boillie needle
-
Heuj weet iemand een boillie naald van een goed merk? ik word er namelijk ondertussen gek van dat ze serieus waar gewoon breken als ik me hair erdoorheen trek! of dat het ijzer loslaat van het plastic/ijzeren handvatje
-
Korda, Fox of gewoon een goedkoop merk.
Mvg Owen
Mvg Owen
never give up
- Marc vdWoude
Ik gebruik die geel/zwarte van Fox.
Nooit last van brekende boilie naalden.
Mocht het aas extreem hard zijn boor ik het voor.
Nooit last van brekende boilie naalden.
Mocht het aas extreem hard zijn boor ik het voor.
- Dion van der Does
Boilienaalden gaan bij mij zelden stuk maar ik raak er wel eens 1 kwijt. Splicing needles gaan bij mij vaker stuk.
Tight Lines !
- Remco Kulk
Die is bijna net zo goed als de groen-zwarte en geel-zwarte
FOX naaldjes zijn inderdaad prima, maar andere merken ook.
Ik snap alleen niet hoe het kan dat ze elke keer breken, nog nooit last van gehad, enige probleem is
dat ik ze altijd kwijt ben
FOX naaldjes zijn inderdaad prima, maar andere merken ook.
Ik snap alleen niet hoe het kan dat ze elke keer breken, nog nooit last van gehad, enige probleem is
dat ik ze altijd kwijt ben
- R de Winter
- Contacteer:
gebruik qua needles altijd die van korda en breken nooit niet raak ze wel eens kwijt maar daarom heb ik er altijd meer bij me.
als mocht je ze toch breken is het misschien handig om ze met een boortje van de gamma voor te boren, zakje van 10 0.3mm boortjes kosten nog geen 3 euro
succes.
als mocht je ze toch breken is het misschien handig om ze met een boortje van de gamma voor te boren, zakje van 10 0.3mm boortjes kosten nog geen 3 euro
succes.
Oja joh!!!
- David van den Berg
De groene versie van Korda. gebruik deze al heel lang. lekker stevig en hij doet het prima.
Je vangt geen reet als de vis niet eet!
- R de Winter
- Contacteer:
deze doet het ook goed,....
breinaald met haak
breinaald met haak
Oja joh!!!
- weslingh lublink
Maakt weinig uit
Zolang je er maar meerdere bij hebt 1x gehad boillie naald kapot en niks meer bij hebben
Gr. Weslingh
Zolang je er maar meerdere bij hebt 1x gehad boillie naald kapot en niks meer bij hebben
Gr. Weslingh
you never know if you never try
PR Schub 30p
PR Spiegel 32p
PR 2014 0p
vangsten 2014
Schub : 0
Spiegel : 0
vol schub : 0
PR Schub 30p
PR Spiegel 32p
PR 2014 0p
vangsten 2014
Schub : 0
Spiegel : 0
vol schub : 0
- Marco Mensing
Liever een paar goedkopere merkloze dan één dure. Dit is gelijk de uitzondering...
Heb wel een RVS Solar gehad, perfect ding. Toch naald gebroken, helaas, nieuw systeem dus geen vervangende naalden meer !
Heb wel een RVS Solar gehad, perfect ding. Toch naald gebroken, helaas, nieuw systeem dus geen vervangende naalden meer !
CarpeR Diem
-
ik heb de groene van korda.
is nog nooit gebroken
is nog nooit gebroken
- Marco Mensing
Was Solar.... snel ff aangepast
CarpeR Diem
- Marc vdWoude
Zoals al word aangegeven hoort een naald niet stuk te gaan dan heb je te hard aas proberen te prikken.
Neem dan gewoon een boortje en het moet goed zijn.
Probleem is inderdaad dat je ze nog wel eens kwijt raakt.
Zijn er eigenlijk glow in the dark naalden verkrijgbaar?
Misschien een idee haha.
Neem dan gewoon een boortje en het moet goed zijn.
Probleem is inderdaad dat je ze nog wel eens kwijt raakt.
Zijn er eigenlijk glow in the dark naalden verkrijgbaar?
