Ultra brolly 60 of Trakker Tempest brolly


teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

18-12-2017 03:21

Beste,

Ik zit nu al enkele weken eond te kijken voor een nieuw tent.
Nu heb ik twee tenten op het oog, de fox ultra brolly 60 en de Trakker tempest brolly.
Ik zie wel dat de fox een dikkere doek geeft wat dan weer een voordeel is voor de koudere perioden, de tempest heeft dan de utility front om zo een tweemans brolly van te maken enz..
Iemand enige ervaring met èèn van de twee en welke jullie zouden aanraden?

Alvast bedankt.
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

18-12-2017 13:55

Hebben we pas een discussie over gehad: viewtopic.php?f=38&t=83228

Trakker Tempest brolly ftw :)
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

22-12-2017 13:44

Arno van Beek schreef:Hebben we pas een discussie over gehad: viewtopic.php?f=38&t=83228

Trakker Tempest brolly ftw :)


ok dankjewel! ga dat topic eens lezen!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

23-12-2017 15:00

Mooi.., zoekwoordje invoeren in zoekfunctie - onder kopje navigatie - en gaan met die banaan. Daar geen topics en antwoorden kunnen vinden = zinnig topic plaatsen.

Weer wat geleerd :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

25-12-2017 16:06

Marco Mostert schreef:Mooi.., zoekwoordje invoeren in zoekfunctie - onder kopje navigatie - en gaan met die banaan. Daar geen topics en antwoorden kunnen vinden = zinnig topic plaatsen.

Weer wat geleerd :wink: .


dat weet ik ook wel...
ik post dit omdat ik er mijn antwoord niet gevonden had deze reeds wel gevonden ging ik akkoord met het topic die gepost werd..
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

27-12-2017 15:59

Voortborduren in een bestaand topic, waar eerdere bezoekers vaak nog een abonnement op hebben en daardoor een mailtje ontvangen bij jouw eigen nieuwe posting, is handiger dan een nieuw topic starten met de kans nog minder mensen te bereiken, want 't is hier op CB al niet zo veel meer...

Mogelijk toch nog wat geleerd :wink: .

Ps
Iemand enige ervaring met èèn van de twee en welke jullie zouden aanraden?
'T 'gekke' is dat maar weinig mensen hun eigen keuze afkraken. Het waarom ze iets aanraden wordt ook nog al eens vergeten, haha. Ik zou ze dus gewoon via het internet visueel beoordelen, en als het kan in den lijve bekijken.

Succes.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

31-12-2017 03:15

Marco Mostert schreef:Voortborduren in een bestaand topic, waar eerdere bezoekers vaak nog een abonnement op hebben en daardoor een mailtje ontvangen bij jouw eigen nieuwe posting, is handiger dan een nieuw topic starten met de kans nog minder mensen te bereiken, want 't is hier op CB al niet zo veel meer...

Mogelijk toch nog wat geleerd :wink: .
T 'gekke' is dat maar weinig mensen hun eigen keuze afkraken. Het waarom ze iets aanraden wordt ook nog al eens vergeten, haha. Ik zou ze dus gewoon via het internet visueel beoordelen, en als het kan in den lijve bekijken.

Succes.


Ik ga iemand anders topic niet "kapen" voor eventuele vragen die ik heb, die reeds zijn opgelost.

Daarbij iedereen heeft zijn mening over een artikel zoals je aanhaalt, maar er is nog altijd een groot verschil tussen in "levende lijve bekijken" dan dit artikel in bezit te hebben en x aantal maal opgezet en gebruikt te hebben voor de eventuele ervaringen ervan.
Dat je een product gezien hebt wil niet zeggen dat dat product een product is dat jaren mee gaat en of kwalitatief volstaat aan de eisen van de persoon in kwestie.
heb je ook weer wat bijgeleerd vandaag :wink: .
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

31-12-2017 11:32

Haha, je hebt in je eigen vragende topic geen enkel zinnig antwoord ontvangen buiten het feit dat er al een topic over het onderwerp gaande was en je daar mogelijk ervaringen kon vinden. En wanneer ik je dan als extra advies het daar voortborduren binnen een bestaande doelgroep en verder zelfbekijken/beoordelen meegeef, dan klaag je over dat advies..?

Prettige jaarwisseling, en pas op met vuurwerk; zonder vingers is 't behoorlijk lastig vissen, ..én typen.

