JRC Extreme Inflatable Unhooking Mat


Plaats reactie
Gebruikersavatar
erwin snaaijer
Berichten: 186
Lid geworden op: 09-03-2007 16:24
Locatie: hellevoetsluis

02-01-2011 16:26

wie weet of deze mat goed is of weet er wat van?
Gebruikersavatar
erwin snaaijer
Berichten: 186
Lid geworden op: 09-03-2007 16:24
Locatie: hellevoetsluis

03-01-2011 14:38

up
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

03-01-2011 15:12

Voordelen die ik ook al eens bij de FOX had gevonden:

- Zomers lekker een voerbootje als je gaat zwemmen zonder dat een mat zich volzuigt met water (gebeurt zelfs bij die proline als de plastic zak lek is en krijg het er dan nog maar eens uit
- Extra ruimte voor spullen als je hem achter de boot aansleept

Die Fox was destijds nogal vaak lek uit de doos. En een lekke inflatable heb je geen zak aan. Dat is mijn grootste punt van kritiek op opblaasbare matten. Doorntjes, prikkelstruiken, vervelende diamantsteuren moet je er niet aan laten ruiken: PANG :lol:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
erwin snaaijer
Berichten: 186
Lid geworden op: 09-03-2007 16:24
Locatie: hellevoetsluis

03-01-2011 19:55

sven het gaat mij om de jrc en niet om de fox
heb zat gehoord dat de fox niet goed was
me vismaat heb een tnt opblaas bare mat en nog nooit lek geweest
ik wil graag van mensen weten die een jrc hebben hoe ze hem vinden
Alex de Hartog
Berichten: 16
Lid geworden op: 23-01-2011 10:36
Locatie: Eindhoven en mijn Karsten

23-01-2011 17:49

erwin snaaijer schreef:sven het gaat mij om de jrc en niet om de fox
heb zat gehoord dat de fox niet goed was
me vismaat heb een tnt opblaas bare mat en nog nooit lek geweest
ik wil graag van mensen weten die een jrc hebben hoe ze hem vinden


Erwin,

heb die mat gezien bij een maat van me en ziet er heel degelijk uit. Vooral de naden en het gebruikte materiaal geeft veel vertrouwen. Hij had zo'n mat gekregen via een testvisser. De berichten waren goed. Ik heb er er gelijk ook 1 besteld van de week, maar ze worden heel mondjesmaat uitgeleverd.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

23-01-2011 21:42

[Die Fox was destijds nogal vaak lek uit de doos. En een lekke inflatable heb je geen zak aan. Dat is mijn grootste punt van kritiek op opblaasbare matten. Doorntjes, prikkelstruiken, vervelende diamantsteuren moet je er niet aan laten ruiken: PANG :lol:[/quote]

Ik heb al eerder gezegt, dat wie die opblaasbare dingen heeft verzonnen moeten ze gelijk op hangen.
Dat werkt voor geen meter, Fox verkoopt die dingen gelukkig niet meer,omdat ze steeds lek gingen, vervolgens wil JRC ook weer het wiel uitvinden geloof ik.
Even een situatie schetsen: je hebt de karper op de mat, je haalt de haak eruit vevolgens laat je de haak los, perongeluk natuurlijk, de haak slaat tegen de mat aan, het gevolg laat zich raden....
Gaat niet werken opblaasbare matten, maar als je er eentje wilt kopen, van mij mag je....



Gradus....
....................
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

23-01-2011 23:38

Gradus, een beetje kort door de bocht mijn inziens.

Die JRC mat is goed en je hoeft je absoluut geen zorgen te maken dat deze door een simpel haakje lek zal slaan.

De rubber die in deze mat zit is dezelfde als deze die gebruikt wordt voor de Seyvlor rubberboten, dus absoluut heel sterk.

Dus conclusie is een aanrader en heel wat sterker dan de vorige Inflatable Unhooking Mats!!

Kind regards,
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

23-01-2011 23:54

Alleen die prijs, € 110 euro voor een onthaakmat, moet toch niet gekker worden zeg!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

24-01-2011 11:00

Die JRC mat is goed en je hoeft je absoluut geen zorgen te maken dat deze door een simpel haakje lek zal slaan.

De rubber die in deze mat zit is dezelfde als deze die gebruikt wordt voor de Seyvlor rubberboten, dus absoluut heel sterk.

Dus conclusie is een aanrader en heel wat sterker dan de vorige Inflatable Unhooking Mats!!

Kind regards,
Frank[/quote]

Frank,

Niet een simpel haakje misschien, maar er bungelt ook nog een stuk lood aan van 140 gram. Als dat met een klap op de mat komt, moet ik nog zien of die het houd :wink: .
Plus dan nog wat Sven ook al zei, op een ondergrond van stenen en dergelijke.
Ik zal er op de beurs eens goed na kijken, kom ik dan terug op dit bericht, dan is het niet zo kort door de bocht :wink:


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-01-2011 11:29

Dries Jacke schreef:Alleen die prijs, € 110 euro voor een onthaakmat, moet toch niet gekker worden zeg!



Proline ligt ook rond de 90 euro. Zou hem zo weer kopen..

gradus scholtens schreef:De rubber die in deze mat zit is dezelfde als deze die gebruikt wordt voor de Seyvlor rubberboten, dus absoluut heel sterk.


Juist, en die is ook lek te krijgen. Plaksetje bijgeleverd, als bij rubberboten?

