Karperen in België.

Plaats reactie
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

21-07-2018 10:30

Hej Karperfreaks. Ikzelf ben ook een grote karper en online freak. Wegens wat tijd teveel heb ik eens over het karperen in België een website gemaakt. Omdat ik het zelf nogal moeilijk vind om een deftig water te weten vinden waar mooie grote karper zit ( 20 kilo + ) dacht ik eens een website te maken waar ook alle visspots op terecht komen te staan.

Heb hier al heel wat wateren aan toegevoegd, maar zou nog wat meer willen toevoegen + wat meer info per water toevoegen.

Linkje

Zijn hier nog freaks zoals ik die dit tof vinden en eventueel wat willen meewerken aan een overzichtelijke website over het karpervissen in België ? Zou voor te beginnen graag wat meer wateren toevoegen en wat extra info per water extra toevoegen. Heb natuurlijk nog lang niet al deze wateren bevist en wil ook niet graag foute info geven op de site. Wat info over het water, dieptes, karper, grond en dergelijke.

Mensen die graag meehelpen aan dit project, let me know.

PS: Het is zeker niet de bedoeling om goede spots weg te geven op deze site. Wel is het de bedoeling om een overzicht te geven van de vele verschillende karperwateren in België zodat nieuwelingen en oude rotten makkelijk een nieuw water kunnen vinden.
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
Nick Janssen
Berichten: 24
Lid geworden op: 19-08-2013 15:30

25-07-2018 14:32

Ik vind dit een heel goed initiatief!
Ik wil gerust helpen waar ik kan, al heb ik nog niet heel erg veel wateren bevist!
michael de wever
Berichten: 48
Lid geworden op: 28-05-2016 01:39
Contacteer:

27-07-2018 15:27

Hej Nick.

Hartelijk bedankt voor het willen meehelpen. Ik heb je al een PBtje verstuurd voor de nodige info over de wateren die jij kent.

Dat je nog niet veel wateren hebt bevist vind ik redelijk normaal hoor :) Ikzelf ben beginnen vissen op mijn 6de en ben er nu 26. Ik vis dus al 20 jaar in België en heb zelf een kleine 10 tal wateren bevist. Ik vis dus bijna altijd op stekken die ik al goed ken.

Sinds ik met het project gestart ben krijg ik ook hier en daar mailtjes van betaalwaters in België om deze toe te voegen aan de site. Dit heeft mij al heel wat stekjes extra leren kennen met karpers tot 20 kilo wat zeer mooi is voor België :) Het is inderdaad een tof initiatief waar je als karpervisser heel wat nieuwe stekjes mee kan vinden.

Als er nog andere mensen zijn, laat het mij gerust weten. Jullie mogen altijd al een PBtje sturen met het water dat jullie kennen en wat extra info. Info over de karpers, het water, de locatie, hoe je er geraakt en meer.

Alvast bedankt aan iedereen die graag wilt meewerken !
Totaal voorstander van catch and release - Beheerder van de karpervisser en roofvissen België.
Nick Janssen
Berichten: 24
Lid geworden op: 19-08-2013 15:30

01-08-2018 14:59

michael de wever schreef:Hej Nick.

Hartelijk bedankt voor het willen meehelpen. Ik heb je al een PBtje verstuurd voor de nodige info over de wateren die jij kent.

Dat je nog niet veel wateren hebt bevist vind ik redelijk normaal hoor :) Ikzelf ben beginnen vissen op mijn 6de en ben er nu 26. Ik vis dus al 20 jaar in België en heb zelf een kleine 10 tal wateren bevist. Ik vis dus bijna altijd op stekken die ik al goed ken.

Sinds ik met het project gestart ben krijg ik ook hier en daar mailtjes van betaalwaters in België om deze toe te voegen aan de site. Dit heeft mij al heel wat stekjes extra leren kennen met karpers tot 20 kilo wat zeer mooi is voor België :) Het is inderdaad een tof initiatief waar je als karpervisser heel wat nieuwe stekjes mee kan vinden.

Als er nog andere mensen zijn, laat het mij gerust weten. Jullie mogen altijd al een PBtje sturen met het water dat jullie kennen en wat extra info. Info over de karpers, het water, de locatie, hoe je er geraakt en meer.

Alvast bedankt aan iedereen die graag wilt meewerken !


Ik heb je ondertussen ook een antwoord gestuurd via pb :wink:
Plaats reactie