succesvol 2014 ondanks tegenslagen.


Plaats reactie
Dennis Smeets
Berichten: 20
Lid geworden op: 24-08-2014 11:33
Locatie: kerkrade

31-01-2015 22:15

Ondanks dat in 2014 onze stiefvader is gestorven en ik zelf ook kwakkelde met de gezondheid............mag ik terugkijken op een goed visjaar. De hengels en andere materialen had ik al verkocht. Dacht dat ik nooit meer de waterkant zou zien. Omdat het een droge winter was in 2013 , kreeg ik in 2014 last van hooikoorts in combi met bronchitus en astma. Daarnaast kwamen paniekaanvallen en een vervelende slopende ziekte van onze schoonpa bij.
Ondanks mocht ik een pr noteren. Ik ving mijn pr maar liefst 2 maal. Gewicht 36 pond en 92 cm en op een gewicht van
34,5 pond. Deze schub zal ik niet snel vergeten en wist ik te vangen op een redelijk moeilijk water. Omdat dit water voor mij nieuw was bleef het heel vaak bij testen en kijken. De 70 vissen wat ik mocht noteren gaven mij echter wel een zeer lekker gevoel. Spiegels van 20 pond en 28 pond mocht ik ook aanschouwen op mijn onthaakmat. Ook geniet ik ontzettend van mijn gezin en klein dochtertje van bijna 2. Er is meer dan vissen .........maar vissen laat je even alle zorgen vergeten. De natuur is geweldig en zelfs de veldmuisjes in mijn visemmertje.
Beste medekarpervissers vang ze!!!

Gr Dennis
Gebruikersavatar
Han Eijkenduijn
Berichten: 187
Lid geworden op: 01-10-2009 14:57
Locatie: Purmerend

01-02-2015 13:45

Mooi Dennis en dankjewel.
Het beste met de gezondheid.
Groet Han


There is no dark side of the moon really.
As a matter of fact it's all dark...
Plaats reactie