik weet dat jij niet meer dat “kruip door sluip door” kan volhouden zoals de jeugdigen daar, maar zaterdag heb jij waarschijnlijk ook de trailerhelling gezien waar de snoekbaarsvissers hun boten in -en uittakelen.? Precies,daar en daarnaast ligt een kleine steiger. Het water is er niet te diep, tot 3 meter met wat kiezelige ondergrond.
Ik kan me zo voorstellen dat die lui na het vissen de boot schoonmaken en dat allicht wat etensresten overboord gaan..
Zelf vind ik zo’n stek prima om instant te vissen, met toch misschien hier en daar een handje maïs voor de attractie. Je zou met een hair en wat korrels kunnen gaan vissen, mocht je toch af en toe vast komen te zitten aan de ook aanwezige eendenmossels, zou je ze rechtstreeks op de haak kunnen doen.
Dat je af en toe een brasem of winde zult vangen maakt jou niet uit geloof ik, maar dat er karper op die plek komt weet ik bijna wel zeker!
De eieren voor Frank zou ik maar laten voor wat ze zijn; de anderen zullen je wel vinden, raak je ze toch kwijt.
Om elke dag een reuze-omelet te bakken lijkt me een beetje teveel van het goede!
O.ja vuurpijlen worden niet afgestoken, voorlopig worden de kampjes gedoogd,moeten we ook zo houden, al kan er na zaterdag weinig stuk voor jullie.

Rob, ik begrijp dat je blijft zitten waar je nu bent? Ik weet niet,hoor, maar eens uitzoeken vandaag of je ze op tijdelijk dieper water kan terugvinden? Wat betreft voeren maak je geloof ik wel een goede keus, weinig is al vaak meer dan genoeg met die temperaturen.
We houden je hier in de gaten.

En Michel, die is volgens mij in zijn element als ik het zo lees. Echt een survival maakt ie ervan, hij gaat helemaal op zijn omgeving, minimum aan bagage. Als dat niks oplevert weet ik het ook niet meer.

Van de overigen heb ik niets meer gelezen. Van Stefan kan ik me dat voorstellen, die lijkt in veel opzichten op een commando, blijft niet lang op één plek en zoekt en vindt steeds weer een nieuwe uitdaging.

Mannen, succes vandaag!
Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

22-12-2003 09:45

Helaas heb ik jullie in alle vroegte moeten verlaten...
Mijn vrouw kreeg weeën, eerder dan verwacht, vandaar met een spurt weer naar Nederland gegaan om bij haar te zijn!

Verder was het een mooie ervaring om op dit meer te vissen, volgend jaar keer ik hier zeker terug!

Heren,
succes nog op dit meer en hou mij op de hoogte...

Michel,

De vangende hengel verplaatsen is een beetje lef hebben, maar moeten we dat niet hebben?
Of ben jij een visser die vasthoud aan die ene tactiek?
Ik niet! Ik probeer van alles en als ik Klaas zijn probleem zo las, zou ik het op deie manier doen, de vangende hengel verplaatsen! Gek ben ik niet, maar ik vis liever niet 'standaard'...

ik ben benieuwd of Klaas er weer heeft zitten vissen en hoe de vangsten zijn geweest!

_________________
karpervissen is geen hobby, het is een religie!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marijn ham op 2003-12-22 10:32 ]</font>
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

22-12-2003 10:14

Henk heeft het door,

constant in beweging, zoveel mogelijk observeren, zoveel mogelijk peilen, en zo goed mogelijke conclusie's proberen te trekken uit de vangsten.
Het zo mobiel mogelijk zijn helpt wel wat met de vangsten. Ik heb het toch geprobeerd, hengels tussen de bomen, had nog 2 oude pellets langs het spoor gevonden, daar heb ik op een klein moddereilandje 10 meter van de hengels, een plateautje kunnen maken. Krap is het zeker wel, maar het heeft me wel weer 2 vissen opgeleverd, de vismaat had besloten om op de stek te blijven zitten, en heeft 3 mega brasems en een karper van een kilo of 8 gevangen.