Hopelijk toch wat geleerd :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
teis Desmet
Berichten: 15
Lid geworden op: 13-07-2014 20:27

03-01-2018 22:55

Marco Mostert schreef:Haha, je hebt in je eigen vragende topic geen enkel zinnig antwoord ontvangen buiten het feit dat er al een topic over het onderwerp gaande was en je daar mogelijk ervaringen kon vinden. En wanneer ik je dan als extra advies het daar voortborduren binnen een bestaande doelgroep en verder zelfbekijken/beoordelen meegeef, dan klaag je over dat advies..?

Prettige jaarwisseling, en pas op met vuurwerk; zonder vingers is 't behoorlijk lastig vissen, ..én typen.

Hopelijk toch wat geleerd :wink: .


dus u vindt dit geen zinnig antwoord? een antwoord waar ik verder mee kan? dat is een zinnig antwoord volgens mij.
En dat extra advies was niet nodig nadat ik confirmeerde dat ik verder was geholpen én zeker niet op die neerbuigende manier.
heb terug wat bijgeleerd vandaag :wink:
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

05-01-2018 00:15

Hallo Teis,

Ik ben op dit moment in het bezit van een Fox supa 60 system brolly en ben er in principe erg tevreden over.(snel opzetten, veel ruimte, erg stevig, waterdicht)
Toch heb ik besloten om mijn brolly te verkopen en een trakker tempex ervoor terug nemen.
De reden hiervoor is dat de supa brolly ingeklapt in de foedraal erg veel incourante ruimte en gewicht inneemt in de auto en op de boot vergelijkbaar met mijn 3 hengelfoedraal maar dan wel vele malen zwaarder.

@Marco, ben het met Teis eens dat je reacties onnodig en neerbuigend zijn :roll:
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

05-01-2018 04:32

Bij Angling Direct is ie voor 155 pond in de aanbieding en mocht je de overwrap er bij willen deze kost hier 95 euro pond heb je dus voor 250 pond de brolly plus overwrap met gratis verzendkosten.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

05-01-2018 14:59

Net geen €175,- voor de brolly, is ruim €100,- goedkoper als in de NL! Uitgaan van €15,- verzendkosten, vraag mij dan toch af hoe dat ruime prijsverschil ontstaat hier in de NL :roll: . Ze zijn overigens weer in stock bij Angling direkt, voor de liefhebbers!

Groet.
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

05-01-2018 15:14

Brolly is in NL vanaf €280,- verkrijgbaar, voor €281,627 in de UK + overwrap! komt alleen een stukje verzenden bij! :wink:

Groet.
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

05-01-2018 21:20

Sommigen verzenden zelfs gratis boven de 100 pond.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

06-01-2018 16:47

Ik heb net besteld en verzending is ook nog eens gratis en is heel eenvoudig te doen met een credit-card, heb er gelijk maar een foedraal voor mijn hengels die in de aanbieding was bij gedaan. :D
In totaal 189 pond kwijt staat gelijk aan bijna 210 euro voor een nieuwe foudraal en nieuwe tempest brolly en geen verzendkosten.
De system is er trouwens ook in de aanbieding voor slechts 250 pond, kost hier in Nederland gemiddeld boven de 550 euro :roll:
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

06-01-2018 22:17

Toen de pond zo hoog stond heeft men in nederland de prijzen zo hoog opgeschroefd.
Maar nooit meer naar beneden aangepast.
Als je in engeland shopt heb je altijd 25% korting....
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-01-2018 14:11

mark bres schreef:@Marco, ben het met Teis eens dat je reacties onnodig en neerbuigend zijn :roll:
Dat mag je vinden Mark :D. Wens ik jou meteen succes met de volgende hork die hier die niet eens een voorbereidend zoekwoordje intypt voordat hij een eigen topic opent terwijl het onderwerp net behandeld is...

Want dat is juist behoorlijk neerbuigend naar medeboarders; Verwachten dat mensen antwoorden gaan herhalen die ze een paar weken eerder al gepost hebben in een direct aansluitend topic 8) .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-01-2018 14:13

..En oh ja; zo bedankt hij Arno voor de link naar dat eerdere topic, en vervolgens schrijft ie aan mij dat hij al op de hoogte was van de inhoud van dat eerdere topic voordat hij aan dit nieuwe topic begon. Mooi man jezelf tegenspreken, haha :D .

Tsja, als hij dan zelfs aansluitend advies van me om z'n wenstentjes zelf te gaan bekijken niet kan inschatten als aanvullend advies op ervaringsadvies in dat ander topic - o.a. you tube, ..graag gedaan - dat mag. Maar getuigt vooral van tegengas geven en niet van inzicht van zijn kant. Dus nope; geen probleem hier om dan narrig te doen...

