lage vaart


Plaats reactie
thomas bosch
Berichten: 7
Lid geworden op: 26-12-2013 21:48

29-12-2013 15:47

Hoi

Ik ben 14 jaar een beginnind karpervissen en alle spullen aan het kopen voor in de zomer te gaan nachtvissen ik wil in de laatste week van mijn vakantie nog keer naar de lage vaart gaan ik heb iemand zo gek gekregen om met me mee te gaan want ik heb geen auto waar kan je nu als beginner in de winter aan de lage vaart zonder voor te voeren is te ver rijden overdag een karper te haken hoeft niet groot te zijn want vis is vis als u een stek weet of tips hebt met welke rig en smaak en kleur en grote van de boilie dan hoor ik dat graag mag ook in een pb

Groet thomas
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

04-01-2014 23:36

Hallo en welkom.
Als ik je vraag zo lees wil je het liefst de hengel van iemand overpakt waar al een karper aanhangd.
Dat is natuurlijk geen vissen hè.
Zoek eerst eens rond op het forum naar informatie over rigs en aas.
En verder veel proberen en testen.
En...
Veel vissen
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Roy Michel
Berichten: 94
Lid geworden op: 13-08-2012 14:06

07-01-2014 17:23

Hoi Benjamin,

Ik ben niet te beroerd om wat info te delen over de lage vaart aangezien er toch al niets geheim is over dat slootje. Vismeel boilies doen het bij mij over het algemeen erg goed. Sterker nog, kan me niet herinneren dat ik ooit met een zoete boilie iets heb gevangen in de lage vaart. Anyway, ik weet niet waar je vandaan komt, maar je hebt vlakbij de oostvaardersplassen (vanuit Lelystad gezien) een enorm lang stuk waar het open is en je rustig je hele handel neer kan gooien. Moet je dit zonder auto doen dan wordt het wel een aardig tripje. Ik vis zelf in de winter nooit op de lage vaart dus ik weet niet hoe het zit met scheepvaart, maar er kunnen wel eens van die vrachtschepen voorbij komen (overigens ook pleziervaart, maar daar heb je in de winter iets minder last van denk ik). Dus zorg ervoor dat je toplood koopt zodat je niet iedere keer binnen hoeft te draaien.

Vang ze!
Here, fishy fishy fishy!
Plaats reactie