kwo-fieldtester (negatieve) reactie,s


Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

28-02-2013 12:43

Ben een beetje digibeet, dus knippen en plakken lukt niet zo goed.

Probeer hier verder te gaan met m,n post in kwo-fieldtest aanmelding.
Ik schreef zo ongeveer;
Hierbij meld ik mij NIET aan
Volgens mij was het kvdH die schreef:Theorien worden achteraf verzonnen.
Dit geldt nu al voor 50% van het gemiddelde hengelsport assortiment, en het
zal alleen maar erger worden.
Beter mee verlegen, dan om verlegen..die tijd heb ik wel gehad!

Sommige reactie,s slaan de spijker op de kop, en ik vraag me dan ook af wat de
gemiddelde leeftijd is van ikke,ikke,ikke

Wanneer is de beurs in zwolle??

O,ja "succes" aan de winnaars!!


Natuurlijk komen daar reactie,s op!!
@Patric Ja, ik sta daar open in, ik kan ook leren van een 18jarige!
@Ramon Jammer dat er "negatieve" reacties zijn...Waarom??


Ik kan wel 100 voorbeelden noemen van recensies waar ik het niet mee eens ben
Mag toch?? (oke, was het verkeerde topic!)
Het is in matzwarte uitvoering zodat het niet glinsterd, zodat de karpers niet schikken van
de glinsteringen, om vervolgens met de boot het water op te racen om 3 lijnen uit te varen
op 180mtr :oops: :oops:

Als ik iets geleerd heb de afgelopen 35 visjaren, dan is het GEBRUIKERS ervaring, en maar in
enkele gevallen komt dit overeen met een goede recensie van iemand die 1of 2 keer het product
heeft "GEBRUIKT."

Negatief?? Vind IK niet

Gr, Fred
Ach man..Ga toch vissen !!
Chee Luiz
Berichten: 117
Lid geworden op: 04-07-2012 16:47

28-02-2013 13:30

Als iemand lekker wil "fieldtesten" dan laat je die gene lekker zijn gang gaan.
Als iemand uitgekozen word dan zal dat vast wel een reden hebben.

En KWO of een leverancier zal vast niet iemand uitzoeken van een jaar of 14/15 om te gaan fieldtesten... het zou kunnen maar erg groot acht ik de kans niet.

Als je het er niet mee eens bent.. fijn reageer dan niet op dat topic. Want er word daar niet om meningen gevraagd, maar alleen om mensen die willen testen.

en dat er dan reacties komen : "Ik rol hier nu al over de grond..." of "Hebzucht, de pest van deze maatschappij. Als er een topic goede doelen is dan hoor je er maar weinig..."
Tja, waarom? Gun je het een ander niet ? Moet je gewoon wat te zeuren hebben ? Live and let live


Waarom draait het gelijk om hebzucht? Waarom kan iemand niet gaan fieldtesten? Als je het product (gratis) wil houden dan moet je aan 3 voorwaarden voldoen.

Zo niet, dan moet je dus of betalen of het product teruggeven.

Als iemand aan de 3 voorwaarden voldoet dan heeft hij in mijn ogen het desbetreffende product verdient.


@Fred, Wat zegt een leeftijd over het "ikke ikke ikke" gebeuren?
Ik persoonlijk zou een jonger iemand ook niet kiezen, omdat ze vaak impulsief zijn of de Nederlandse taal niet goed beheersen en niet geheel onbelangrijk eigenlijk nog best veel kunnen leren. Een leverancier/merk wil verkopen en zullen dan voor ervaring kiezen. (ik zeg niet dat ik het perfect beheers voordat hier weer een aanval op komt).
Dit betekend uiteraard niet dat alle jongeren hebzuchtig zijn en niet kunnen testen, want er zitten ook serieuze jongeren tussen die wel kunnen testen of een review kunnen schrijven.

Leeftijd kan een bepalende factor zijn, maar er zijn genoeg tegen argumenten die bewijzen dat jongeren ook verantwoordelijk en serieus bezig zijn ongeacht hun leeftijd.
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

28-02-2013 13:33

Wat ik ook opmerkelijk vond/vind(met een aantal anderen) is het aantal aanmeldingen
in zo,n korte tijd.
Volgens mij een record topic!!

