Goede tips


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

30-11-2014 18:43

Hallo allemaal, na heel lang niet actief te zijn geweest op dit forum en helaas niet veel uren aan de waterkant heb kunnen doorbrengen wil ik met de start van deze topic jullie vragen voor echte goede tips die jullie ervaren hebben en met mij/ons willen delen. Ik hoef voor de duidelijkheid geen stekinfo of iets dergelijks maar meer over wat jullie ervaring is betrefd het penvissen en dingen die jullie geleerd hebben in de loop der tijd.
Enkele voorbeelden wat ik hier mee bedoel
- techniek
- aas
- het lezen van water betreft
- handige materiaal tips
- etc


Wat ik hier mee wil bereiken is die enkele uren die ik kan spenderen om te gaan penvissen zo effectief als mogelijk kan benutten door tips te krijgen of ervaringen te lezen van ervaren penvissers

mvg, Kevin
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

30-11-2014 20:49

Hallo Kevin,

Kan hier heel wat op het net typen, maar misschien is het makkelijkst om een keer samen iets af te spreken en je zo wat uitleg te kunnen geven. In de buurt (Eindhoven) is een makkelijk watertje waar je goed penvis ervaring op kan doen. Dit jaargetijde is niet de makkelijkste tijd om een vis achter de schubben te komen, dus wellicht kunnen we dat rond mrt 2015 plannen.

Mocht je hierin interesse hebben stuur me maar een PB.

Groeten, Mark
Nuenen
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

30-11-2014 20:59

Goeie actie Mark ! :wink:
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

30-11-2014 22:04

Hoi Mark, ja dat lijkt me erg leuk en leerzaam. In maart is goed ik zal een pb sturen met mijn telefoon nummer dan kunnen we tegen die tijd contact opnemen en een keer gaan vissen.

Mvg, Kevin
Plaats reactie