Ik houdt jullie op de hoogte,

mvg
Stefan
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

22-12-2003 14:56

Marijn :eek: ,
We wisten niet dat jullie zwanger zijn!
Hé heel veel sterkte en niet zelf teveel persen en puffen.
Hou jij ons dan ook op de hoogte?

Groeten
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

22-12-2003 20:07

Goedenavond, een heeele goedenavond

Marijn alleerst wens ik jouw , je vrouw en inmiddels al ?? zoon/dochter??? veel geluk en gezondheid toe.

Dan als reactie op jouw posting het volgende

Na drie dagen van de 14 op een redelijk maagdelijk water hebben we 4 vissen.
In mijn optiek bleef de vangende hengel dan gewoon liggen. Met de andere hengels hebben we tijd en gelegenheid genoeg op te experimenteren c.q. verplaatsen zoals reeds in eerdere posting door mij aangegeven.
Tevens zitten we hier op redelijk maagdelijk water, dus niets is hier standaard voor deze karperpopulatie alles is nieuw voor hen.
Tevens heb ik me inmiddels achter de ideeen van Klaas geschaard ( Hennep, 24 uur laten werken voor je)
Hierdoor kan men bij de update van Henk bekijken wat het alternatief heeft opgeleverd. Helaas zal het hierbij blijven op
het alternatief omdat de garde de peche, mij na een lang doch vriendelijk en beleefd gesprek met mijn handen en voeten Frans wisten duidelijk te maken dat ze ons Nederlanders op het Grote Meer gedogen, maar dat het niet de bedoeling was dat wij over de hele streek zouden uitwaaieren met onze kampementen.
Bij deze heb ik de boodschap van deze geuniformeerde heren doorgegeven.
Ik ben inmiddels door mijn gelukkig redelijk herstelde maat opgehaald en weer terug in ons eigen kamp waar wij onze hengels weer in het weiland met de muurtjes hebben gedeponeerd.
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

22-12-2003 20:20

Hoie,
Klaas lijkt het ff druk te hebben (of zijn inspiratie is op, maar daar geloof ik niks van) dus heb ik zelf ook eens een vraagje.

Tot nu toe speelde verhuizen een belangrijk rol in geval van blanken.

Stel nu dat je GEEN mogelijkheid hebt tot verkassen. De eerste dagen vang je vis, maar na een dag of 2-3 valt het stil. Op het eerste zicht zijn er geen veranderingen in omstandigheden.

-Wat kan een mogelijke oorzaak zijn?
-Wat doe je om die situatie terug naar je hand te zetten?

Ik stel deze vraag ff naar aanleiding van een sessie van mij vorig jaar. 'De buren' kregen toen één run, na een uurtje of drie vissen. Voor de rest van de 5-daagse sessie hebben ze geen piep, tuut, bliep of wat dan ook meer gekregen. Naar mijn idee uiterst frustrerend!

Ik heb geen idee hoe een dergelijke situatie aan te pakken, dus dit zou een waardevolle 'just in case'-wetenschap kunnen worden. Het zou wel eens een verloren sessie kunnen redden.

Mvg, Rob.
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

22-12-2003 20:29

Oh ja ik was het bijna vergeten... (ik schaam mij diep)

Marijn,
het allerbeste gewenst voor jou, je vrouw en jullie 'kerstekindje'. Dat hij/zij een lang, gelukkig en vol leven mag hebben!
Hiep hiep...

Mvg, Rob.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Buteneers Rob op 2003-12-22 20:29 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

22-12-2003 21:44

Rob, als reactie op je voorlaatste posting,natuurlijk.