Graag zelfs!

Ps maar fijn om te merken dat er meer mensen veilig met vuurwerk zijn omgegaan, ..typ, typ.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

07-01-2018 15:02

:D Had je in de Ultegra topic´s ook wel wat tegengas mogen geven! :wink:

Groet.
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-01-2018 16:01

Robert, tegengas betreft Teis.

En Ultegra? Ik raadpleeg m'n glazenbol wel weer wegens laksheid van een ander om duidelijkheid te verschaffen: Zoekfunctie, Ultegra...

viewtopic.php?f=18&t=83183&hilit=Ultegra&start=25

viewtopic.php?f=38&t=83264&p=984918&hilit=ultegra#p984918

Aha, blijkbaar heb ik - via nieuwe berichten - dat 1e molen topic doorgebladerd en niet inhoudelijk op de noemer Ultegra gereageerd, maar wel een positief zinnetje gepost als reactie op een mooi visseplaatje van je. Foei, zal ik niet meer doen :) .

Dat ik het daaropvolgende Ultegra topic gemist heb zal dus vast te maken hebben met het feit dat de titel Ultegra me geen moer zegt, en wat mij betreft om 't even is aangezien ik in dat eerste topic inhoudelijk antwoordend al totaal geen moeite gestoken had...

Moet ik veel, veel vaker doen heb ik in de gaten (gaat me hier goed af, haha) :wink: .
Laatst gewijzigd door Marco Mostert op 07-01-2018 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

07-01-2018 16:29

Marco, jouw toch wel vaak onsympathieke en betweterige reacties zorgen ervoor dat mensen niet meer willen of durven te reageren, of geen topic meer starten. Voor mij geld dat in ieder geval wel (voor een deel). Ik vraag me af of je je dat wel beseft. Er blijft zo helemaal niets meer over van dit ooit zo mooie forum.

Kom op man, het is maar een hobby...
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-01-2018 16:59

Ach Richard, noem me van mij part Klaas.

..Maar net geen 800 postings sinds 2005. Goed van je. Ik ben pas sinds iets van 2012, tijdens een ziektebed, hier actief postings plaatsend aanwezig. Dus die zeven jaar van te voren had je wel wat beter je best kunnen doen om meer van je doortastende woorden te posten, in plaats van mij nu de schuld ervan te geven dat jij en anderen er regelmatig niet aan toekomen, haha. Strak ga je me nog verwijten dat ik de oorzaak ben van een tanend aantal bezoekers aan CB :lol: ..,

Oh, dat deed je al :P .

Man, ben je een beetje een niet al te laks, doortastend en vooruitdenkend persoon, dan valt er best te communiceren. Maar ben je - zoals ze regelmatig langs komen - inhoudelijk laks, laat je het invullen aan anderen over of schrijf je tegensprekende onzin, dan krijg je dat terug geserveerd.

Moet een mens begrijpelijk wel de capaciteit hebben om het eigen handelen op juiste waarde te schatten. En ja; ik zaag inderdaad graag (noem me van mij part Jezus ) :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

07-01-2018 17:10

..'Geloof trouwens niet dat ik tijdens één van die 800 postings van je veel te klagen richting jou had, Richard. Zou je motivatie tot minder posten op CB misschien even herzien, haha. Strak schrijf je nog dat het allemaal idioten zijn die me bijna 300 x bedankt hebben :) ...

Nog 3 bedankjes en 'k ben trouwens foetsie van CB! Dus gaat uw gang, Ries en mede gelovigen :D :wink: .
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

07-01-2018 19:34

Marco, lees hier mijn laatste bericht op dit forum (helaas). Ik heb zo'n 30 jaar karpervis ervaring en heb deze ervaring vaak met forumleden gedeeld. Ja, meestal via pb, want ik ben niet zo aandachtsgeil als jij. Ook laat ik iedereen wel in zijn waarde en voel me zeker niet verheven boven de rest.
Ja, ik denk echt dat figuren zoals jij dit forum kapot hebben gemaakt.

Jammer.......
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Gebruikersavatar
Arno Bijl
Berichten: 368
Lid geworden op: 24-11-2010 19:44

07-01-2018 20:07

Helemaal mee eens Richard!

Hoop dat de mods eens gaan inzien wat voor een onsympathiek, betweterig belerend persoon je bent Marco. Zelf de meest vriendelijke vraag weet je arrogant, en belerend te beantwoorden,bah! Tevens mijn eerste en laatste antwoord hierover.
#Hilcomeijer #U2