Ervaring Angling Direct


Plaats reactie
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

09-10-2019 19:44

Hallo,

Ik wil hier mijn eerste ervaring met de after sales van Angling Direct met jullie delen en die is niet heel best.

Vorig jaar juli heb ik een Advanta (eigen merk onthaakmat type bootje) besteld (prijs rond de € 70)

Leuk ding en was niet te groot. Enkel nu kwam ik er mijn vorige sessie achter (na een keer of 20 gebruikt geweest te zijn) dat de bodem mat al gaat scheuren en hij dus water opzuigt wat dus een drama is bij zo'n mat.

Netjes een mail gestuurd en het verhaal uitgelegd maar het enige wat ze melden is uit garantie van 1 jaar en klaar.

Nu heb ik vele onthaakmatten gehad de afgelopen jaren maar nog nooit gehad dat deze na 1 jaar al verrot ging.

In Nederland ben ik gewend dat je dan op zijn minst te gemoed komen d.m.v. een korting (als het product dan al geen 2 jaar garantie heeft) maar hun niet hoor.

Heb er best een paar producten besteld en hun eigen merk heeft best leuke producten voor leuke prijzen maar met deze after sales is het voor mij de laatste keer dat ik er iets gekocht heb!
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

16-11-2019 12:28

Ik heb hier al heel wat spullen gekocht in het verleden omdat ze gewoon een stuk goedkoper waren en bestelling altijd keurig op tijd afgeleverd werd.
Lijkt me logisch dat wanneer een product buiten de garantie tijd defect raakt niet vergoed wordt. Vind het wel vervelend wanneer iets niet goed of naar wens is dat het terug naar Engeland moet en ook ontzettend iritant vind ik dat zo ongeveer 60 % van de artikelen die op de site staan out of stock zijn. Ik heb hier afgelopen jaar ook geen spullen meer besteld daar ik het idee ook heb dat ze helemaal zo goedkoop niet meer zijn.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

16-11-2019 16:42

Prijzen veelal aangepast met het Europees vaste land! Was ook wel te verwachten met de komst van de Nl versie van de site :( , maar goed ......

Blij dat ik mijn piepers begin dit jaar al had geüpdate, prijzen nu al anders!

Groetjes.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

16-11-2019 20:31

Ook vervelend, probeer net een product te bestellen, op de UK versie op voorraad! Nl versie nog geeneens aangeboden :-? ! Geen probleem denk ik, maar, mailadres schijnt niet meer te werken in de UK versie :-? . Maar goed ....

Groet.
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

17-11-2019 07:50

Ik heb hier al heel wat spullen gekocht in het verleden omdat ze gewoon een stuk goedkoper waren en bestelling altijd keurig op tijd afgeleverd werd.
Lijkt me logisch dat wanneer een product buiten de garantie tijd defect raakt niet vergoed wordt. Vind het wel vervelend wanneer iets niet goed of naar wens is dat het terug naar Engeland moet en ook ontzettend iritant vind ik dat zo ongeveer 60 % van de artikelen die op de site staan out of stock zijn. Ik heb hier afgelopen jaar ook geen spullen meer besteld daar ik het idee ook heb dat ze helemaal zo goedkoop niet meer zijn.
Als ik in Nederland een onthaakmat koop en hij is net iets buiten een jaar al kapot en ik ga terug dan krijg ik op zijn minst koelanche vanuit die winkel.

Zo'n ding hoort ook langer mee te gaan natuurlijk maar het plastic van de ondermat scheurt nu al.

Dat Out-Of-Stock irriteer ik mij ook aan! Wil al een tijdje extra hengel sleeves kopen omdat ik er eerst één als test had gekocht. Die beviel goed maar nu al denk een jaar niet op voorraad.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-11-2019 19:36

Ik had wat raars op deze site. Ik kijk maandag naar een Nash knx 2 rod 12ft foudraal, prijs 37,- gratis verzending boven de 35,-. Ik wil dit een dag later aan iemand doorgeven (is voor mijn verjaardag ) staat er ineens 68,-! Nog steeds 2 op voorraad net als de dag ervoor en de 3 rod versie gewoon nog net in de 40. Echt vaag. Heb v/d Ven maar doorgeven daar was is die 35,- + 5,- verzendkosten.
Let op slagboom !
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

20-11-2019 21:05

Aha ik zag net dat de 3 rod niet op voorraad is. Volgens mij hebben ze wat wel op voorraad is omhoog gegooid omdat black friday er aankomt. Wat een naaierij weer!
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-11-2019 19:01

(is voor mijn verjaardag )
Gefeliciteerd ouwe!

Heb hier nu voor het eerst iets besteld dus ben benieuwd.
Had in NL hengels besteld op de 9'e, krijg na een paar dagen een mailtje dat ze niet op voorraad zijn (staat niet op hun site) en dat ze vanaf de 15'e pas uitgeleverd zouden worden.
De 26'e maar eens gebeld wat de stand van zaken was, dat zou dus ergens in Januari pas worden...., dus order maar geannuleerd.

Daarna dus besteld bij Angling direct, en die gaven aan dat ze op voorraad zijn én al verstuurd (alleen track en trace geeft nog niets aan), ben dus benieuwd wanneer eea binnenkomt!
CarpeR Diem
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

29-11-2019 13:46

Hier nog twee hengel sleeves gekocht want ze hadden ze weer op voorraad.

Waren binnen twee dagen binnen.

In dat opzich allemaal weer prima.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

03-12-2019 12:18

Stokken binnen, ziet er allemaal goed uit op het eerste gezicht.
Dus woensdagavond de 27’e besteld, en dinsdag de 2’e al binnen!

Beter dan na een week of drie horen dat het nog een maand minimaal gaat duren...
CarpeR Diem
mike van megen
Berichten: 131
Lid geworden op: 02-12-2007 11:12
Locatie: geleen

09-12-2019 20:29

ik heb er regelmatig besteld, en het ging altijd prima. onlangs nog mijn RM Vault na 1,5 jaar kapot gehad, prima geholpen, aangezien er een nieuwe vault is uitgekomen konden ze de oude niet repareren. ik heb het verschil tussen oude en nieuwe bijbetaald, en een nieuwe opgestuurd gekregen. ik heb verder inderdaad ook al eens gezien dat er wisselende prijzen zijn, heel apart..
Gebruikersavatar
Tienus de vries
Berichten: 68
Lid geworden op: 11-07-2010 14:13

29-12-2019 09:42

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met A.D. De producten waren er aanzienlijk goedkoper dan hier in NL en werden snel geleverd. Wel kan het gebeuren dat als een product out of stock is, het lang duurt dat dit weer verkrijgbaar is
De vis die men niet vangt, is altijd groot.
Plaats reactie