Nieuw in omgeving Groningen> locatie suggesties?


Plaats reactie
Rick Eilders
Berichten: 2
Lid geworden op: 30-05-2014 12:33

30-05-2014 12:55

Goedemiddag allemaal!

Ik ben sinds september woonachtig in de omgeving van Groningen en wil graag op mooie wateren vissen op karper. Met de pen of met drijvend aas wel te verstaan. Ik snap dat een ieder zijn favoriete stekken niet graag prijs geeft, maar misschien hebben jullie een aantal suggesties om me op pad te helpen!

Groeten, Rick
Ferio Sterk
Berichten: 231
Lid geworden op: 17-07-2012 11:44

30-05-2014 13:17

Rick Eilders schreef:Goedemiddag allemaal!

Ik ben sinds september woonachtig in de omgeving van Groningen en wil graag op mooie wateren vissen op karper. Met de pen of met drijvend aas wel te verstaan. Ik snap dat een ieder zijn favoriete stekken niet graag prijs geeft, maar misschien hebben jullie een aantal suggesties om me op pad te helpen!

Groeten, Rick



Als je daar geen plek kan vinden... Ik reed er doorheen voor mijn werk en wat een mooie plekken daar...vooral voor de pen..ik denk dat je zonder moeite wel wat kan vinden...
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

01-06-2014 21:56

Ik wil net zeggen een maatje van mij woont in zuidhoorn maar overal waar je kijkt water water echt niet te geloven.
Ik zou zeggen google maps erbij en zoek de bruggetjes, hoekjes, pijpen, gemalen, splitsingen en enz enz maar op.
Altijd prijs daar
Gebruikersavatar
Lars van der Heide
Berichten: 399
Lid geworden op: 01-10-2009 10:27
Locatie: Groningen

02-06-2014 11:03

remko vd Brink schreef:Ik wil net zeggen een maatje van mij woont in zuidhoorn maar overal waar je kijkt water water echt niet te geloven.
Ik zou zeggen google maps erbij en zoek de bruggetjes, hoekjes, pijpen, gemalen, splitsingen en enz enz maar op.
Altijd prijs daar


Dan heb je daar nog nooit gevist zeker? Altijd prijs :lol:

Zoek je stekken in de stad Groningen of er om heen?
Rick Eilders
Berichten: 2
Lid geworden op: 30-05-2014 12:33

03-06-2014 20:56

Lars van der Heide schreef: Ik wil net zeggen een maatje van mij woont in zuidhoorn maar overal waar je kijkt water water echt niet te geloven.
Ik zou zeggen google maps erbij en zoek de bruggetjes, hoekjes, pijpen, gemalen, splitsingen en enz enz maar op.
Altijd prijs daar



Bedankt voor jullie reacties allemaal!

Ik heb tot op heden plekken tussen Assen en Groningen afgestruind, met een omzwerving naar het Oranjekanaal. Daar lees ik ook goede verhalen over. Bij mij bleef t bij een dikke brasem, maar t was een mooie avond aan de waterkant.

Hoewel ik nog genoeg stekken op m'n todo lijstje heb staan zal ik m'n zoektocht ook eens gaan verbreden naar de noordkant van Groningen. Inderdaad; meer water, meer polder....voelt als beter karperwater.

Het gaat me absoluut niet om de grootte van de vis, maar des te meer om de ervaring zelf.
remko vd Brink
Berichten: 101
Lid geworden op: 26-09-2009 19:12
Locatie: Warnsveld

05-06-2014 22:02

Precies lekker karper vangen daar vooral mooie torpedo's
Plaats reactie