vraagje aminozuren?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
dan vlaspoel
Berichten: 102
Lid geworden op: 26-03-2002 01:00
Locatie: ijmuiden

26-04-2002 09:31

wie heeft er ervaring met amino's, ik heb namelijk verschillende amino's waarvan ik weet via bladen, dat ze een positieve invloed hebben.
in dat blad staat ook dat je dat het beste in olie kunt oplossen vanwege
1 het stukkoken en
2 dat het dan langszaam uit je boillie sijpelt.
er staat echter niet in hoeveel je nu kan of moet oplossen ,wie weet hierover wat meer
gaarne serieuze reacties dus geen gezeik dat het allemaal niks uitmaakt, want het zijn dezelfde stoffen die in multimino, nutramino en nog meer van die toevoegingen zitten en die worden geloof ik zat verkocht!
groetjes
Gebruikersavatar
Gino Wallaert
Berichten: 58
Lid geworden op: 30-01-2002 01:00
Locatie: Ingelmunster (Belgie)
Contacteer:

26-04-2002 14:18

Hoy Dan,
Ik gebruik al een tijdje (een jaar) de aminozuren van Rod Hutchinson, ik doe per 5 eieren 10ml in en na het drogen van de boilie's doe ik er nog eens 10 ml in een plastiek zak als soak, werkt bij mij perfect, de vangsten zijn nu wel niet "spectaculair" naar boven geschoten, maar ik ondervind dat het aas aantrekkelijker is. Een visvriend van mij doet het niet in zijn boilie's (dezelfde als de mijne) en ik mag toch zeggen dat ik telkens de bovenhand haal. Ligt het nu aan die aminozuren of niet??
Met stukkoken heb ik nog geen problemen gehad, hou je gewoon aan de opgegeven dosis en er zal geen prob zijn. Wat vermengen met olie betreft heb ik geen ervaring, ik gebruik het puur.
Groetjes Gino
Gebruikersavatar
dan vlaspoel
Berichten: 102
Lid geworden op: 26-03-2002 01:00
Locatie: ijmuiden

26-04-2002 15:01

sorry, ik was vergeten om te vertellen dat het wel om zuivere amino's in poedervorm gaat.
Groet DAN
Gebruikersavatar
dan vlaspoel
Berichten: 102
Lid geworden op: 26-03-2002 01:00
Locatie: ijmuiden

24-05-2002 09:37

is er nou toevallig nog iemand die zuivere (in poedervorm dus)aminozuren toevoegd als dip of zoiets?
het is toch jammer als je een serieus onderwerp probeert aan te halen, dat er zo weinig reacties komen.
een heleboel mensen gebruiken toch allerlei amino's, alleen dan waarschijnlijk uit een potje zoals multimino,betaine en swan mussel en noem maar op.
dus ik kan me voorstellen dat mensen er ook in poedervorm mee bezig zijn.
hopelijk een reactie
Plaats reactie