Nutritional wisdom


Gesloten
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 20:53

Hierbij het artikel van een commerciële instelling zonder winst belang
Bijlagen
FB_IMG_1503254684668.jpg
(274.95 KiB) 6287 keer gedownload
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Peter van Loo
Berichten: 1785
Lid geworden op: 09-08-2011 00:41
Locatie: Schiedam

20-08-2017 21:08

Er is geen onomstotelijk bewijs geleverd dat de eigenaar van Hattigny de vissen onrechtmatig heeft verkregen!!!

Groet, Peter

Ps hoe dom zou je kunnen zijn hé als eigenaar van een btw!! Visjes duiken overal op hé in social media land.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 21:27

Mazen van de wet. Als je niet schuldig bent en je hebt de vissen legaal aangekocht dan had hij ze niet terug hoeven zetten. Maar het bewijst maar weer dat de handel in 2017 nog steeds actueel is en daar vroeg jij om. En die eigenaar wist donders goed wat hij deed. Een beetje goede beheerder weet waar de vissen vandaan komen.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

20-08-2017 21:38

Ben het wel grotendeels met remon eens.
Gaat tegenwoordig alleen nog maar over betaalwater zus en betaalwater zo.
Het board wordt toch al nooit meer zo als het vroeger geweest is.

Wat ik dan wel te prijzen vind is dat M&M zelf toch 99% van hun visserij openbaar doen, dit terwijl ze volgens mij genoeg uitnodigingen krijgen om op betaalwater te komen vissen.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-08-2017 21:52

Stel he mensen.... je heb een eigen forum in beheer, met een flink aantal leden, en zowat elk groot bedrijf dat in de karperwereld actief is maakt betaalde reclame op jouw forum.... vervolgens ga jij met nash in zee, en heb een eigen label.... en er is 1 persoon die constant alles wat er maar bestaat afzeikt wat er te zeiken valt... en hierop keer op keer gewaarschuwd is... dan geef je zo iemand nog een eigen stukje forum, een stukje forum waarin alleen desbetreffend persoon en zijn leden die het met hem eens zijn volledig hun gang kunnen gaan... met zelfs toezicht waarin de negativiteit richting hilco werd schoon geveegd en alles on topic bleef onder toezicht.... en dan via de kwo community op Facebook ga je vervolgens ook nog eens complete onzin verkondigen... dat einde van de dam, die komt gewoon een keer hoor. En ik ben niet diegene die het recht heeft om mensen een Ban te geven. Maar ik sta zeer zeker 100 procent achter dat besluit.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 22:17

Ik zeik toch ook alles en iedereen af. Wat moet hij dan nog erger hebben gedaan? Wat heeft hij gezegd? Nu ben ik wel benieuwd en ook of het een leugen was of dat het jullie gewoon slecht uit kwam.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-08-2017 22:41

Wat die laatste druppel geweest is weet ik niet exact. Ik ben ook niet degene die Hilco een Ban gegeven heeft. Maar Ik zou als je het zo dwars zit, Michiel of mark een bericht sturen op de messenger van Facebook.

Wat ik trouwens niet begrijp van jouw persoonlijk... als Kwo zo verschrikkelijk slecht is in jouw ogen, waarom je dan een kwo member bent geworden en dus mee betaalt aan al die verrekte commercie wat je zo hekelt.

Excuses als ik je tegen de scheen schop, zo is het ook weer niet bedoeld :wink:

Maar ondanks dat ik Admin ben geworden van kwo, ben ik nog steeds dezelfde persoon die zijn mening heeft en dat zonder gelul uit durft te spreken., en dat ook altijd zal blijven doen.
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

20-08-2017 22:55

Waarom ik lid ben? Omdat er af en toe verhalen zijn die wel fijn zijn om te lezen maar ik verwachte er een stuk meer van. Ze hebben enkele goede schrijvers maar die kunnen ook niet onbeperkt schrijven omdat ze een commerciële censuur hebben in vorm van eigen geschreven boeken die tekoop zijn.
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

20-08-2017 23:10

Dit topic is al een paar pagina's aan het afdwalen..

de vraag is echter waarom jij en anderen Michiel,Mark, en de rest van de crew in diskrediet moet brengen wegens Hilco, en het goed uitkomen om hem een ban te geven... jij weet als geen ander dat je hier niet zomaar een Ban oploopt als je jezelf zeer kritisch opstelt toch... of ben jij al gebanned hier ? Kritisch en onderbouwd is nogmaals nooit een reden geweest van een Ban. Iedereen heeft een mening, en iedereen mag zijn mening altijd geven hier. Zelfs ik ben altijd kritisch geweest, maar wel eerlijk, oprecht, en onderbouwd.en ik heb ook zat uitgehaald hier op het forum,
En moet je kijken... me naam is zelfs in het groen geworden ipv een Ban. :wink:

En nog wat.... betaalwater is ook niet mijn ding, wel meer dingen anno 2017 niet.
Vroeger was alles beter... althans dat zeggen ze niet voor niks al decennia lang 8)
Michael Lintvelt
Berichten: 197
Lid geworden op: 10-11-2010 11:55

21-08-2017 07:28

Ieder zo zijn ding maar ik kan me niet voorstellen dat heel karpervissend Nederland ineens om is en en enkel nog die veredelde trutputjes (BTW) met vangst garantie (liefst op 30kg vis!) bezoekt.