Stel, je hebt echt niet meer stek tot je beschikking dan waar je nu zit. De plek is voor 5 of meer dagen “vastgelegd” .
Oke je begint met de standaard, info,voeren en zo. Na zo een dag of twee zou dat vis moeten opleveren, uitgaande van het feit dat er vis zit. Je vangt echter niets.
Dan zou ik gaan balen, geen oog meer dicht doen en eerst nadenken of alles wat ik doe wel goed is.
Montages nalopen, kijken bij de buren die wel vangen en teruggrijpen op andere methodes en aasaanbiedingen.
Doet me heel sterk denken aan een sessie, heel lang geleden met mijn vader. Toen nog de alufoliewaker, penvissen . Op de conservatieve methode met 25/100 kregen we wel aanbeten, maar halverwege de run liet de vis los. Dit gebeurde zeer vaak, terwijl de karper zijn aanwezigheid wel had verraden. De waker iets hoger zetten, dus scherper vissen hielp ook niet, zonder waker idem. Aan de overkant van het meer werd wel gevangen..
Op het laatst zetten we uit balorigheid een spoel 16/100 op de molen, kleinere haak, kleiner aas en we vingen! Niet alleen karper maar ook brasem, baksteen brede ruisvoorns. Tuurlijk de zwaardere karpers verspeelden we, maar op het moment dat we dezelfde montage gebruikten op de zwaardere nylon begon het oude liedje weer van voren af aan.
We hebben daar vaak over gesproken samen, maar verder dan dat het een bepaalde “kolonie” betrof,wellicht alleen vrouwtjes, die zeker in het voorjaar nogal gevoelig in de bek zijn, zijn we nooit gekomen.
Later met vissen op het strand bij Wijk Aan Zee heb ik ook dit soort dingen meegemaakt, afhouders met 8/100 fireline en een haakje 12 vingen wel ipv de geëigende onderlijnen.
De snoekbaarsvissers onder ons zullen dit soort situaties zeker herkennen.

In ieder geval zou ik in het door jouw geschetste geval al mijn kennis uit de kast halen. Terugvallen op oude technieken, eigenlijk dus heel actief worden, wisselen van aas, aasaanbieding. En natuurlijk als je de ruimte hebt en een boot tot je beschikking de vis opzoeken.
Als dat alles niet lukt, ben je verslagen, game over, volgende keer beter, maar als je dan na die vijf dagen thuis komt kan je met recht zeggen “ Ze deden het niet” .
Dan, thuisgekomen, ga je “navissen” en komt wellicht met een beter plan volgende keer terug.

Wat betreft Klaas, ik denk niet dat zijn inspiratie is afgenomen, behalve het vissen bij jullie heeft ie het stikke druk met de website van de KSN, op afstand alles goed te laten lopen, petje af.
Maar ik verwacht hem toch snel weer terug.

Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-12-2003 22:54

Mannen,

Jan, waar blijf je nou met de eitjes? Ben je er op gaan zitten ofzo? :smile:

Ik heb Michel zo gek gekregen om effe langs te komen van zijn alternatief water.
Die heeft vanmiddag een 100tal eitjes gehaald voor me.

Wil nu als laatste het volgende proberen:
Een mierzoet witvis voertje, aangemaakt met melasse. Flinke dosis flavour, wat bolle erdoor. Mais, hennep, tijgers uiteraard ook.
En dan hier net een 5tal kilo op 1 plek gevoerd.
Morgen avond deze stek bevissen. En dan weer een 5 kilo erbij. Eerst met de duikbril erover kijken. In de hoop dat ik niks meer zie. Maar het is nog al n probleem. Ben niet een ervare duikbriller :smile: en het is redelijk diep... dus ik verwacht daarvan niet veel (van het met de duikbril op pad gaan)..

In de hoop dat ik er een mooie vis uit kan halen. Zodat deze voor mij slechte trip dan toch een succesje mag worden. Maar heb zowiezo veel geleerd al!

Michel,
Jou alternatieve stek, was het nou een succes geworden? Zowiezo even wat anders voor ogen! En nu weer volle moed op HET water geslagen?
Ik probeer het nog een aantal daagjes, als dat niet lukt. Hou ik het voor gezien!
Ik heb een sombere gedachte!... maarja het leven van n karpervisser gaat ook nie altijd over rozen.

