vissen is meer dan? lees mijn mening.


Plaats reactie
Dennis Smeets
Berichten: 20
Lid geworden op: 24-08-2014 11:33
Locatie: kerkrade

03-09-2014 23:03

:D Hallo mede vissers :wink: Het gevoel van karper vissen is passie met een grote P :wink: Mensen ik kan genieten van de konijnen en de dauw die nog over het water hangt. Ook van de verse geur van een bakje leut langs de waterkant :D Vissen is een goede therapie die je laat beseffen hoe goed we het eigenlijk wel niet kunnen hebben of hebben.
Vissen laat mij opbloeien en even vergeten dat ik vorig jaar bijna mijn prachtige dochter verloor bij de geboorte. Gelukkig mag ik haar elke dag in de ogen kijken en bessef ik dat er meer is :D Ondanks de tegenslagen in het leven maakt een lach van een kind :wink: of een mooie beschubte vriend die we vangen de dag weer goed. Ook kan ik ervan genieten als mede vissers iets moois in hun net leggen :D Mijn PR lag op 32 pond en dit jaar mocht ik 2 maal mijn PR verbeteren met een vis die ik 2 maal wist te vangen op een gewicht van 34 en 36 pond met een lengte van 92 cm. Ik heb bewust gekozen om te gaan struinen met de pen en met succes. Het statisch vissen zou meer opleveren :wink: maar inmiddels deel ik die mening niet. Paniek angsten maakte voor mij het statisch vissen onmogelijk en met de pen hoef ik niet zoveel mee te slepen. De rust aan het water is echt schitterend :wink: Ik lees veel en bewonder veel vissers waaronder Pilaar en Piet vogel en de oude versie van Rob en Chris Yates die de dvd maakt a passion for angling :lol:
Iedereen doet het op z'n eigen manier en ik kwam laatst terug op een plas waar het ooit begon met mijn pa met de bamboestok. Later ving hier iemand een schub van 97 en bleef ik steken op een oude krijger van 85 cm en hielp ik de plaatselijke jeugd vaak met vissen op karper. Mijn emotie kwam even te boven toen ik hoorde dat er na 15 jaar nog maar 6 mooie karpers op zwemmen door helaas veel gestroop :cry: Van te weekend ga ik met de pen op stap en deel ik mijn verhaal met jullie. Ik wens een ieder een mooie vangst en genieten hoort bij de passie.


Gr Dennis Smeets
Gebruikersavatar
Han Eijkenduijn
Berichten: 187
Lid geworden op: 01-10-2009 14:57
Locatie: Purmerend

04-09-2014 16:42

Top Dennis.
Groet Han


There is no dark side of the moon really.
As a matter of fact it's all dark...
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

06-09-2014 21:26

Dennis ik deel je passie, en ik denk velen met mij.
Goed omschreven, geweldig.
Dennis Smeets
Berichten: 20
Lid geworden op: 24-08-2014 11:33
Locatie: kerkrade

06-09-2014 21:35

Frenk de Gruiter schreef:Dennis ik deel je passie, en ik denk velen met mij.
Goed omschreven, geweldig.


Frenk bedankt! wens je veel mooie vangsten toe :)

gr Dennis Smeets
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

07-09-2014 21:11

Klinkt geweldig en gelukkig voor mij en vele herkenbaar.
genietse :D
Vis is vis
Dennis Smeets
Berichten: 20
Lid geworden op: 24-08-2014 11:33
Locatie: kerkrade

08-09-2014 07:34

ben scholten schreef:Klinkt geweldig en gelukkig voor mij en vele herkenbaar.
genietse :D


Ben mooie vissen :) wens jou veel vangsten en bedankt voor je bericht :) geniet ze!

gr Dennis Smeets
Plaats reactie