@ James, het filmpje is al meer dan 4300 keer bekeken in nog geen 3 dagen (en dan staat het bij lange na nog niet op alle sites waar het zou komen), wij hebben
alleen maar positieve reacties gehad (op enkele schoonheidsfoutjes en wat audiostoringen na). De enkelingen die commercie te erg vinden, hebben al een aanbod van mij gehad.
Betaal alles, en er komt geen commercie in voor. Simpel..
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Of speel het filmpje gewoon niet af! Aan hun de keus, alhoewel ik nu al weet dat ze niet in hun buidel gaan tasten. Wij maken ons ook niet druk om deze opmerkingen, alle positieve feedback die wij hebben gehad dragen bij aan genoeg motivatie voor een volgende aflevering.
Ons streven is om het gratis voor iedereen aan te bieden en iedereen 100% tevreden te houden.. Maargoed, blijkbaar is 100% ook teveel gevraagd in de karperwereld..
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
En inderdaad James, ze zullen wel ongesteld zijn nu en is het hun oestrogeen die commentaar levert..
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Even tussen neus en lippen door, feedback is goed! Al is het negatief! Feedback zorgt er namelijk voor dat je je verder kan ontwikkelen. Zowel als persoon of bedrijf/instantie.. Maar dit is geen feedback meer, dit is lukraak wat bij elkaar roepen zonder erover na te denken. Zoals ik al zei, het is of de één, of de ander. Of de onkosten moeten betaald worden door middel van commercie, of de onkosten dienen betaald te worden door de kijkers. Er is geen gulle middenweg, en referenties hiernaar vallen buiten de categorie "feedback". En aangezien ons hele streven is om het gratis voor iedereen aan te bieden, zal er commercie in voor moeten komen. Tenzij iemand in zijn buidel tast en het geheel betaalt, maar dat zien wij niet gebeuren (en al helemaal niet door deze heren). Mijn advies voor deze heren: Klik het filmpje niet aan.. Baadt het niet, dan schaadt het niet..
@ Robert, klopt. Voor de engelse CarpTV moet je je zelfs abonneren (en kost het volgens mij ook geld). Wij bieden het gratis voor iedereen aan.