Discussie: Rot@ry 10 Januari 2006: Riviervissen

Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

20-01-2011 23:27

Ja, het meeste staat in de Vispas en de stukken van de beroepsvissers heb ik gewoon ma...o nee mag ik niet zeggen. :) Haaften is mooi he, man man. Heb er nog niet gevist, maar gaat nog wel gebeuren.

Je bent welkom he!!!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

21-01-2011 01:42

Een paar postings terug staat waar ik wel eens op de rivier vis.

En dat ga ik dit jaar ook weer een aantal keren doen, maar pas als het lekker weer is hoor, maar goed, ik vraag me af: gaan daar wel eens mensen van het forum vissen?

Kunnen we eens een keer af spreken, of mag ik een keertje komen kijken als je zelf bezig bent?
Zit hier wel vis?
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

21-01-2011 07:14

@josef, tuurlijk je kan altijd langs komen hoor alleen ik vis niet daaro :P
@peter krooswijk,Waar kom je vandaan peter en welke rivieren bevis je??
........de zoveelstebaits
Peter Crooswijk
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-11-2010 07:20

21-01-2011 07:45

@Henry:ik woon in Ridderkerk en dat is natuurlijk vlakbij de rivier de Noord.Ik lees vrijwel nooit wat over die rivier....Zou wel erg gaaf zijn om daar een leuke stek te vinden,maar dat wordt moeilijk denk ik. Ik heb nog geen (karper)lijn natgemaakt in de rivier,maar het lijkt me echt geweldig om op zo'n water vis te vangen en ik besef dat dat neer zal komen op uren maken,goed voorbereiden en een beetje geluk hebben. Zij aan zij op een putje heb ik echter nu wel gezien. De regelmaat waar jij karpers mee vangt op de rivier,dat is zo ongeveer mijn doelstelling,hahha :D Hele weekenden aan het water,dat gaat er voor mij ook niet inzitten dus ik besef dat het moelijk gaat worden.

Zaterdag willen we een eerste verkenning gaan doen op de rivier met een visvinder en een hengel met een bonk lood.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

21-01-2011 09:43

Nou...de regelmaat van Henry sla ik liever over heur! :)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
K. van den Herik

21-01-2011 16:28

bijna elke dag

maandag bijna
dinsdag bijna
woensdag bijna....
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

22-01-2011 14:39

:evil: @ klaas,

Weer katten he klaas op mij!! leuk hoor klaas stoer jij voor je leeftijd je bent dus eigenlijk nog erger dan mij!!
en by the way de keren dat ik zat te vissen op het Haringvliet met zuidwesten wind kracht 8a9 dan durf jij niet eens naar buiten te komen joh sukkel!! :evil:
omdat ik de laatste 2 seizoenen wat minder heb gevist door bepaalde problemen of idd burn out net als iemand anders op z,n werk kan krijgen had ik dat ook een beetje met vissen!!!
en in die 8a 9 jaren op het haringvliet dat ik wel volgas viste zal jij nooit over mee kunnen praten putjesvissert biesboschvissert en af en toe frankrijkvissert of terwel om erbij te horen!!!

mvg. henry
........de zoveelstebaits
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-01-2011 17:11

Zo klaas,

Die kan je in je zak steken :lol:

Hen, laat je niet zo opnaaien joh, doe lekker relaxt en geniet jouw eigen beleving, laat het los man! Wordt rap voorjaar, zal iedereen weer goed doen...

gr. Frank
Peter Crooswijk
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-11-2010 07:20

22-01-2011 17:25

Ik sluit me aan bij de "spreker" hierboven!
Gebruikersavatar
roos paul
Berichten: 382
Lid geworden op: 13-12-2003 01:00
Locatie: Brakel
Contacteer:

22-01-2011 18:28

pffffiiiiiwwwww,ne losse flodder....
hou het netjes aan de waterkant!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

22-01-2011 19:14

Rustig aan ouwe, dit jaar komt het goed, zeker weten. Volgas gaan weer, hoppaaaaaa!
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

23-01-2011 09:27

heyyy frankieeeee en heyyyyy paulekke du la meuse :D
idd voorjaar pfffffff ik wacht met smart!!!
........de zoveelstebaits
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

23-01-2011 11:11

Kees, allen, één van de beroepsvissers heeft zijn visrechten op een bepaald stuk rivier inmiddels verhuurd aan een Federatie. Wie, waar en hoe kan ik op dit moment nog niet naar buiten brengen.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

23-01-2011 20:18

Da's mooi Aart, ben benieuwd.

Komende week m'n eerste nachtje van het jaar maar weer eens maken, daar waar ik begin december noodgedwongen moest stoppen.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

23-01-2011 20:35

soooo moest vandaag naar Zutphen,,bizar zeg de Waal gezien heftig hoog water daaro weilanden staan helemaal vol en toen langs de ijssel nou dat was echt helemaal bizar mooi om te zien het water stond nog net niet op de rijksweg hahah :D
Ik ben meteen weer helemaal verkocht aan de rivieren bizar!!!
........de zoveelstebaits
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

23-01-2011 21:39

Het is al weer een heel eind gezakt Hen, vorige week was het op z'n hoogst, toen heb ik met de kano over de weilanden en tussen de bomen gevaren. Het stroomde ook daar wel bizar zeg.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
K. van den Herik

24-01-2011 07:11

Sorry Hen het is sterker dan ik. Ik kan er niks aan doen. Jou schrijfsels komen op mij over of jij de letters op het internet stampt zeg maar. Vol met emoties en hier en daar dwars door iemand heen. Dan ineens weet ik het en typ ik iets in, waarvan jij het onderwerp bent, stom, stom stom. Van mij dan. Sorry dat ik me soms vermaak ten koste van jou. Ik zal voortaan tot 21 tellen.

