Graag een nieuw forum 'Vangst- & sessie verslagen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc Fransen
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-04-2016 14:01
Locatie: Den Haag

23-08-2017 11:36

Hallo,

Op het board mis ik een forum waar ik eventueel een foto verslagje of kort verhaaltje van een sessie kan posten.

En ja, ik weet dat er een forum 'Artikelen' is en een forum 'Blogs', maar dit dekt toch niet helemaal de lading.

Want in een blog is het immers de bedoeling dat je wekelijks of in ieder geval met enige regelmaat iets plaats dus niet geschikt voor een de enkele keer dat je een verslagje van een sessie wil posten en dit geldt ook voor het forum 'Artikelen'.

Daarom het vriendelijke verzoek aan de staf om het forum 'Vangst- & Sessieverslagen' aan te maken', waar je gewoon lekker laagdrempelig je verslagje kan posten.

Dit genereert ook weer nieuwe berichten, kan het board wel gebruiken want het kan soms wat stil zijn.

Groeten uit Den Haag,
Marc

PS: Ik heb ook gezien dat er al eens eerder om verzocht is, zie hier: viewtopic.php?f=46&t=77388
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-08-2017 12:37

Hallo Marc.

Dit topic bestaat al, viewforum.php?f=53

Hier kun je zelf een topic bij aanmaken, en je eigen blog bijhouden en maken. Ben benieuwd naar je blog in ieder geval.
En bedankt voor de positieve input !
Gebruikersavatar
Marc Fransen
Berichten: 79
Lid geworden op: 04-04-2016 14:01
Locatie: Den Haag

23-08-2017 15:02

@Rik,
Dat forum ken ik, ik had het topic van maart nog aangemaakt en zelfs nog een bedankt van jou ontvangen.
Maar is ook niet echt wat ik bedoel, want op forum 'vangsten op datum' is het volgens mij meer de bedoeling dat je je foto van je gevangen vis post en geen foto's of verhalen van de bij en randzaken van de sessie.

Marc
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

23-08-2017 18:17

@mark.

Het is een ieder toegestaan om zowel bij blogs als bij vangsten op datum een verhaal neer te pennen inclusief foto's.
Je kan je eigen blog openen en hier verhalen met foto's neer zetten of in een bestaand topic bij de vangsten van de maand.

In het kort : je bent compleet vrij om in blogs of vangsten op datum zoveel tekst en foto's te plaatsen als dat jij zelf zou willen. Echter is het bij vangsten op datum wel de bedoeling om in de juiste maand de vangsten en eventuele tekst te plaatsen. Als je een nieuwe blog aanmaakt kun je daar oneindig updaten en is het overzichtelijker voor de mensen die jouw volgen, maar ook voor jezelf.

Voel je vrij om wat te schrijven, hardstikke tof !
Plaats reactie