karper vissen zwijnderecht


Plaats reactie
Lou luitjes
Berichten: 5
Lid geworden op: 29-03-2016 17:09

29-03-2016 17:34

:D hi heetf iemand mis een tip met het vissen aan de lineweg in zwijnderecht op karper want mij lukt het niet + het water bij de lindeweg aan de overkant van de rotonde het grote meer moet ik met grote boilies vissen pop ups? of met honde brokken of de korst wie kan mij helpen? :lol: :o
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

29-03-2016 17:56

Ik vind het altijd zo'n werk hè, maar probeer het eens met gebroken honden en katten.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Lou luitjes
Berichten: 5
Lid geworden op: 29-03-2016 17:09

29-03-2016 18:06

Henk ter Maat schreef:Ik vind het altijd zo'n werk hè, maar probeer het eens met gebroken honden en katten.

nou het word moeilijk om te vissen met gebroken honden en katten: grapje :D i snap wat u bedoeld
Arno van Beek
Berichten: 810
Lid geworden op: 30-11-2014 19:04
Locatie: Drenthe

29-03-2016 18:10

Als ik zo op de kaart kijk dan zou ik mijn ogen eens goed de kost geven bij het water om het develpaviljoen en dan vooral het gedeelte tussen de rotondes op 7 uur met de obstakels (bomen in het water)

Lijkt me een aardig belaagd water, vissen zullen dan sneller bij de obstakels zitten.
Neem eens een emmer met hennep mee en voer dan eens net zoals bij het penvissen een aantal plekken aan en kijk waar het leven zit.

Paar uurtjes goed kijken en observeren levert je gewoon meer en sneller vis op.
Je moet niet kijken wat jij een mooie plek/stek vindt maar naar waar de vissen zich op dat moment goed voelen.
Lou luitjes
Berichten: 5
Lid geworden op: 29-03-2016 17:09

29-03-2016 18:37

Arno van Beek schreef:Als ik zo op de kaart kijk dan zou ik mijn ogen eens goed de kost geven bij het water om het develpaviljoen en dan vooral het gedeelte tussen de rotondes op 7 uur met de obstakels (bomen in het water)

Lijkt me een aardig belaagd water, vissen zullen dan sneller bij de obstakels zitten.
Neem eens een emmer met hennep mee en voer dan eens net zoals bij het penvissen een aantal plekken aan en kijk waar het leven zit.

Paar uurtjes goed kijken en observeren levert je gewoon meer en sneller vis op.
Je moet niet kijken wat jij een mooie plek/stek vindt maar naar waar de vissen zich op dat moment goed voelen.

tthnx ga dit weekend uitproberen
Plaats reactie