Jan.... succes met de eitjes :smile:.. evt de andere jongens er wat aan hebben? Als ze nog goed zijn!
Maar bedankt voor de moeite!

Marijn nog effe:
Veel succes en plezier. In de hoop dat alles goed zal gaan!

Groet Frank
jan van kranenburg

22-12-2003 22:59

Marijn,

Alles wel?
Hope so. Veel geluk toegewenst.

Heb je tip gevolgd, Henk.
Heb de jongens wel zien zitten en de eitjes maar bij de auto's gelegd.
Vinden ze vast wel. Ze zaten voor mij idd wat te ver weg.
Had wel pech bij dat steigertje. Lagen teveel boten.
Moch van een van locals vanuit zijn boot even vissen. Monsieur, est elle permit de pecher dans votre bateau. Schudde ik er zomaar uit, en dat na bijna 30 jaar niet in Frankrijk te zijn geweest.
Je kunt je voorstellen dat in dit euphorisch beleven van mijn bijna vergeten talenkennis, het vissen even naar de achtergrond werd verdrongen.
Toch handje mais, vanuit die boot, bakje slobber en de Sielhorst in stelling gebracht.
Mais direct op de haak.
Ben maar na een paar uur gestopt want om de 20 seconden ging mijn pennetje weg. Grote en kleine voorn, wat brasem. Geen karper.
En... mijn oppas (mijn lieve vrouw), vond 't tijd om weer terug te gaan om Kerst te gaan voorbereiden.
Veel rottig weer onderweg; verwarming auto kapot; warm gebleven door zo'n beetje in de onthaakmat te kruipen.

Wel mooi water daar. En dan die trailerhelling! Nou nog een bootje kopen!


Ik verlaat deze onvergetelijke vis-sessie, en wens alle deelnemers een fijne Kerst toe.

Jan
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

22-12-2003 23:15

Mannen,

Je suis la. Een petit peut dan.

Marijn, jongen meisje? Alle 2 1?

Van die zwaan was een droom, van mij dan. Beetje een nachtmerrie gehad en verslapen. Gelukkig is het toch mooi opgelost.

Eerst het probleem van Rob.

Stilvallen. Soms zit het mee, maar soms...
Dit is dus de reden, dat ik zelf een hengel weghaal en ga voeren. Ook vrij vertaalt naar verwend op orient he.

Lukt dat niet, dan ga ik alle mogelijkheden van de gehele stek proberen. Eigenlijk snij je het moeilijkste probleem aan: Wanneer zouten.

Ook orient viel bij Luc stil. waarom? Wind, weersverandering, stek verstoord, sowieso een klote stek? Voor mij speelt dan gevoel. Pijn in de kop krijg je ervan.

De manier voor mij is dan toch wat anders gaan zoeken.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

22-12-2003 23:42

Hoi,

Wat als het stilvalt? Wat dacht je van alle hengels binnendraaien, en niet alleen maar eentje.

Alle hengels, omdat zelfs (mischien juist) op minder druk bevist water de karpers wel eens schuw kunnen zijn van de lijnen.

Als je de keuze hebt om vijf dagen niets te vangen op een plek terwijl de hengels inliggen.

Of een volle dag de hengels op de kant te houden (boodschappen doen ondertussen) Een keer een pilsje drinken. (Als je wilt zuipen doe het dan als de hengels op de kant liggen)

Je zou dan ook twee keer per dag matig kunnen voeren en wie weet vang je weer vis die laatste dag dat je weer gaat vissen.

In deze situatie kies ik er dus voor om de hengels op de kant te houden totdat ik weet waarom het is stilgevallen, was het de lijndruk of zijn ze gewoon verdergezwommen?

