kwo community.....


Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

25-03-2016 10:10

Ik heb me sinds dag 1 aangemeld als member, ik had geen idee wat me te wachten stond en besloot om maandelijks te betalen.
Zodoende had ik geen verplichtingen en kan ik er uit stappen wanneer ik dat wil.
Nu na een maand of 3 member te zijn moet ik eerlijk bekennen dat ik er zeer content mee ben, er zou in mijn ogen wat meer artikelen geupdate mogen worden, maar met de winter / komkommer tijd waarin we zitten is het nog best oké.
Waar ik zo blij mee ben is dat er geen bullshit aan reclame voorbij komt, de artikelen of filmpjes van klasse kwaliteit zijn, en dat zelfs de wat "bekendere" karper vissers uit ons wereldje hun sponsors even aan de kant zetten en het puur over onze hobby hebben.
Geen gelul eromheen maar recht door zee, geen irritante brabbels over welk aas, geen foto met alleen piet vogel materiaal of korda of nash vice versa, ik kan na deze 3 maanden member alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over het member zijn.
Het valt in het niets vergeleken met de artikelen die op de standaard kwo site staan ivm de storende reclame factor (iets persoonlijks van mij waar ik me altijd aan stoor) .

Ben benieuwd hoe andere members de community ervaren , ik hoor er vrijwel nooit wat over op het forum
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

25-03-2016 16:02

Is aan mij niet besteed zo'n community. Het forum vind ik leuk vanwege de meningen en ervaringen van mede leden. Al die ( al dan niet gesponsorde ) succesverhalen boeien me nooit zo. Maar dat het voor veel anderen een toegevoegde waarde zal zijn, dat geloof ik graag. En aangezien de schoorsteen toch moet roken snap ik het business model ook wel.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

02-09-2017 14:56

Ga me vanavond ook maar eens aanmelden als lid!!

Groet, Peter

Ps ben benieuwd naar de bolletjes, en die zijn alleen te bestellen door leden!!!! Met een veredelde Nash bol moet je toch eens gevist hebben nietwaar?
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

02-09-2017 15:45

Bespaar je de moeite Peter. Het KWO members gedeelte is nu net zo en misschien nog wel commerciëler dan de normale pagina. Er zitten een paar leuke artikelen tussen op niveau maar daar is alles mee gezegd. De filmpjes zijn wel leuk, maar na 3 dagen heb je die ook wel gezien.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Michael Lintvelt
Berichten: 197
Lid geworden op: 10-11-2010 11:55

02-09-2017 22:19

Eerlijk gezegd vinden wij betaalwater nogal plat klinken. De Engelse benaming commercial lake vinden we veel aantrekkelijker klinken. Het is inmiddels 2017 en commerciële wateren horen bij de karpervisserij dus laten we deze visserij vooral met respect benaderen


Weer een mooi reclame stukje over betaalwateren ala trutputten ... lang leve de commercie!
Jan Nanne
Berichten: 196
Lid geworden op: 30-10-2014 12:53

03-09-2017 09:51

Wat een citaat. Lachwekkend.
Deze visserij met respect behandelen? Nu de karpers nog.

Er staan weinig artikelen die me kunnen boeien. Ed Cremers is wel interessant maar ik heb het boek al. Betaalwater sla ik over. Kwaliteit mag hoger. Dat artikel over voordelig naar Frankrijk is een mooi voorbeeld. Ga met meer mensen dan bespaar je op de reiskosten. Kijk dat zijn nog eens tips!

De videos van Pilaar & Hofman en bijvoorbeeld Peter Vlasveld zijn wel klasse.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

03-09-2017 15:24

https://karperwereld.nl/membership/grat ... n-toegang/

Het is op dit moment gratis te bekijken :wink:
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

03-09-2017 16:47

Dus ik kan nu ook de bollen bestellen, zonder lid te zijn Rik??:D

Groet, Peter
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

03-09-2017 17:42

Ik doe Michiel even een appje... word vervolgd Peter.

Edit: Ja hoor Peter, bestellen maar !
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

03-09-2017 19:38

Weet je wat het geinige is Rik, zit ik me vanmorgen aan te melden als member, kom jij in de middag met die 21 dagen aan!

Groet, Peter

Ps niet alleen voor de bollen hoor :wink:
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

03-09-2017 20:36

Peter van Loo schreef:Weet je wat het geinige is Rik, zit ik me vanmorgen aan te melden als member, kom jij in de middag met die 21 dagen aan!

Groet, Peter

Ps niet alleen voor de bollen hoor :wink:


Die bollen, ook weer een lachertje.. Belachelijke prijs.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

04-09-2017 07:08

Helemaal mee eens.. maar nu vedient kwo er natuurlijk ook weer aan.. dit doen ze heus niet gratis toch..

Lekker zelf draaien en een giede bollenboer zoeken.

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

05-09-2017 14:18

Jan Nanne schreef: Dat artikel over voordelig naar Frankrijk is een mooi voorbeeld. Ga met meer mensen dan bespaar je op de reiskosten. Kijk dat zijn nog eens tips!



Als je dat zelf niet kunt bedenken, dan is het denk niet best hoor. Zo voor de hand liggend allemaal, en vooral ook logica ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

05-09-2017 17:28

Ik wil ook stoppen met community, heb Michel hier een pb over gestuurd en netjes antwoord terug gekregen dat ik mijn pasje moet doorknippen en naar Jos moet sturen.
Geld voor een jaar abonnement is echter al van mijn rekening gehaald. Mijn vraag is, krijg ik dit geld weer terug gestort op het moment dat ik een foto van mijn door geknipte pas naar Jos gestuurd heb?
Ik heb deze vraag ook via een pv bericht aan Michel gesteld maar zit al een aantal dagen op antwoord te wachten :roll: :wink: .
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

05-09-2017 22:06

Even een mailtje sturen naar jos@karperwereld.nl

Geheid morgen antwoord, Jos is de man die je moet hebben.
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

05-09-2017 22:30

Er heerst onduidelijkheid. Geldt de korting met je memberpas op allen op dit moment aangesloten bedrijven ook via de webshop van de aangesloten bedrijven?

