Carp Zwolle 2013!!!!en wat vonden we er van?


Tom Roozeboom
Berichten: 246
Lid geworden op: 27-12-2010 15:43

02-02-2013 21:36

Heren,

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn, maar ik vroeg me af of er weer een nieuwe gratis Korda dvd op de markt is? Oftewel Korda tackle, tactis & tips.

Ik hoor graag van jullie
Joost de krey
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-01-2013 17:24
Locatie: Leeuwarden

02-02-2013 21:49

Ik was nog nooit op zo'n beurs geweest. Vond het wel prachtig om te zien. Maar ze durven wel te vragen voor veel dingen.
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

02-02-2013 22:14

Korda
Dvd is nog niet uit
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Tom Roozeboom
Berichten: 246
Lid geworden op: 27-12-2010 15:43

02-02-2013 22:23

Hoi Raymon,

Okee jammer!

Komt er dit jaar nog wel zo'n gratis dvd uit? Ik vind ze altijd wel leuk, de beste onder de dvd's!

Gr. Tom
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

03-02-2013 00:28

Underwater 7 .. vraag me af of er uberhaupt nog iets gratis komt
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
remon van dusschoten 2
Berichten: 921
Lid geworden op: 08-07-2007 08:19
Locatie: nijkerk
Contacteer:

03-02-2013 08:01

Ik snap werkelijk niks van berichten van ik vond het tegen vallen voor 10 jaar terug was de beurs niet meer dan de aller eerste hal die al best groot is. Tegenwoordig beslaat de beurs het totale oppervlakte van het hallen complex. Bijna elk bedrijf die wat doet in de Karpervisserij is aanwezig er is voor iedereen wel wat te doen te zien of te horen en nog valt het voor sommige mensen tegen. Dit begrijp ik dus totaal niet, ik persoonlijk vindt het een hele knappe beurs een dikke pluim voor Mick Pain die dit toch weer voor elkaar weet te krijgen in deze tijd van Economische crisis. De eerste beurs dag mag als een groot succes beschouwd worden met een bezoekers aantal van 6500 mensen die de beurs bezochten
steun de ksn wordt lid

http://www.watersense.nl
ben bosman
Berichten: 38
Lid geworden op: 10-03-2011 09:29
Locatie: rottum

03-02-2013 08:12

Helemaal met Remon eens.
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

03-02-2013 08:43

Klinkt heel stom maar voor mijn idee was het kleiner dan in 2004...maar dat kan ook aan mijn inschattings vermogen liggen.

Maar dan nog.....ik heb me echt super goed vermaakt en de beurs zat prima in elkaar.
Top geregeld allemaal...en bijna alles gekocht wat ik nodig had
Bojan van der Linde
Berichten: 1060
Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
Locatie: zuid-holland

03-02-2013 09:40

Heeft iemand toevallig de nieuwe carp cradle gezien van avid?
Was zelf helaas verhinderd maar deze onthaakmat lijkt me een top ding
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-02-2013 10:57

In het voorjaar komt er een nieuwe dvd uit van korda! Opgenomen afgelopen jaar aan het betaalwater al Horre.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-02-2013 11:01

6500 bezoekers met z'n oppervlakte. Niet een beetje weinig? Aangezien het ook DE beurs van europa is,en als je weet hoeveel karpervissers er in de benelux alleen al leven.

?


Verder ken ik er niks over zeggen omdat ik er zelf niet geweest ben.



Ik kraak het dus niet af! Want hoe meer beurs hoe beter voor de naam "karpervissen"
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 03-02-2013 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Michel Paassen
Berichten: 289
Lid geworden op: 10-09-2012 18:04
Locatie: leeuwarden

03-02-2013 11:08

Ook ik heb een hele leuke dag gehad....
Veel gezien en vooral geroken :lol: ... Daarnaast lagen mijn bestelde Shimano's al op de beurs te wachten....heb er nog wat kleine dingen weten te vinden.. Tis toch wel weer een kleine uitdaging als je bv opzoek bent naar een leuke carry-all, zoals in het geval van mijn neef die mee was... Overal te vinden, de ene beter als de ander...maar ook het prijs verschil, scheelde hier en daar tot €10 op een tas van €60...

