Carp Zwolle 2015 Top of Flop?

Plaats reactie
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

09-02-2015 13:21

Er is al een algemeen topic over de beurs zelf, echter lees ik hier en op facebook de nodige kritiekpunten.
Ik heb zelf ook de nodige punten aan kritiek, ja echt! Echter ben ik benieuwd naar de meningen van de mede CB'ers...

https://www.facebook.com/CarpZwolle?fref=nf

Ik ben 2 dagen geweest waarbij zondag beter was dan de zaterdag, gelukkig had ik zelf zaterdag het meeste al aangekocht en op zondag was er veel al uitverkocht.
Punten van kritiek:

*de warmte

* slechte catering 6 euro voor een broodje kroket en een flesje water dan verwacht ik in ieder geval dat je het broodje kunt kauwen en niet stukken er af moet bikken zo hard.

*wachtrijen plus de voorkruipers die bij de kassa vooraan komen te staan in plaats van achteraan waar de rest met vooraf betaald kaartje wel moest plaats nemen

*AVK leuk zo'n service om partikels naar de auto van klanten te brengen, maar niet met die klotesteek karretjes tegen de schenen van wachtenden buiten aan rijden en door de wachtrijen zigzaggen terwijl de ruimte er niet is, merci

*rookruimtes, binnen ontzettend veel last van mensen die buiten stonden te paffen evenals roken bij geopende nooduitgangen houdt deze lekker vrij zoals het hoort.

*doorstroom van de ene naar de andere hal de file op zaterdag voor aanvang van de lezing van Pilaar en Hofman

*muziek bij stands leuk bij Strategy en bij AVK, echter stonden ze nagenoeg tegen over elkaar dat werkt storend

En last but not least de kosten deze bestaat uit de administratiekosten en parkeerkosten.
Als ik 2 kaartjes koop online wil ik graag weten waarom ik 2x administratiekosten moet betalen? Zat Mick Paine mij zelf een bericht te sturen?
Daarnaast parkeren prima, maar 8 euro?

Zaterdag was de beurs een drama als ik eerlijk moet zijn met de veiligheid van de bezoekers in het geding, er zijn zware verbeterpunten in mijn ogen nodig om het leuk te maken/houden. Bovengenoemde zou het een stuk beter kunnen maken, echter zijn de Ijsselhallen te gedateerd om te voldoen aan de vraag van de bezoeker en de eisen welke horen om de veiligheid te garanderen van de bezoekers.
En ja ik weet dat het druk was en dat het kan gebeuren, maar veiligheid gaat voor alles.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-02-2015 13:30

Ik hoop dat hier serieus naar gekeken wordt!
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

09-02-2015 13:38

Frenk de Gruiter schreef:Ik hoop dat hier serieus naar gekeken wordt!


Hoop het ook, maar uiteindelijk draait alles om de centen en niet om de mensen die betalen. Als je de hoofdprijs vraagt voor zaken zorg dan ook dat je er service voor terug geeft. Ik hoef niet eersterangs te zitten, echter zijn er een aantal dingen die slecht geregeld zijn. Geloof ook niet dat zaterdagmiddag de veiligheid gegarandeerd kon worden aan de bezoekers toen alles klem stond. De ijsselhallen zijn gewoon gedateerd voldoet tijdens dit soort evenementen niet aan de veiligheidseisen en dit kan een serieus probleem gaan opleveren in de toekomst.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-02-2015 13:50

Michel,

Het is heel eenvoudig: er dient aan de voorwaarden van de brandweer te worden voldaan. Zoniet: tent sluiten.

Veiligheid mag nooit in het geding komen.

Grtz

Frenk
Gebruikersavatar
Mathieu de Witte
Berichten: 739
Lid geworden op: 25-02-2005 14:14
Locatie: 's-Gravenpolder

09-02-2015 18:24

Zelf op de zondag geweest.

Qua drukte was het eigenlijk goed te doen, jammer dat er al wel een hoop interessante spulen waren uitverkocht....
Kaartje op voorhand gekocht, kon direcht naar binnen. Niks geen wachtrij.

Parkeren gewoon lekker buiten het parkeerterrein gedaan. Gratis en voor niets, net buiten het hek :wink:

Op de beurs zelf niks gegeten, dat is daar sowieso nooit echt fatsoenlijk geweest.....
De locatie is gewoon niet meer toereikend. Zeker niet met zoveel bezoekers!

Nog wel een mooie hengeldeal kunnen scoren! Met een beetje onderhandelen op het eind van de middag kom je een eind 8)

Op uitverkochte monkey climber petjes en cc moore popups na, voor mij dus redelijk positief!
Volg The Carp Brothers Incorporated op facebook! --> Link

Carp Brothers Incorporated the movie! : http://youtu.be/paFsduV61_E
Michel Hulshof
Berichten: 458
Lid geworden op: 28-01-2014 18:13

09-02-2015 18:46

Mathieu de Witte schreef:Zelf op de zondag geweest.

Qua drukte was het eigenlijk goed te doen, jammer dat er al wel een hoop interessante spulen waren uitverkocht....
Kaartje op voorhand gekocht, kon direcht naar binnen. Niks geen wachtrij.