Als ik het heb over de gemiddelde leeftijd, dan bedoel ik dat er ongetwijfeld mensen bij zijn
die het vissen net ondekt hebben, jong zijn, en het woord of betekenis van TC niet eens kennen.
(Om maar een voorbeeld te noemen)
Hoeveel waarde moet ik zo,n recensie geven dan??

NEE, ik bedoel hier NIET mee te zeggen dat ik alles al/wel weet, dit is zeker NIET het geval.
Ik zal wel e.e.a over me heen krijgen nu, maar ik hoop dat reageerders BEGRIJPEND lezen
kunnen.

Barst maar los!!!!

Chee, ik heb me al verontschuldigd voor het verkeerde plaatsen :wink:

Gr,Fred
Ach man..Ga toch vissen !!
Chee Luiz
Berichten: 117
Lid geworden op: 04-07-2012 16:47

28-02-2013 13:41

Fred Hazenbroek schreef:Wat ik ook opmerkelijk vond/vind(met een aantal anderen) is het aantal aanmeldingen
in zo,n korte tijd.
Volgens mij een record topic!!
Gr,Fred


Dit is met alles zo waarbij je iets mee kan winnen o.i.d.

Bekijk maar is een gemiddelde prijsvraag van een een facebook pagina... Het merk zal het niet erg vinden want het is goedkope reclame.
En tuurlijk zitten er mensen bij die wel hebzuchtig zijn.
Maar met het fieldtest gebeuren is dat bijna onmogelijk. Je moet er namelijk gewoon voor werken d.m.v een goed en duidelijk verslag.
In het begin is het uiteraard leuk.. "he ik mag een weekje gratis aas gebruiken of iets anders" maar puntje bij paaltje moet je je deadline halen en met resultaat komen.
Geen of slecht resultaat? Product inleveren of betalen voor het product en word je waarschijnlijk niet meer uitgekozen om te testen.
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

28-02-2013 13:49

Beste Fred,

Ik ben zelf niet de jongste van de aanmelders denk ik. Maar ik kan van een bv. een 18 jarige vast wat leren. En zelfs jij als je open-minded bent. Iedereen heeft een andere kijk op producten (voordelen/nadelen) daar zit geen leeftijd aan verbonden.

Ps. het topic is bedoeld om je aan te melden, niet om je niet aan te melden.
Je keuze wordt door mij wel gewaardeerd hoor!

Gr. Patric


Dit was mijn volledige antwoord.

Dus ik raak je een beetje kwijt dat je aangeeft dat ik jou reactie negatief voor het topic vind.

Geef alleen aan dat je de mening gerespecteerd wordt maar dat het betreffende topic daar niet voor bedoeld was.

Maar misschien praten we nu net langs elkaar heen. En bedoel je op mijn reactie alleen dat je wel open-minded bent.
Dan heb ik niets gezegt!!!

Verder snap ik wel je verhaal hoor. Er zijn natuurlijk een hoop mensen die stoppen met lezen na het woord gratis en dan op aanmelden klikken. Vervolgens krijg je een review van een bv een hengel, zo van, deze is mooi en hij mooi buigt door (allemaal betrekkelijk naar wat iemand vind).

Ikzelf heb wel eens eerder een paar kleine reviews geschreven en vond dat leuk om te doen. Puur op aanvraag via iemand van een forum. Die vragen had over een product die ik gebruik. Vindt het leuk om mensen hierin mijn menig te delen via een review met de bijbehorende + en - en eventueel advies te geven als iemand extra vragen erop heeft.

Als ik vragen heb over een product die jij in het bezit hebt schroom dat aub niet! Ik hoor dan ook graag jou ervaring (35jaar) :wink:
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

28-02-2013 14:14

Chee Luiz schreef:[Geen of slecht resultaat?

Resultaat heb je altijd en als het slecht is ligt dat toch aan het product :wink:
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

28-02-2013 14:19

Natuurlijk komen daar reactie,s op!!
@Patric Ja, ik sta daar open in, ik kan ook leren van een 18jarige!
@Ramon Jammer dat er "negatieve" reacties zijn...Waarom??