Remon heeft zeker een punt, al dat geneuzel over BTW hangt veel mensen de strot uit. Prima dat je het behandeld, maar volg a.u.b. niet de koers van het spiegel ... euh ik bedoeld ... BTW (rainbow) magazine.

Inmiddels gaan ook hier het gros van de verhalen over die BTW. Al die verhalen hebben wat gemeen, namelijk hoe verschrikkelijk moeizaam de visserij in het begin is, maar men uiteindelijk toch de sessie goed kon afsluiten met vis pietje gevangen op boilie x, met een haakje van merk y en een hoofdlijn van merk z.

Plaats wat meer stukken over avontuur en diepgang en ga wat minder (stiekeme) reclame stukjes plaatsen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-08-2017 07:37

Sluit me zeker aan bij dat geneuzel over betaal wateren, maar wat rik al zei het is aan je zelf om hier wel of niet te komen..

Maar ontopic.... ik praat niks goed of slecht maar ik ben van mening dat hoge bomen veel wind vangen en als dat gebeurd en er wordt meerdere keren gewaarschuwd dat dan een ban de enige optie is...

Alleen denk ik wel dat Hilco heus nog wel een ander accountje heeft en mee leest...
Dus Hilco.. jammer dat je een ban heb gekregen maar wie weet tot later kerel...

Cheers.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

21-08-2017 10:30

Nogmaals jongens, als Hilco zich redelijk had opgesteld had het écht niet tot een ban gekomen. We zijn de moeilijkste niet, maar laten ook niet met onze ballen spelen als er 100% sprake is van onterechte aantijgingen en het verspreiden van leugens. Dan wordt er eerst gewaarschuwd (niet direct gebanned).

Daarnaast ging de sfeer op het board achteruit vanwege het feit dat Hilco enkel in zijn eigen profetieën geloofde, dat leverde veel discussies op met andere boarders die de 'toon' van Hilco niet zo konden waarderen. Zoals ik al zei: op den duur startte iedere werkdag met het checken van het Carpboard om te kijken of het weer RELLEN was geweest (Hilco was een nachtbraker).

NATUURLIJK beseffen wij dat Hilco ook een goede kant had: hij leverde goede bijdragen, deelde kennis en dat is een PLUS. Echter: als er op den duur héél veel MINNEN zijn gekomen, en er na overleg en meerdere waarschuwingen geen verandering optreedt... Dan wordt er vanuit ons gehandeld.

Een ban.

Hoe jammer dat ook is voor de plussen die Hilco bracht. Dat meen in oprecht!

Natuurlijk kan het zo zijn dat er Carpboarders zijn die het niet kunnen vinden in onze handelswijze. Dat mag, iedereen mag zijn mening hebben. Echter: wij hebben voor deze route gekozen en zullen wederom zo handelen als het nodig is.

Gr. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

21-08-2017 11:21

Duidelijke taal. Ik blijf het erg jammer vinden dat het discuseren verplaatst is naar de talloze facebook groepen. Meer dan lachen en kut roepen komt er daar niet uit :lol: Die boyblanktniet houd er wel wat humor in. En de laatste weken is er nog een man een karikatuur van zichzelf neer aan het zetten. Maar thats it....
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

21-08-2017 11:42

James warner schreef:Ik blijf het erg jammer vinden dat het discuseren verplaatst is naar de talloze facebook groepen.


Klopt, dit is absoluut wat er gaande is. 'Vroegâh' had je enkel het Carpboard als je een vraag had. Toen kwam Google en werd dat meer en meer een bron voor vissers met vragen. Tegenwoordig heeft 85% van de vissers een Facebook account en worden veel vragen gesteld en discussies gevoerd (en helaas dus minder op het Carpboard).

Voor ons, als eigenaren van dit platform, jammer én (nog belangrijker) voor de die-hard bezoekers van het forum is het ook jammer! Maar dit proces was niet te stoppen dus moeten we er mee leren leven dat de interactie en het aantal topics / postings achteruit is gegaan. Wie weet keert het ooit terug als men de sociale media massaal beu raakt.