Vooralsnog geen opblazerd voor mij. Uitvouwen is handiger. Sneller.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

24-01-2011 12:04

Ik niet Sven, matje van 3 tientjes is ook prima. Commercie buit het weer heerlijk uit.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-01-2011 15:26

ACh, die Proline kan ik ook als zwemmat gebruiken om een emmertje hennep te voeren zonder dat ie zich volzuigt met water. Mijn vorige droop dagen erna nog na. Was dacht ik de Chub Snooper.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Michel Descamps
Berichten: 11
Lid geworden op: 24-01-2011 11:23

25-01-2011 22:10

Sven van Anrooy schreef:ACh, die Proline kan ik ook als zwemmat gebruiken om een emmertje hennep te voeren zonder dat ie zich volzuigt met water. Mijn vorige droop dagen erna nog na. Was dacht ik de Chub Snooper.


Ben nu in bezit van een de JC Survivor Carp Cradle en ben ervan overtuigd, dat dit een van de beter matten is. Geen opblaasrommel, hoge randen: dus super veilig voor de vis.
Heb ook zo'n opblaasmat gehad van Fox, 3 x vervangen door de winkel maar ook 3x achter elkaar kapot.
Die van Proline is veel te groot om me te nemen, en daar glijd de vis direct van af op schuine taluuds
If we are what we eat, I'm fast, cheap and easy
--
Last night as I lay in bed looking at the stars I thought 'Where the hell is the ceiling?'
--
No person is important enough to make me angry.
Fred de Boer
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-01-2011 11:34

25-01-2011 22:12

Michel, hoe ziet die JC Survivor Cradle eruit dan ?
DE HAAAAGH FOREVER..............
Michel Descamps
Berichten: 11
Lid geworden op: 24-01-2011 11:23

25-01-2011 22:14

Fred de Boer schreef:Michel, hoe ziet die JC Survivor Cradle eruit dan ?


Staan op: http://www.hareco-hengelsport.nl/karper ... atten.html

Heb hem ook daar gekocht, weet ook niet waar ze nog meer te koop zijn. Hier in Belgie heb ik ze nog niet gezien. Wel van JRC en Chub maar die zijn toch weer anders.
If we are what we eat, I'm fast, cheap and easy
--
Last night as I lay in bed looking at the stars I thought 'Where the hell is the ceiling?'
--
No person is important enough to make me angry.
Fred de Boer
Berichten: 16
Lid geworden op: 24-01-2011 11:34

25-01-2011 22:20

zie nu dat je ook sinds deze week actief bent hier ? Handig toch he ff checke voor je wat aankoopt.

Ziet er wel goed uit, die Cradle. Maar ik ga wel kijken in Sliedrecht bij Hareco. Kom daar wekelijks langs voor mijn werk.
Bedankt en tot volgende keer misschien.
DE HAAAAGH FOREVER..............
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

25-01-2011 22:20

die JC is volgens mij gewoon 100 % die van Soul, zo te zien iig

het gebruikte plaatje is zelfs van soul hahah
Alex de Hartog
Berichten: 16
Lid geworden op: 23-01-2011 10:36
Locatie: Eindhoven en mijn Karsten

26-01-2011 20:37

wouter mer schreef:die JC is volgens mij gewoon 100 % die van Soul, zo te zien iig

het gebruikte plaatje is zelfs van soul hahah


Ben vandaag geweest bij Hareco om die cradle te bekijken, ziet er echt goed uit. Super veilig voor karper.
Mooie winkel trouwens en ze weten waar ze het over hebben daar. Niet groot maar ze hebben echt alles daar.
Van soul hebben ze niks daar, maar vind ik persoonlijk ook een merk dat niets extra brengt
Gebruikersavatar
erwin snaaijer
Berichten: 186
Lid geworden op: 09-03-2007 16:24
Locatie: hellevoetsluis

27-01-2011 15:05

heb de jrc extreme inflatable gekocht materiaal is heel stevig en er zit ook nog eeb beschermhoes overheen

het voordeel van deze mat vind ik als hij leeg is is het een klein pakketje en als je hem opblaas lekker groot en er zit een flap bij dat je niet met je knieen op de natte grond hoef te zitten en als je dan de vis naar de waterkant brengt, kan je die flap erover heen doen, kan hij er niet uitspringen.

me vismaat heb er een van tnt opblaasbaar al 4 jaar en nog nooit problemen mee gehad

en dat verhaal met dat haakje dat die in je mat kan schieten is dus niet zo ik haal de vis altijd op met de boot waar ik vis

en dan haal ik het haakje in de boot er al uit,dus zal op de kant het haakje er nooit inkomen


vind het het gewoon een lekker gevoel dat de mat groot is als je dan fotos gaat maken en hij zou perongelijk door je vingers glippen komt de vis zachtjes terecht op de mat

tja en dat tie 109 euro kost is wel jammer maarja heb je wel wat goeds voor
kerim lafta
Berichten: 60
Lid geworden op: 29-01-2012 17:55
Locatie: Horst

09-02-2012 16:04

hm, 110 euro
je kan voor hetzelfde geld de nash deluxe carp cadle kopen
een groot voordeel:de karper is van de grond af en kan onmogelijk eraf vallen of met zijn hoofd tegen de grond aanknallen
ik zou voor die gaan als je de karper 100 procent veilig wilt onthaken.
Peer Beeckman
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-06-2005 01:55
Locatie: eindhoven

09-02-2012 20:24

Ik vond die van Nash erg groot als hij ingeklapt was. Heb daarom ook voor die van JRC gekozen en hij bevalt erg goed!
Heb hem getest tijdens een weekje frankrijk heeft daar erg goed zijn dienst gedaan onder zware omstandigheden :)
Plaats reactie