Proberen maar met knippen en plakken :oops:
Volgens mij gingen we idd langs elkaar heen :wink:

Jij schreef een review over een product wat je GEBRUIKT !!
Schreef ik toch ook al, is wat anders dan 1-2 keer gebruiken!! :wink:

Je laatste zin weet ik niet goed in te schatten, maar ik vrees dat ik iemand ben
die een grove zeewartel gebruikt als hookpuller om maar een voorbeeld te noemen.
Ik heb in the middle of nowhere een batterij draadje in m,n conversions zitten solderen met een klein
schroevendraaiertje en m,n gasbrander.
Ik heb geen auto, maar een fiets met fietskar. Dan wordt je vanzelf wat creatiever :lol:

En ja, ik gebruik soms ook gebruik van recensies, maar wel van GEBRUIKERS, en niet van
stuur maar op, ik schrijf wel iets!!
Om een voorbeeld te geven: Ik wist dat er problemen waren met de Fox oval, vandaar
dat ik ff wachtte met de aanschaf van een fox brolly. Ik heb hierbij ook Engelse forum afgestruind,
en niet 1 negatief kommentaar gevonden. Dan vind IK het risico wel waard om het product aan te
schaffen.


Ik hoop dat ik e.e.a duidelijk heb kunnen maken.
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

28-02-2013 14:52

Het zijn net Hollanders.....

Het is net dat "like en deel" op facebook. Half vissend Nederland deelt een plaatje van een product en wordt door nog meer mensen gezien. Mooie reclame. Mochten het echt subjectieve reviews worden waar ook zeker de minpunten in worden genoemd wil ik mn woorden best terug nemen. Eerst zien en dan geloven.

Door de jaren heen vaak in topics gelezen dat mensen het karpervissen te commercieel vinden worden (Doe maar gelijk een karperset, haakje knopen/voorntjes tikken oftewel de basis slaan we wel over), maar nu barst ineens de bom qua reacties om eens even te fieldtesten.

Nogmaals, ik hoop dat het echt onafhankelijke reviews worden want als bijvoorbeeld een Mark Norman of Ed Skils een Fox product de hemel in prijzen heb ik daar niet veel aan. Een eerlijk verhaal als die van Sven over bepaalde producten heeft een potentiele koper meer aan.

Zodoende heb ik bijvoorbeeld de fox supa brolly pas gekocht na 11 maanden op de markt te zijn. Eerst even aankijken hoe gebruikers het maanden met zo'n ding doen en wat de + en de - zijn. Ben vaak zat de mist in gegaan helaas.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Patric Schipper
Berichten: 318
Lid geworden op: 13-12-2011 10:37
Locatie: Groningen

28-02-2013 15:33

Fred Hazenbroek schreef:Volgens mij gingen we idd langs elkaar heen :wink:


Ook weer duidelijk :D

Jij schreef een review over een product wat je GEBRUIKT !!
Schreef ik toch ook al, is wat anders dan 1-2 keer gebruiken!! :wink:


Daar heb je een punt! Ben wel van mening dat wanneer je fieldtester wil zijn ook het maximale moet testen van een product. (hij hoeft niet stuk maar met zachte handschoentjes alles uitpakken hoeft ook niet). De beste tests komen uit lang gebruik! Dus daar liggen we op 1 lijn!

Je laatste zin weet ik niet goed in te schatten, maar ik vrees dat ik iemand ben
die een grove zeewartel gebruikt als hookpuller om maar een voorbeeld te noemen.
Ik heb in the middle of nowhere een batterij draadje in m,n conversions zitten solderen met een klein
schroevendraaiertje en m,n gasbrander.
Ik heb geen auto, maar een fiets met fietskar. Dan wordt je vanzelf wat creatiever :lol:


Ja, daar missen we elkaar. Ik ben iets meer van de pulla, crusha, de auto, delkims, dieptemeter, voerboot enz. enz.
Misschien een generatiekloofje (maar die overbruggen we wel :D )