Gr. Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

21-08-2017 12:12

Groot voordeel en dus meerwaarde van dit platform is, dat ik hier zelf bepaal wat ik wil zien, op social media komt alles voorbij, of ik nu wil of niet.
Gebruikersavatar
Jan Kasteelen
Berichten: 654
Lid geworden op: 08-05-2007 12:24
Locatie: Gouda

21-08-2017 14:41

Het is helaas zo, maar dit soort dingen gebeuren soms op een internetforum. Op een ander (niet vis) forum waar ik lid van ben, was eens een figuur - die ook ontzettend veel van het onderwerp afwist –
die het niet kon laten om andere leden en de beheerders op een cynische manier voor schut te zetten. Dit ging een tijd goed en de eigen site van de man werd zelfs populairder dan het bewuste forum. Uiteindelijk werd de strijd zo hevig dat er een ban volgde en daarna mocht zelfs zijn naam niet meer in nieuwe berichten genoemd worden.

Wat in de dagelijkse samenleving niet getolereerd wordt, kan ook op een internetforum niet. Die regels kennen we allemaal wel, dat is niet zo moeilijk.
Net zoals dat op dat andere forum het geval was, betreur ik hier ook de ban op Hilco. Hij heeft me ooit eens interessante info over aas toegestuurd, waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.

Bij mezelf merk ik ook een achteruitgang in het gebruik van internet in het algemeen. We leven in een tijd waarbij iedereen voortdurend in die black mirror kijkt. Of dat nu TV, laptop, tablet of smartphone is, het lijkt een ziekte geworden. Voor mij geen sociale media – nooit geweest trouwens – en zeker tijdens de warme maanden probeer ik wat minder met zo'n scherm bezig te zijn.
Verder ben ik toch blij dat er een Carpboard bestaat!
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

21-08-2017 20:33

Enigste wat jammer is op de fb groep is dat 90% vd vragen over wateren / bestand / stekken gaat
Daar irriteer ik me dood aan. Had het volgen uitgezet maar dan mis je net weer de berichten die wel interresant zijn....
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-08-2017 22:12

Ben ik het ook mee eens, zijn van die vragen waarvan je denkt.... ga zelf eens op onderzoek uit, en laat je verrassen, ik zelf vind dat het mooiste. Echter moet je een knop uit kunnen zetten, en dat heeft bij mij ook lang geduurd moet ik heel eerlijk bekennen. Nu....nu open ik het niet eens meer, lees het niet meer... en reageer al helemaal niet meer op dat type vragen ( oké heel soms dan mischien nog eens een keer :P )
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

21-08-2017 22:39

Rik koster schreef:me naam is zelfs in het groen geworden ipv een Ban.


Moet niet gekker worden hier :o




:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

21-08-2017 22:56

Steek jij ff lekker een peuk op tjaaaa
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-08-2017 08:18

Rik koster schreef:Steek jij ff lekker een peuk op tjaaaa


Wel een groene dan neem ik aan haha :P
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-08-2017 12:30

gisteren 2 uurtjes met de pen, blikkie mais mee.

2 Giebels, 3 Karpers en 2 missers.

nutritional wisdom... :roll: 8)

maare gefeliciteerd Rik :D , of moet ik zeggen arme Rik :( , of moet ik zeggen arme wij? :P :lol:

mooi groen is niet lelijk iig
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

22-08-2017 17:22

Van mij heeft niemand last hoor, althans... Ik ben nog steeds dezelfde rik gebleven.... dus mischien dat sommige nog steeds... of nog meer denken.... 8)
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

22-08-2017 18:12

Rik koster schreef:Van mij heeft niemand last hoor, althans... Ik ben nog steeds dezelfde rik gebleven.... dus mischien dat sommige nog steeds... of nog meer denken.... 8)


Echt zelf kennis heb je niet he rik hahahaha..... :P :wink:

Gewoon lekker iedereen laten denken wat ze willen heb je toch niks mee te maken wat een ander denkt.

En anders steek je er toch nog ff 1 op met een bakkie pleur der bij, jatoch..

Cheers.
Oja joh!!!
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

22-08-2017 20:34

Rik koster schreef:Ben ik het ook mee eens, zijn van die vragen waarvan je denkt.... ga zelf eens op onderzoek uit, en laat je verrassen, ik zelf vind dat het mooiste. Echter moet je een knop uit kunnen zetten, en dat heeft bij mij ook lang geduurd moet ik heel eerlijk bekennen. Nu....nu open ik het niet eens meer, lees het niet meer... en reageer al helemaal niet meer op dat type vragen ( oké heel soms dan mischien nog eens een keer :P )


Van jou bijdrages geniet ik dan weer wel rik, pracht fotos en leuke verhalen.
Alleen zie ik je niet zo vaak meer op de rivier bezig helaas. Chronisch tijgebrek? (Net als ik overigens)