Parkeren gewoon lekker buiten het parkeerterrein gedaan. Gratis en voor niets, net buiten het hek :wink:

Op de beurs zelf niks gegeten, dat is daar sowieso nooit echt fatsoenlijk geweest.....
De locatie is gewoon niet meer toereikend. Zeker niet met zoveel bezoekers!

Nog wel een mooie hengeldeal kunnen scoren! Met een beetje onderhandelen op het eind van de middag kom je een eind 8)

Op uitverkochte monkey climber petjes en cc moore popups na, voor mij dus redelijk positief!


De chod bitez en NS1 waren zaterdag tegen het eind al zo goed als op. Vind je het gek met die dumpprijzen zelf wel wat cc moore pop up's maar die had ik zaterdag al.
rodney straver
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-08-2002 02:00

10-02-2015 17:50

Michel Hulshof schreef:Er is al een algemeen topic over de beurs zelf, echter lees ik hier en op facebook de nodige kritiekpunten.
Ik heb zelf ook de nodige punten aan kritiek, ja echt! Echter ben ik benieuwd naar de meningen van de mede CB'ers...

https://www.facebook.com/CarpZwolle?fref=nf

Ik ben 2 dagen geweest waarbij zondag beter was dan de zaterdag, gelukkig had ik zelf zaterdag het meeste al aangekocht en op zondag was er veel al uitverkocht.
Punten van kritiek:

*de warmte

* slechte catering 6 euro voor een broodje kroket en een flesje water dan verwacht ik in ieder geval dat je het broodje kunt kauwen en niet stukken er af moet bikken zo hard.

*wachtrijen plus de voorkruipers die bij de kassa vooraan komen te staan in plaats van achteraan waar de rest met vooraf betaald kaartje wel moest plaats nemen

*AVK leuk zo'n service om partikels naar de auto van klanten te brengen, maar niet met die klotesteek karretjes tegen de schenen van wachtenden buiten aan rijden en door de wachtrijen zigzaggen terwijl de ruimte er niet is, merci

*rookruimtes, binnen ontzettend veel last van mensen die buiten stonden te paffen evenals roken bij geopende nooduitgangen houdt deze lekker vrij zoals het hoort.

*doorstroom van de ene naar de andere hal de file op zaterdag voor aanvang van de lezing van Pilaar en Hofman

*muziek bij stands leuk bij Strategy en bij AVK, echter stonden ze nagenoeg tegen over elkaar dat werkt storend

En last but not least de kosten deze bestaat uit de administratiekosten en parkeerkosten.
Als ik 2 kaartjes koop online wil ik graag weten waarom ik 2x administratiekosten moet betalen? Zat Mick Paine mij zelf een bericht te sturen?
Daarnaast parkeren prima, maar 8 euro?

Zaterdag was de beurs een drama als ik eerlijk moet zijn met de veiligheid van de bezoekers in het geding, er zijn zware verbeterpunten in mijn ogen nodig om het leuk te maken/houden. Bovengenoemde zou het een stuk beter kunnen maken, echter zijn de Ijsselhallen te gedateerd om te voldoen aan de vraag van de bezoeker en de eisen welke horen om de veiligheid te garanderen van de bezoekers.
En ja ik weet dat het druk was en dat het kan gebeuren, maar veiligheid gaat voor alles.



ik sluit me hier volledig bij aan,van de lezingzaal naar ik dacht hal 3/4 30min overgedaan.en als er dan mensen gestrekt gaan door de warmte/drukte en je bent te beroerd om even de lezingzaal 10 a 15 minuten eerder open te doen voor de veiligheid van de bezoekers dan faal je behoorlijk.

des ondanks was het voor mij de moeite waard.op naar volgend jaar met de verbeter punten.
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

10-02-2015 20:43

Dat was zondag al beter geregeld.
Let op slagboom !
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

11-02-2015 16:33

Top...............ik was zaterdag.

bij de ingang was het erg druk......goed gezellig dus.
de warmte.....tja ieder jaar wordt het warm tijdens de beurs dus de kleding een beetje op aanpassen....
die dikke camo jas en merk hoody had je niet nodig.....een t-shirtje was prima.

de overgang naar de zalen was idd erg druk maar de beveiliging regelde vrij snel dat via de nooduitgang een bypass werdt gemaakt en je kon zo doorlopen.

de rookruimte.......in de centrale hal niet handig gedaan maar achterin (zaal van allinpartikels) stond je gewoon buiten en had niemand er last van.

catering......altijd hetzelfde tijdens carp zwolle.....bereid je voor op beschuit met hamburger en je broodje valt niet tegen.

Aanbiedingen in overvloed en goed over de prijzen te praten.

ik ging er hen met de verwachting een te drukke beurs met te veel boilie boeren.
druk was het maar met bollen vondt ik het ten opzichte van vorig jaar best meevallen...

lekker dagje dus
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

11-02-2015 20:26

De poffertjes waren prima! :lol:
Let op slagboom !
Plaats reactie