Ik hoop dat ik e.e.a duidelijk heb kunnen maken


Zo duidelijk als het geluid van me LP van Elvis door mijn speakers kraakt. Luid en Duidelijk. (Ik heb ook wel iets van de oude generatie :P )
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

28-02-2013 16:35

Dont get me wrong Patric, ik gebruik ook delkims, crusha, en soms een bootje
Kom niet uit het stenen tijdperk! :lol: :lol:
Ach man..Ga toch vissen !!
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

28-02-2013 19:09

Ik ben een groot deel van mijn leven al aan het fieldtesten alleen ik noem het experimenteren.
Gewoon voor mijn zelf om dat ik het leuk vind.
Harm Rademakers
Berichten: 1808
Lid geworden op: 19-03-2012 19:34

28-02-2013 19:37

Ach de ene noemt het fieldtesten, de ander experimenteren ik prul gewoon lekker aan langs het water.
dave staal

28-02-2013 19:46

5 pagina's met aanmeldingen binnen 24u:

Afbeelding

:lol: :lol:

Ik zou het aas wel willen testen , QUOTE:Voldoet jou review aan deze voorwaarden dan mag je het product uiteraard houden. :wink:
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-02-2013 19:57

't is net het echte leven.
Test van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, elke dag weer.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
kornelis schipper
Berichten: 351
Lid geworden op: 31-03-2010 14:32
Locatie: putten

28-02-2013 20:10

Ach ja ,je heb verschillende methode's om je leven uit te testen (Willem Holleder) ......bijv.
Die doet het toch weer anderst dan, bijv één André van Duin...................
Maar als je plezier heb ,is toch wel het belangrijkste(In je leven).
Greets den Oude Fieldtestert Kees.
1001 manieren van testen.
Vissen is ontspanning en geen gezeur met elkaar.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

28-02-2013 22:19

Hey mannen,

Interessant topic :wink:

Veel mensen vinden het leuk om betrokken te zijn bij de 'Carp Community' die KWO is. Dat men hierbij materiaal kan verkrijgen door op een leuke manier interactie tussen gebruikers te genereren (middels een review en het delen van de gebruikerservaringen) lijkt me niet iets wat als 'slecht' bestempeld moet worden.

De functie van het desbetreffende topic is om een 'pool' te creëren waaruit de 'fieldtesters' gekozen gaan worden. Wij kunnen wel al onze vriendjes laten 'testen' maar dat geeft een scheef beeld, vandaar deze transparante manier.

Dat er in korte tijd veel aanmeldingen zijn komt door de kracht van een breed platform. We hebben namelijk een melding gemaakt op de 'Pilaar & Hofman Carpadventures' Facebook pagina met bijna 8000 likes. Vandaar dat het even storm liep.

Kortom: de KWO Fieldtest is een leuke manier om de 'normale karpervisser' ook eens te kunnen laten doen wat 'de bekende mannen' dag in / dag uit doen :D

Mochten er verder nog vragen zijn, ook kritische, schiet ze op me af!

Groetjes,

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

28-02-2013 22:29

Ik vind het eengoed initiatief en inderdaad is dit DE kans voor een ieder om betrokken te zijn in "het " wereldje .
Geen vriendjes politiek maar straight up !
Toppie
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

28-02-2013 22:57

Ik begrijp echt helemaal niks van de negatieve klankjes omtrent dit onderwerp.

Maar misschien sta ik er wel heel naief in. Ik vind dit namelijk een heel leuk idee van KWO om eigen forumleden de kans te geven een inbreng te krijgen.

Zo zie ik het, ik loop al heel lang met het idee om iets te gaan doen op of voor het forum, maar ja, alles wordt afgezaagd (bijna altijd door dezelfde mensen), en ja, steeds bedenk ik me dan weer. Want waardering is er toch niet. Alleen maar gezeik.


Nu kwam dit idee, en ik dacht dit is het. Mocht ik uitgekozen worden kan ik eindelijk eens een mooie bijdrage leveren aan het forum en de KWO. Ik heb helemaal niks met eventueel gratis verkregen producten. Dat meen ik echt, daar doe ik het niet voor. En bij deze, mocht ik uitgekozen worden zal ik alles terug geven na testen of verloten op het forum.

