Lange mensen probleem


Plaats reactie
Michel deboer
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2018 11:13

11-01-2020 19:36

Beste lange karpervissers,

Zelf ben ik 1,98 en op zoek naar een brolly voor dag sessie, zodat ik en mijn spul droog en uit de wind zit.

Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een brolly waar je goed onder kan zitten met mijn lengte. De titan hide xl is bv een oplossing maar die vind ik weer wat te duur en groot om onder de arm te slaan.

Wie heeft de gouden tip en ervaring met een brolly?
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

09-02-2020 20:03

Ik herken het probleem. Ik ben zelf nog een aantal cm's langer en heb het eigenlijk al min of meer opgegeven om op lengte geschikte artikelen te vinden binnen de karpervisserij.
Vrijwel het gehele assortiment op de markt is gericht op de nominale man. Je moet al erg snel concessies doen als je ook nog andere wensen ernaast heb, wat je zoekveld nihiel maakt.

Ik kan je het antwoord helaas niet geven, maar het probleem is zeker herkenbaar.
Michel deboer
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-11-2018 11:13

10-03-2020 19:28

Uiteindelijk uitgekomen bij de groundhog brolly. Die bied nog aardig wat ruimte en kun je wat hoger opzetten.

Qua stretcher heb ik nu de nieuwe nash indulgence mf60 ss4 gekocht. Volgens het boekje moet deze 212 cm lang zijn en 87 cm breed. Voor mij lang genoeg zou je denken, helaas na de eerste nacht was het vrij krapjes. Overigens wel heerlijk warm en een fijn matras. Bij thuiskomst heb ik de stretcher gemeten, en wat blijkt. Hij is van rits tot rits maar 207 cm lang en 81 cm breed 😢.

Nu via hengelsport Vught een vraag uit staan bij Nash hoe dit kan. Maar dit maakt het voor lange mensen niet makkelijker 🥴
Plaats reactie