Een geslaagde dag, en volgend jaar weer !!
Vissende vader, die koi's houdt
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

03-02-2013 11:17

helaas dit jaar niet van de partij ivm griep. Voorgaande jaren was voor mij altijd een suc6 naar mijn bescheiden mening toch wel dé happening op karpergebied.

mvg martijn
Gebruikersavatar
wally de weijer
Berichten: 462
Lid geworden op: 03-06-2011 23:33

03-02-2013 11:19

leuk zo'n beurs maar dan moeten ze wel beurs prijzen maken en niet dezelfde prijs als in de winkel.
voorbeeld: nash daddy longlegs 129,- maar dat kost hij in de winkel hier in de buurt ook.
verder niet veel vernieuwends
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

03-02-2013 11:46

Na vele goede verhalen ben ik ook maar eens gaan kijken.

Het was de eerste keer en vond het een goede beurs.
Alleen wel snikheet en druk, maarja wat verwacht je van een beurs.

Verder had ik wel wat meer de gratis dingetjes verwacht niet dat ik daar voor naar de beurs ging, maar he een proefzakje met boilies of dip potjes of haakjes sla ik niet af..
Want overal die losse boilies waar iedereen met zijn handen aanzit en dat soort ongein heb je weinig aan.

Maar goed ik heb een mooie deal gemaakt met eddy en heb nog vele kleine dingen zoals lood en lampje en wat hangers enz enz gekocht die ik nodig had.
Ook een maat van me heeft een nash groundhog gekocht voor een zeer aangename prijs van 190 :o .
Het is dat ik al een voorzien ben van een brolly anders had ik hem zeker ook gekocht.

Maar goed al met al waren het die 4 uurtjes die we er waren gezellig en hebben we die goed benut door wel alles ff gezoien te hebben.

Alleen het 2 uur heen en 2 uur terug rijden was wat minder.

Dus het zou fijn zijn als het een beetje meer centraal ligt, want ook zag ik belgen er heen gaan en ok ze kiezen er zelf voor maar meer richting utrecht zou beter zijn of misschien wel een 2e beurs, carputreg ;)

mzzl
Laatst gewijzigd door R de Winter op 03-02-2013 11:51, 3 keer totaal gewijzigd.
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Matthijs Bakker
Berichten: 61
Lid geworden op: 24-01-2006 19:28
Locatie: Huizen

03-02-2013 11:47

Opzet en organisatie zijn prima. Maar 8 euro voor parkeren? Groot ja, maar als je 8 tenten en 6 stretchers naast elkaar zet is ruimte overal gauw gevuld. Sommige stands van merken waren wel interessant, over het algemeen niks nieuws gezien en na 1,5 uur stond ik alweer buiten.
fred koers
Berichten: 7
Lid geworden op: 07-12-2012 12:46

03-02-2013 11:59

leon van der schelling schreef:Mijn dag zit erop en ik moet zeggen dat ik het persoonlijk eigenlijk een beetje vond tegen vallen,ik had
er vooraf behoorlijk veel zin in maar na 4 uur handjes schudden,bollen knijpen en proberen wat gadgets te scoren had ik het eigenlijk wel weer gehad.

de 8 euro voor de p is teveel de beurs was goed de vierkante meters meer zorgt voor ruimte voor de aantal bezoekers er was dus meer loop ruimte je kon nu overal goed tot redelijk bij ter vergelijking met 2012 en de prijs voor het vis spul
wel kijken niet kopen zoek op internet voor de prijs bijna altijd goedkoper of gun je eigen winkelier de winst!!!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-02-2013 12:12

Als voor het eerst alle hallen in gebruik zijn zal het niet kleiner zijn dan eerst.

Ruime stands en plek genoeg om overal te kijken. Verder ff shoppen voor de helft bij Eino.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

03-02-2013 12:53

Het is inderdaad jammer dat sommigen lopen te zeuren over zo'n beurs.

Als je al een tijdje meedraait weet je wel van tevoren wat je van zo'n beurs kan verwachten?

Je kan zeker wel wat opsteken op zo'n beurs, maar je moet ook niet verwachten dat je ineens alles
van kerperen af weet als je een dagje in Zwolle bent geweest.

Het meeste leer je toch nog altijd aan de waterkant he.

Ik ga zelf een keer in de zoveel tijd eens naar een beurs, zeker als je veel spullen nodig hebt dan
kan je zeker wel leuke deals maken op een beurs hoor.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-02-2013 13:28

Matthijs Bakker schreef:Opzet en organisatie zijn prima. Maar 8 euro voor parkeren? Groot ja, maar als je 8 tenten en 6 stretchers naast elkaar zet is ruimte overal gauw gevuld. Sommige stands van merken waren wel interessant, over het algemeen niks nieuws gezien en na 1,5 uur stond ik alweer buiten.