En ja, natuurlijk snap ik dat er ook zijn die wel zo denken, die geven zich op puur om er wat aan over te houden. Nou ok, lekker belangrijk.. KWO kan altijd kiezen voor anderen, waar maak jij je dan druk om zeg.


Doe toch eens niet zo zuur allemaal. Dit is toch een leuk plan? Waarom altijd weer alleen de negatieve dingen eruit pakken? Zo kan je dus op alles wat verzonnen wordt opmerkingen plaatsen en zo gebeurd er nooit iets.

Net als met nieuwe leden. Ja, natuurlijk, die melden zich ook aan ja. Erg he? Misschien zit er wel een echte crack in wording tussen, net zoals die zure mensen zichzelf zien.

Rini Groothuizen is ook ooit begonnen.

Ge wit ut nie.

Just my opinion.
Zit hier wel vis?
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

28-02-2013 23:46

Ik heb me dus ook opgegeven en snap eerlijk gezegt de negatieve reactie's niet zo goed.

Eerlijk is eerlijk, voor aas sla ik over ik zweer bij mijn trouwe ananas bollen.

Maar voor al het andere wil ik best het proberen.

Ik heb een tijd lang niet gevist en ben sinds een aantal maanden weer reuze fanatiek begonnen.
Of ik nou op mijn oude vertrouwde stoeltje zit of een nieuwe mag testen(voorbeeldje)
Voor mijn visserij maakt het niet uit en je krijgt denk ik een andere review van een product dan via de grote namen.

Ik ben echter wel van mening als je je dan toch opgeeft om iets te yesten je er dan ook wel echt een test van moet maken.
Niet 2 x een ochtendje maar echt een paar maandjes het product moet gebruiken.
Ga maar werkelijk eens een nachtje met windkracht 6 onder een oval liggen in de stortbuien, met je piepers met -10 in de sneeuw enz.

De test moet in mijn ogen dus wel echt een test zijn.......en dat je het product mag houden is mooi meegenomen in dat geval.

Niets mis mee en voor de fabrikant/leverancier een voordeel dat hij buiten het vaste groepje testers wat meningen binnen krijgt.

Aas vind ik zowiezo een lastige graadmeter om wat mee te testen.
In mijn ogen kan je er over een langere periode pas wat over zeggen, en dan jebben we het al snel over kilo's bollen.
Een middagje instant met een bepaalde bol zegt niets.

Nou ja, ieder zijn mening maar ik vind het een leuk idee.

Groetjes camiel
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

28-02-2013 23:47

Het is een prima plan, ik lach alleen om de over elkaar heen buitelende aspirant-fieldtesters en is dat dan zuur? Mensen die hier meestal weinig tot helemaal niks bijdragen willen nu ineens vooraan staan, best apart toch?
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

01-03-2013 00:08

Kees Verheij schreef:Het is een prima plan, ik lach alleen om de over elkaar heen buitelende aspirant-fieldtesters en is dat dan zuur? Mensen die hier meestal weinig tot helemaal niks bijdragen willen nu ineens vooraan staan, best apart toch?


Nee ok, Kees, daar heb je wel gelijk heen. Excuses, dat is niet heel zuur maar een begrijpelijke reactie. Mijn betoogje was ook niet alleen direct op jou hoor.

Alleen ik denk meer van, waarom zou je het niet even voor je houden? Je kan op zijn minst even wachten totdat de KWO zijn keuzes maakt. Het heeft toch geen zin om daar je verontwaardiging of zo van te laten blijken? Iedereen ziet het toch? Ik heb daar ook een mening over, (iedereen lijkt me) nou, laat maar even gaan dat stukje dan. Dat komt wel goed.

Ik zou zeggen, juist in dit topic, wat mijns inziens een positieve impuls aan het forum kan en hopelijk gaat geven, is het toch niet tof om daar meteen al je vraagtekens bij te zetten? Mensen kunnen zich aan melden, verder weet je helemaal niks.