Groet, Peter

ps anders moet ik km gaan declareren. :wink:
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

06-09-2017 08:09

Geld retour lijkt mij niet waarschijnlijk. Ik neem ook geen 21 dagenproef want daarna wordt je doodgegooid met reclame verwacht ik. Sorry boys.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

06-09-2017 08:41

Peter van Loo schreef:Er heerst onduidelijkheid. Geldt de korting met je memberpas op allen op dit moment aangesloten bedrijven ook via de webshop van de aangesloten bedrijven?

Groet, Peter

ps anders moet ik km gaan declareren. :wink:


Indien jij de kortings codes kunt zien, en je besteld wat online, dan zul je hier de korting op krijgen. In de winkel is het op vertoon van je kwo pas, de korting krijg je alleen bij de aangesloten bedrijven uiteraard.

Dennis Slagboom schreef:Geld retour lijkt mij niet waarschijnlijk. Ik neem ook geen 21 dagenproef want daarna wordt je doodgegooid met reclame verwacht ik. Sorry boys.


Valt reuze mee met dood gegooid worden met reclame, en anders kun je altijd nog aangeven dat je geen mail wilt ontvangen natuurlijk, of aangeven dat het spam is in je email account. :p
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

06-09-2017 09:02

Peter van Loo schreef:Er heerst onduidelijkheid. Geldt de korting met je memberpas op allen op dit moment aangesloten bedrijven ook via de webshop van de aangesloten bedrijven?

Groet, Peter

ps anders moet ik km gaan declareren. :wink:


Hey Peter,

Als KWO Member krijg je online kortingen bij 14 bedrijven. Dit werkt met kortingscodes, deze kun je terugvinden in het Community menu, bij Member Voordelen. Zie deze link: https://karperwereld.nl/account/mijn-voordelen/

De KWO Memberpas kun je gebruiken als je de winkels daadwerkelijk bezoek. Het is een bewijs dat je betalend KWO Member bent. Als je jouw betalende membership stop zou zetten dien je de pas in te leveren bij ons of door midden te knippen (en daar een foto van te mailen).

Tot en met aanstaande zaterdag kunnen karpervissers zich gratis aanmelden voor een 21 dagen account. Deze stopt na 21 dagen toegang en er worden geen kosten in rekening gebracht. NUL :-) Als 'free member' kun je alle content bekijken zodat je goed kunt 'proeven' aan het membership. Ook kun je gebruik maken van de kortingscodes. Je kan dus spullen bestellen bij de 14 aangesloten bedrijven.

Als je 'free member' wordt krijg je GEEN Memberpas opgestuurd, je kunt dus niet in fysieke winkels om korting vragen.

Mochten mensen het willen proberen: https://karperwereld.nl/membership/grat ... n-toegang/

Hoop dat het zo duidelijk is. Bij vragen: shoot :-)

Gr. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

06-09-2017 09:04

Dennis Slagboom schreef:Geld retour lijkt mij niet waarschijnlijk. Ik neem ook geen 21 dagenproef want daarna wordt je doodgegooid met reclame verwacht ik. Sorry boys.


Yo Dennis,

Ik zou liegen als ik zeg "je krijgt geen mail" ;-)

Wel kun je jezelf met 1 druk op de knop uitschrijven van de mailinglist. Onderaan iedere mail staat een 'unsubscribe button'.

Grtz. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
robertino smith
Berichten: 752
Lid geworden op: 08-03-2016 21:43

06-09-2017 09:13

Uhm, na die 21 dagen, ben je dan automatisch member of krijg je automatisch weer een schop :wink: ?

Heb mij al weer goed vermaakt, met de 2.0, nice!

Groet.

Uhhh, vraag al beantwoord ziet ik!
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

06-09-2017 11:12

Goedemorgen Robertino, net wakker? :P

Hij verloopt automatisch na 21 dagen, dan kun je zelf beslissen of je KWO Member wilt worden of niet!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

06-09-2017 12:03

Tja Michiel alle boekenclubs, postcodeloterijen, ringtone apps ed zijn jullie al voor gegaan vandaar dat 'we' zo wantrouwig zijn als een karpervisser :D . Ik zal jullie na deze uitleg niet in dit rijtje plaatsen.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

06-09-2017 15:15

Dennis Slagboom schreef:Tja Michiel alle boekenclubs, postcodeloterijen, ringtone apps ed zijn jullie al voor gegaan vandaar dat 'we' zo wantrouwig zijn als een karpervisser :D . Ik zal jullie na deze uitleg niet in dit rijtje plaatsen.


Haha top, weer een stapje in de goede richting ;-)

Hopelijk kunnen jullie in de komende 21 dagen lekker 'cruisen' door de Community en krijgen jullie een goed idee van het concept. Artikelen zonder reclame, films, video's, winacties én kortingen bij aangesloten bedrijven maakt het (in onze ogen) tot een gevarieerd membership wat je meer kan bieden dan bijv. een 'oldskool' magazine.

Al zullen daar altijd liefhebbers voor blijven, gelukkig maar. Zelf sla ik ook graag een magazine open!

Groetjes,

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

06-09-2017 15:37

Ik zet jullie net ernaast! :D
En niet onnodig quoten hier op het forum hè! We laten het deze keer bij een waarschuwing! :wink: Nou succes met de handel ik ga nog ff het water op. Vangweer vanavond!
Let op slagboom !