Ach wees blij dat het 8 euro was. Mocht het in de Ahoy geweest zijn was je meer kwijt geweest :wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Rob Tazelaar
Berichten: 152
Lid geworden op: 11-10-2006 09:21

03-02-2013 15:29

Precies...of de jaarbeurs...

Ik begrijp overigens niet dat men verwacht dat op een beurs alle prijzen laag moeten zijn...

Volgens mij is een beurs daar niet echt voor bedoeld. Presenteren van nieuw producten of ontwikkelingen staan meest voorop toch op beurzen?

Nu ja...
Succes is een keuze!
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

03-02-2013 16:13

Ik ben net terug na 2 dagen beursgang en vond het ruim opgezet met ruime paden en grote stands.
Het voordeel als bezoeker is dan dat je gewoon rustig kan lopen ook als is het druk.

Volgens min gister bijna 6500 betalende bezoekers.

Vernieuwde zaken: fox zig aligner (was nog niet verkrijgbaar maar wel iets nieuws), Cobri smilys zorgt ook voor een frisse wind door boilie (popup) land. Is ook maar net op de markt maar voor vele toch iets nieuws. Een trakker stoel die gewoon of over je stretcher gebruikt kan worden. Fox had deze al maar trakker nog niet. Monkey climber (karperblad) ook nog niet zo bekend in nl maar Wel op de beurs aanwezig.

Zo kan ik op detail nog wel verder gaan maar lijkt mij nodig.

Vond het een leuke prettige beurs. En zo spreek je ook weer eens wat mensen..
Het is natuurlijk net met welke verwachting je naar de beurs gaat en het geheel beleeft.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Eus Molewijk
Berichten: 2418
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Contacteer:

03-02-2013 16:16

Ik moet zeggen dat ik zelf best wat interessante dingen heb gezien en een aantal interessante gesprekken heb gehad.

Spullen die gewoon in de winkel liggen ben ik zo voorbij gelopen, daarvoor hoef ik niet naar een beurs. Het ging mij juist om de spulletjes die je niet in de winkel ziet liggen, en die waren er tot mijn verbazing!

Ik heb eindelijk het RVS materiaal van JAG in levende lijve mogen bewonderen, dit vond ik wel zo prachtig dat ik meteen 4 banksticks heb meegenomen.

Superleuk gesprek gehad met een engelsman bij de stand van Century over hengels, echt een supergesprek gehad met Dennis Mc Fetrich van MCF Products (deze man weet echt waar hij over praat!), echt een super uitleg gehad over het slijpen van haken bij het standje van Fatfishtackle, uitgebreide uitleg gehad bij Free Spirit en een aantal van deze formidabele hengels krom getrokken. Wat een prachtstokken!

Verder een aantal boarders tegengekomen en met sommige ook nog een leuk gesprekje gehad. En natuurlijk talloze handjes geschud en/of korte gesprekjes gehad met oude bekenden en vrienden.

De sfeer vond ik gezellig en gemoedelijk.

En wie van jullie heeft heel misschien ook grootmeester Luc de Baets tussen de menigte zien lopen? Ik denk dat het nog altijd kriebelt bij hem hoor.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
Gebruikersavatar
Richard Pont
Berichten: 794
Lid geworden op: 26-01-2005 10:53
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

03-02-2013 18:16

Een geweldige dag gehad vandaag. Ik ga ieder jaar en normaal gesproken heb ik het wel gezien in twee uurtjes. Dit jaar heb ik echter een hele dag rond gelopen. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat dit was omdat er wat meer ruimte was om eens op je gemak al die mooie spulletjes te kunnen bekijken.

Ik liep al een half jaar met de gedachte een Vortex 200AD te kopen. Ik ben toch heel erg blij dat ik deze beurs heb afgewacht want de 200AD bleek in het echt toch wat te klein voor mij en daarom maar een Vortex 230 Deluxe besteld :D . Dus voor mij een erg nuttige dag.
Ruim je rotzooi nou eens op !!!
Gebruikersavatar
martin blom
Berichten: 289
Lid geworden op: 11-02-2007 09:24

03-02-2013 18:52

Was inderdaad goed te doen lekker ruim van opzet dit jaar ook de eerste keer dat ik wat gekocht heb de fox stalker plus en nog een foudraal heb nog flink gezocht naar nieuwe molens maar je zag alleen shimano wel de nieuwe Daiwa windcast bekeken en dat zal hem wel worden van het jaar!
Verder goed naar me zin gehad! 8)