Mensen die zich nu al af vragen of ze wel waarde aan een review kunnen geven???? Komop zeg.... Zonder enige kennis van het product? Zonder enige kennis over de reviewer? Zonder dat ze ook maar iets weten hoe het verder in zijn werk gaat?

Ik vind dat niet nodig in zo een dergelijk topic waarin zogezegd een leuke nieuwe frisse wind te vangen is.

Wacht gewoon even rustig af,er is straks heus wel genoeg ruimte voor suggesties en op- of aanmerkingen.

Maar ja, zo denk ik dan.
Zit hier wel vis?
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

01-03-2013 00:17

Ik vind dus ook het idee ansich wel leuk, maar heb ook wat bedenkingen bij de te verwachten
reviews.
Ik heb dit dus in het aanmeld topic vermeld, en dit werd als negatief bestempeld,
vandaar dat ik een nieuwe topic opende met de titel negatieve reactie,s.

Ik had negatieve tussen "' moeten zetten, want het is niet m,n bedoeling om louter negatieve
reacties geplaats te zien, maar meer reactie,s in het algemeen.

Ik denk niet dat ik van mening verander wat betreft het aantal aanmeldingen , en het MERENDEEL
(dus niet allemaal!!) van de testpersonen.
Mensen die vragen of een aardbei boillie rood moet zijn, geen 30mtr recht vooruit kunnen gooien,
deeltijd dislectisch blijken, en zo nog wat meer.
Is gewoon MIJN mening, maar probeer niet af te kraken en respecteer een ieder z,n mening
We leven immers in een vrije dictatuur! :wink:

En toch heh, jongens van kwo, hebben jullie toch knap gedaan, ben toch ook weer "benieuwd "
naar die 1e editie,s :lol:

Mvg,Fred
Oja , Michiel..Misschien kunnen jullie iets meer over selectie criteria vertellen?
Ach man..Ga toch vissen !!
Gebruikersavatar
tim nijkamp
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-06-2006 23:12
Locatie: Haarle

01-03-2013 00:18

ik heb zelf ook gekeken naar het topic, idd veel mensen
die net waarschijnlijk van het zomer de plaatselijke stads vijvers hebben
bevist. met succes niet dat dit iets met hun visserij van doen heeft.

maar vindt wel als fieldtester moet je genoeg tijd ten eerste hebben
en je moet je vriendin/partner achter je hebben staan. en een allround
karpervisser zijn niet alleen statisch achter je rodpod gaan zitten.

ikzelf ben deels afgekeurd dus heb ik bergen tijd heb op dit moment geen werk namelijk
maar wil liever geen fieldtester worden. omdat ik mijn visserij zelf wil
bepalen en als fieldtester vindt ik dat je wel enigszins beperkt bent aan producten.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

01-03-2013 00:25

Nogmaals, ik snap die kritieken best. Ik vind alleen dat aanmeld topic niet de plek om daar meteen over te beginnen.


Bovendien, ben ik van mening dat het nogal wat voorbarig is. Zogezegd, je weet helemaal niks over het product.

Wat nou als het een product is voor de beginnende karpervisser? Zou kunnen, of niet? Zit je daar met al je karpergoeroes.....


En misschien wordt 1 product wel door 5 man getest. Een Rini,een crack, een peppie, een dagjesvisser en een beginneling.


Nou, reuze interressant toch?

Ik bedoel maar, wacht nou eerst eens rustig af.


Het komt allemaal goed jongens, ;-).
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
leen snoek
Berichten: 607
Lid geworden op: 11-11-2010 22:19

01-03-2013 00:35

Kees Verheij schreef:Het is een prima plan, ik lach alleen om de over elkaar heen buitelende aspirant-fieldtesters en is dat dan zuur? Mensen die hier meestal weinig tot helemaal niks bijdragen willen nu ineens vooraan staan, best apart toch?



Best apart ja. Maar daarentegen in het geheel niet verrassend natuurlijk ;-).
Net zo apart als dat "Facebook-I like" gedoe voor bv een kans van 1 op 1.000 op gratis t-shirt met reclame opdruk.
'k lach me suf, maar ook niet meer dan dat :-).