Rebelcell en Rhino vx54 .....twijfels


Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

07-09-2018 20:14

Die van jouw is ook 50ah maar dan betaal je voor het geheel € 514 bij Ali slechts de helft.

En wie zegt me dat jouw garantie goed is? Je hebt niet eens een fatsoenlijke website met gegevens en communicatie laat ook wel wat te wensen over hoor. Daarnaast ben jij zo te lezen een Belg nou das ook niet om hoek om even mijn accu langs te brengen :) Meeste Chinezen zijn niet zo lastig ook met garantie hoor

Daarnaast waar komt jouw spul vandaan? Gok dat dat uiteindelijk ook uit China komt (net al veel van ons eigen visspul).

CE keurmerk is een redelijk wasseneus hoor: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ore%3Adesc

Wat betreft import heffing onze Chinese vrienden sturen het met alle liefde op als "gift" of "promotie artikel" of een goedkopere bon. Zo vaak gedaan met van allerlei spullen uit China.

Ze verkopen trouwens ook Lifepo4 batterijen voor een fractie van de prijs van hier :)[/quote]

Ten eerste 100ah continu discharge is iets heel anders als een batterij van 50ah ,die van Alie moet ge opletten want er zijn er bij die slechts een bms hebben die 20ah continu discharge hebben! Cor communicatie laat te wensen over? Hoe komt je daarbij ,maar ok ,naar mijn weten heb je nog nooit een bericht gestuurd met een vraag of opmerking ! Naar Belgenland iets opsturen of naar China zit toch een hoop verschil tussen ,naar Belgie onder de 10kg kom je met 20€ toe ,naar China voor garantie ben jij het 5 dubbel kwijt. Ik heb nog geen website maar ze is wel onder constructie ,alsook een webshop maar wil dat iets zeggen? Nu ben ik karper visser en zijn deze die batterijen niet mijn core business ,ik maak ze nu betaalbaar ,ik zou niet weten waar ze beterkoop zijn in Europa. En mijn garantie of die goed is ,tja ik ga liegen als ik zeg dat ze goed is ,doe dit nu van januari dit jaar en heb toch al wat batterijen verzet ,maar heb tot op heden alleen lof gekregen en nog geen enkel defect gemeld gekregen of klacht ,netjes toch! Dus ja ,ik heb nog niets onder garantie moeten herstellen. Omdat ikzelf visser ben weet ik waar ik moet opletten en welke problemen kunnen voorkomen ,het helpt wel als je deze sport zelf uitoefent. Kan moeilijk mijn fabrikant hier weergeven ,dat begrijp je wel ;-)
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

07-09-2018 21:54

Mooi nietszeggend verhaal :)

Betaalbaar? Je bent iets meer dan € 100 goedkoper dan Rebelcell die volgens mij een stuk bekender zijn hoor :)

Wat betreft communicatie denk eens aan spaties in je zinnen i.p.v. die mega lange zinnen.
Neem een fatsoenlijke website met je KvK gegevens. Zoiets is ook communicatie.

En omdat jezelf visser bent weet je waar op je moet letten? We hebben het over een accu voor een elektromotor hé....Dit heeft weinig met vis verstand te maken in mijn ogen.

Maar laten we geen modder gooi wedstrijd er van maken. Je verkoopt een product wat wat goedkoper is dan de concurrentie die op mij een betere indruk maken. That's all

Koop zelf wel een AGM accu van 40AH, kom ik mijn nachtje wel door. Weegt 13 kg en een fractie van de prijs.
Daniels Benny
Berichten: 165
Lid geworden op: 27-06-2007 11:41

07-09-2018 23:00

Ach Cor ik begrijp niet waarom je zo druk maakt ,ik ken U niet en gij kent mij niet ,vreemd?Zoals eerder al aangehaald website met webshop is onder constructie . Zal mijn zinnen korter maken. Ieder visser zal beamen dat de batterijen slecht beschermd werden tegen water! Ik heb hier niet met modder gegooid het is een gezonde weerlegging van feiten. Toch iets meer als 100€ goedkoper hoor 12v50ah 299€ bij mij.
Cor van Steen
Berichten: 172
Lid geworden op: 01-11-2016 12:08

08-09-2018 19:20

Nou dit is niet druk maken hoor :) Dit is een gezonde discussie in mijn ogen.

Succes nog met je verkoop!