Misschien een idee haha.
-
Die zijn er zeker Marc! Heb ik in mijn tas liggen, erg handig!
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Volgens mij waren dat die van PB als ik me niet vergis..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
- Rob Tazelaar
simpel... www.markerworld.nl heeft heel beste van anaconda. Topdingen
Succes is een keuze!
- James warner
Je vergist je niet
ONDER WELK SCHRIFT????
Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
-
Mijn laatste viel ooit door de spleten van een steiger aan het begin van de nacht...damn wat nu?
Een H1 en de combinatie tang redden de sessie.
Vanaf dat moment heb ik er een stuk of drie bij me.
En breken doen ze ook allemaal, miss moet ik de bollen wat eerder uit de vriezer halen.
Gr
Een H1 en de combinatie tang redden de sessie.
Vanaf dat moment heb ik er een stuk of drie bij me.
En breken doen ze ook allemaal, miss moet ik de bollen wat eerder uit de vriezer halen.
Gr
Henk Kat;stel dat Joris stel..
-
nou jongens ik had me naald er al doorheen en wou hem op me hair dus haak je je naald aan je hair.. ik trok hem er zo beetje half door heen en toen brak hij opeens, het stukje naald waar je hair aan zit
-
Gewoon een aantal in je koffer hebben heb er zelf een stuk of 7/8
-
Sven van Anrooy schreef:Volgens mij waren dat die van PB als ik me niet vergis..
Zou kunnen, de mijne is van Solar.
-
jaa slim ik had er nu namelijk maar 1tje bij.. gelukkig had ik nog alleen een naald liggen zonder handvatje het lukte wel maar met koude handen was het niet fijn.. en me maat stak zo in zijn vinger met die naald! uiteindelijk toen nog wel leuk karpertje gevangen op de koude afgelopenvrijdagavond
- Andre Jacobs
ik breek ze alleen met leadcore splicen. Bij boilies is het me nog niet me nog niet gelukt. Ik gebruik het liefst de groene van korda, omdat deze wat fijner is (maar dus niet sterker).
-
Ik heb geheel niet het idee dat duurdere boilienaalden langer meegaan dan goedkope!
Daarom koop ik er altijd meerdere van een eurotje (of anderhalf oid) en in verschillende diktes. Heb er altijd wel drie of vier bij me en zit zo nooit zonder (gebeurt je maar 1x ).
Dunne splicenaalden gebruik ik zo bijvoorbeeld niet alleen om te splicen, maar ook voor zoete mais, mini boilies, luncheon meat en ander klein zacht of breekbaar spul. Een stringernaald is ook altijd handig, zeker bij lang aas of een.., hoe kan het ook anders, stringertje. En een harde puntige naald met een haakje voorkomt dat je je gewone naald met klepje naar z'n mallemoer helpt bij hard aas. Je kunt na wat wringen en wroeten (doe ik graag ) met die scherpe naald nog altijd je naald met klepje gebruiken om uiteindelijk je aas op je hair te krijgen en deze zo niet te rafelen...
Noemen ze een fleurnaald (prik, auw)
Daarom koop ik er altijd meerdere van een eurotje (of anderhalf oid) en in verschillende diktes. Heb er altijd wel drie of vier bij me en zit zo nooit zonder (gebeurt je maar 1x ).
Dunne splicenaalden gebruik ik zo bijvoorbeeld niet alleen om te splicen, maar ook voor zoete mais, mini boilies, luncheon meat en ander klein zacht of breekbaar spul. Een stringernaald is ook altijd handig, zeker bij lang aas of een.., hoe kan het ook anders, stringertje. En een harde puntige naald met een haakje voorkomt dat je je gewone naald met klepje naar z'n mallemoer helpt bij hard aas. Je kunt na wat wringen en wroeten (doe ik graag ) met die scherpe naald nog altijd je naald met klepje gebruiken om uiteindelijk je aas op je hair te krijgen en deze zo niet te rafelen...
een naald liggen zonder handvatje
Noemen ze een fleurnaald (prik, auw)
Groeten, Marco.
..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid .
..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid .