Laser gravure van de vangst van je leven


Plaats reactie
robin korevaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 26-11-2003 01:00

26-11-2003 11:54

Ik heb geen idee of deze post geoorloofd is op deze site, omdat het een commercieel karakter heeft, maar ik hoor dat snel genoeg als het niet goed is denk ik.

Ik ben een voormalig karpervisser, ben er mee opgehouden toen ik een eigen bedrijf begon. Weinig tijd meer.

Waarom deze post ? Ik beschik over een laser graveer machine, de eerste in Nederland van dit type, en met deze machine kan ik foto realistische gravures maken van foto's waar jullie goede herinneringen aan hebben. Grootste vis, mooiste stek, groepsfoto van buitenlandse vistrip, maakt niet uit wat, als de foto maar van uitstekende kwaliteit is. Materiaal waarin ik dit kan doen zijn graniet, marmer, slate, glas, spiegels, etc.
Kwaliteit van de gravures zijn spectaculair, hoog detail.

Reden van deze post is om te peilen of hier intresse voor bestaat.

Als aanbod krijgen de eerste 5 geintresseerde een speciale prijs.

reacties naar robinkorevaar@yahoo.com

note voor webmaster:
Mijn excuses als dit een ongeoorloofde topic is.
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

26-11-2003 13:52

Misschien benader ik je wel op 1 januari, wanneer ik de trekking van de oudejaarsloterij heb gezien. Of maak je geen gravures van winnende staatsloten?
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

26-11-2003 14:45

wat zijn de kosten? :smile:

interesse is er altijd wel.
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

26-11-2003 14:56

Robin,

Heb je misschien een aantal voorbeelden van je werk, zodat eventueel geinteresseerden weten wat voor vlees ze in de kuip hebben?

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
Bjorn Dohmen
Berichten: 205
Lid geworden op: 18-01-2003 01:00
Locatie: Wijlre

26-11-2003 15:18

Robin,

Is er eventueel een website waar geinteresseerden zich kunnen vergapen op enkele voorbeelden.

Deze zou je dan onder links kunnen plaatsen, zodat geinteresseerden, alsnog info kunnen inwinnen.

Als je een idee kunt geven van de prijs, waar we aan moeten denken, natuurlijk afhankelijk van het materiaal en de grootte hiervan, zou ik dit fijn vinden.

P.s. Ziet het resultaat eruit, zoals een foto waar je emboss op toepast.

M.v.g.

Bjorn
robin korevaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 26-11-2003 01:00

27-11-2003 11:30

Allereerst bedankt voor de reacties. Theo, als jij graag je winnende staatslot op een tegel gelasered wil hebben, geen probleem.

Website voor het lasergraveren is in de maak, en ik verwacht dat deze eind volgende week gereed is.

Mementa LaserVision is een onderdeel van Mementa BV. Mementa BV houd zich bezig met het leveren en plaatsen van grafmonumenten. Op de website van Mementa BV staat wel het e.e.a. over lasergraveren. Mensen die daar willen kijken: http://www.mementa.nl

De kosten hangen erg af van de wensen. Hoe groot, welk materiaal, compilatie of gewoon 1 foto. Standaard: 1 foto op marmeren tegel van 300x300x10mm kost ongeveer € 95,=, excl. verzendkosten.

Wanneer je echte voorbeelden wilt zien, moet je gewoon langs komen. Adres gegevens staan op http://www.mementa.nl, of stuur me een email, en dan kan ik wel wat foto's van werk opsturen.

mvg
Robin
Plaats reactie