Jeroen
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

23-12-2003 00:51

Rob,
de eerste 2-3 dagen vis op de stek op groot water,
dan heb je je kansen al gehad.
Als de school vissen eenmaal besluit om verder te trekken ben je kansloos op die vissen en is het wachten op school nummer 2.
De enige manier om te proberen een school binnen je stekgebied te krijgen is gezien de door jouw en wellicht je buurman
geconstateerde omstandigheden op je stek zo logisch mogelijk aan te voeren. Gezond verstand moet dus ook ingepakt worden bij het plannen van een sessie.
Anders helaas pindakaas.Blanken in Nederland gebeurt ook wel eens. je hebt tenminste kansen gehad en verzilverdbehalve je "buren" dan.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Michel Hollaar op 2003-12-23 00:52 ]</font>
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

23-12-2003 01:01

Jeroen
Tip is goed op druk bevist water,
we zouden het een keer op redelijk maagdelijk water kunnen toepassen.

24 uur rustpauze, boodschappies doen even bijslapen , voor de drankbakken onder ons een extra pilsje/wijntje/whisky en/of ??? drinken.Dan nog een paar dagen vol gas geven.

Baat het niet schaden zeker niet.
Alleen opnieuw?,die 24 uur na die hennep pauze van Klaas nou ik dacht niet.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

23-12-2003 01:11

Orient :smile:
de saga continues, i will be back next year.

Micheal, vis weg van je stek jammer dan ga je ze maar opzoeken dagstekken voldoende :smile:


kleine tip vis eens over of voor je voerstek, maak je soms rare dingen mee (is niet altijd weg)

goed weer 1 van mijn korte commentaren klaas en henk, succes verder.

MVG,
Peter

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-12-23 01:15 ]</font>
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

23-12-2003 01:18

Neen Peter,
Zie posting Rob verkassen niet mogelijk, dus ook de mogelijkheden op de dagstekken zijn al benut.
Salagou ook goede mogelijkheid,
(Pomphuis Klaas)
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

23-12-2003 09:33

Michel,

Off topic.

Heeeeel stil zijn en recht onder de top. Precies daar waar je elke keer je bollen weggooid als je vervest hebt. Vergeet dasar ook de midden niet. 11 meter dacht ik, maar toch. sssst.


on topic.

Mannen, we hebben zo ondertussen al veel meegemaakt niet?

Door KSN werk kan ik het zelf niet doen, of anders straks na januari. Maar ik heb zo'n idee.

Als we alles eens een beetje opbossen en er een logisch verhaal van maken? Beetje passende dia's erbij zoeken en dan of een artikel van maken, maar nog leuker misschienn een presentatie?

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

23-12-2003 14:44

Je hebt gelijk Klaas, er is veel gebeurd,bedacht,meegedacht en deze vissessie is voor velen nu al onvergetelijk..
Wie weet wat er straks nog boven water komt bij de bikkels die nog even doorgaan!
Maar een powerpoint presentatie zou leuk zijn, wat mij betreft ook pas ergens in januari.

Door de verenigde dorpsbewoners is ons overigens nog een geweldig slotdiner ala Asterix en Obelisk in het vooruitzicht gesteld, compleet met everzwijn,zang en dans. :smile:

Voorlopig nog even wachten op resultaten?

Groetjes,
Henk


_________________
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <:)(((>>>< KSN

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Henk de Jonge op 2003-12-23 14:46 ]</font>
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

24-12-2003 03:15

Klaas,

DOEN! Ik wil, indien mogelijk, best mijn steentje bijdragen.

Nu ff op een zijspoortje. Was me daarstraks fantastisch aan 't vervelen en ik ben eens nagegaan. Dit topic heeft het hoogst aantal reply's in de hele discussiehoek! EN nog mooier, ze zijn wat mij betreft voor 99% van een toegevoegde waarde aan de discussie, voor zover er echt gediscussieerd werd. Het was voor mij ontzettend interessant en leerzaam, maar bovenal geweldig leuk om mee te doen aan dit verhaal. Ik kan alleen hopen dat er in de toekomst nog enkele topics mogen komen van dit kaliber.
Hierbij dan ook mijn meest oprechte waardering en respect voor ieder die hieraan heeft meegewerkt. Maar vooral voor Klaas, mooi werk kerel.
Zo, dat moest me ff van het hart.

Mvg, Rob.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Buteneers Rob op 2003-12-24 03:17 ]</font>