Grosley

Forumregels
Huisregel 1e. Beheerders en moderatoren staan kritisch tegenover betaalwater. Dit is gericht tegen de commerciële uitbating van karperbestanden en niet tegen karpervissers die op deze wateren vissen of willen vissen, dan wel ervaringen of foto's van hun vangst willen delen. Om dit laatste mogelijk te maken is hiervoor een apart forum ingericht, waarin zowel positieve als negatieve ervaringen kunnen worden uitgewisseld. Daarbij gelden wel de huisregels van dit board. Uitingen die uitgelegd kunnen worden als een rechtstreekse bevordering van een betaalwater als gevolg van een belang bij dat water worden verwijderd. Bespreking van betaalwater in andere forums van Carpboard is niet toegestaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

19-06-2012 12:22

hallo medeboarders,

ik heb had wat vragen over het betaalwater lac de Grosley.
ik en mijn vis maat wouden nog een weekje/ midweek gaan vissen in de herfst vakantie dit is in oktober. wat kunnen we verwachten op dit water is het makkelijk of moeilijk. en wat zouden de beteren stekken zijn voor dit jaargetijde.



gr. martijn ( alvast bedankt)
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
martijn coolen
Berichten: 118
Lid geworden op: 24-09-2009 20:05

26-06-2012 19:24

is het bij dit water zo rustig???
niet gevist is altijd geblankt
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

05-07-2012 16:35

Hoi Martijn,

Ik heb er 2 jaar geleden gevist in de maand mei....
Het schijnt een makkelijk water te zijn maar volgens mij is het niet et geval daar
Het was er zeer warm en werd door bijna niemand wat gevangen....
....ik had er 1 en me maat 2 in 6 dagen tijd:( ook nog en grote steur verspeeld
Hou daar ook rekening mee. Vis in ieder geval met wat grotere haken
De vissen daar hebben wat zachtere bekken...denk aan maat 4.

Over een stek kan ik je weinig zeggen een paar jongens pakte wel wat
Vissen en dat was in de staart van et water dus niet et grote stuk met et eiland.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groete
zal wel......!
sjoerd blauw
Berichten: 57
Lid geworden op: 17-07-2010 14:02

08-07-2012 17:35

Hier ongeveer de zelfde ervaring, een week in september 2010 geweest. Zelf niets gevangen en rond het hele meer werd er niets/slecht gevangen.

Maar ook wij begrepen dat dit een redelijk eenvoudig water zou moeten zijn....
Hans Gielissen
Berichten: 105
Lid geworden op: 28-01-2004 20:07
Locatie: Eindhoven

17-07-2012 22:43

er valt al niet zoveel meer te kiezen voor de herfstvakantie (ligt er een beetje aan herfstvakantie noord nederland of zuid nederland). Het is zeker geen moeilijk water. De kleine vijver (stek 21 en 23) loopt vaak erg goed. In tegenstelling tot wat op de site staat staat er op 23 ook een Cabin. Alle cabins, ook op de grotere put staan kort op het water. Wij zetten er netjes onze bedchair in ideaal geen tenten mee, stahoogte. Voor de herfstvakantie in Normandie zou ik zker voor een stek met cabin gaan. Voor 2 man gaat het net.
Ik heb zelf ook al eens op 10 gezeten. Hier heb je meer viswater ter beschikking dan op de andere stekken. Er staat een soort schuur op de stek een stuk groter dan de cabins op de andere stekken.
Garantie op vangen heb je nergens maar als je op Grosley blankt zul je op ander water ook niet veel vangen.
Ruben van Berkel
Berichten: 85
Lid geworden op: 24-03-2010 14:30

18-07-2012 13:40

Heeft iemand nog speciale info over stek 2 begin september? Moet je veel risico's nemen (dicht tegen takken aanvissen)

Dit alles speelt een rol bij mijn materiaal inkoop (als je veel risico moet nemen neem ik dikkere lijn bijv.) En hoe breed is het water bij stek 2 ongeveer? Op maps te zien zou het een meter of 100 breed moeten zijn dit bepaalt of ik wel of geen voerboot mee zal nemen.
Gebruikersavatar
Erwin Krijgsman
Berichten: 575
Lid geworden op: 20-02-2008 23:24
Locatie: Capelle ad IJssel
Contacteer:

18-07-2012 14:02

Stuur even een mail naar Grosley, Lodewijk zit daar en hij kan je prima advies geven (in het Nederlands).

Mvg Erwin :wink:
http://markerworld.nl/ Your Carp Tackle Store
Ruben van Berkel
Berichten: 85
Lid geworden op: 24-03-2010 14:30

10-09-2012 11:45

Ik vond het tegenvallen, kreeg wel runs maar bijna geen vis op de kant, de beheerder zei telkens "ik kom zo bij je" maar kwam niet. Heb er zelf wat van proberen te maken maar als je 30 runs krijgt en maar 3 vissen op de kant is dat gewoon slecht. Heb er zelf maar een ander haakie enzo aangehangen en met onderlijnen gevarieerd maar volgens mij is het in sep gewoon zwaar dressuurwater. De vissen die wel bleven hangen waren wel groot (tot 35 pond) maar op de neus gehaakt, voor mij een teken dat ze echt zeer voorzichtig azen.
Philippe Marien
Berichten: 52
Lid geworden op: 04-02-2004 20:22

17-12-2012 21:00

Die runs zijn ook vaak de steuren die met hun vinnen de lijn meenemen. En het zijn daar ook kanjers.
Plaats reactie