Tja en "bijna" is gewoon een ouwe bak. bijna elke dag sex, ik gelukkig niet, maar da's een ander verhaal.


En sommige dingen val ik inderdaad nooit over mee willen praten. Ieder het zijne.

Fijne dag...

Ik begin goed: bij de tandarts...
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

24-01-2011 12:11

@ Klaas & Henry: Ik krijg bij jullie altijd zo'n basisscholerig 'Meisjes plagen kusjes vragen' gevoel. Ik denk dat 1 gezamenlijke sessie genoeg moet zijn voor een leven lang gecombineerde gezinsvakantie, al dan niet met vouwwagen :lol: 8)
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
K. van den Herik

24-01-2011 12:40

we staan dit jaar toevallig op dezelfde camping, moet goed komen dus.

http://www.domaine-imbours.com/
Peter Crooswijk
Berichten: 71
Lid geworden op: 21-11-2010 07:20

24-01-2011 20:45

Vrijwel heel het weekend bezig geweest om een eerste stekje te zoeken,maar wat valt dat tegen zeg.Denk je wat moois gevonden te hebben en dan is het gegarandeerd verboden toegang.Ongelofelijk hoe de oeverzone van zo'n machtig rivierenstelsel vrijwel volledig geclaimd is door landeigenaren e.d. Binnenkort maar een tweede zoekronde inplannen 8)
K. van den Herik

25-01-2011 07:18

goeie Hen, maar ik vind je vrouw dan wel voldoende hoor, 1 keer per maand.

hahahahaha

Geachte heer Jozef S., gaat u uw naam waar maken door anderen uw wil op te liggen leggen? Niet doen hoor. Ik denk dat Hen mee het meest heeft bijgedragen en hij heeft zelf weer wat leven ingeblazen. Geen zin an? Start instellingen
zoeken en vervangen. *.*.exe vervangen door *.*.eve. weet u het zeker? Ja en opnieuw opstarten.

(Belgisch doe het zelf virus)

Hen,

Dit jaar de bol maar eens testen op de rivier, kijken of die ook dan witvis proef is.


Peter,

Heb je de looprechten getackeld, kom je in eens weer allerlei heerlijkheden tegen, mag je er wel zitten maar weer niet vissen...
MVG

klaas
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

25-01-2011 16:59

Geachte heren van der herik en henry,

Ik was niet geheel op de hoogte van wie nu eigenlijk het fundament voor dit prachtige topic aangelegd hebben. Abusievelijk sprak ik u aan op offtopic en onsymphatiek gedrag in uw eigen topic.

Mij bewust van deze kwalijke en onterechte verdachtmakingen bied ik u, beide heren, mijn excuses aan.

Ik mag natuurlijk nooit aan dergelijke hoogachtenden verzoeken hun onsymphatieke off topic gezwets voor zich te houden.

Immers, wat je op bouwt, mag je ook zelf weer af breken.

Ik hoop dat u mijn excuses aanvaard,

gezien de zeer volwassen en begripvolle reactie van henry jegens de verwijderingen denk ik dat dit geen enkel probleem zal zijn voor keurige heren als u,

met verwijderende groet,

J S
Zit hier wel vis?
K. van den Herik

25-01-2011 17:06

Heel goed, zo moeilijk was dat niet toch?

Niet meer doen verder, dan lullen we nergens meer over.

On topic:
In Sliedrecht is de rivier 250 meter lang en ruim 1100 km breed.

Suc6 er mee



Hen,

Zeker met het hoge water weggespoeld?

Kan zijn dat je internet te kort is?
MVG

Klaas
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

25-01-2011 17:27

Kees Verheij schreef: Haaften is mooi he, man man. Heb er nog niet gevist, maar gaat nog wel gebeuren.

Redelijk paradijselijk jah!
Rivier zelf is (voor zover ik weet) gewoon vispas. Bij die grote kommen staan sinds een jaar of 2 alweer van die gele bordjes. Heb ze verder niet gelezen, beetje allergisch voor dat soort bordjes namelijk..
Was er afgelopen zondag nog (op dijkentocht) en zag dat eoa aannemer er alweer een groot bord had geplaatst aan de dijk. Zal ook wel weer worden volgebouwd. :evil:
henry stotijn
Berichten: 1127
Lid geworden op: 02-02-2006 21:50

25-01-2011 18:04

hahaha leuk hoor klaas en vrienden van klaas,, heel leuk dat zelfontdekte virus.
stom dat ik het niet meteen snapte :oops: maar ben niet zo,n pc nerd.
maargoed dan laat ik jullie toch lekker alleen op dit topic, wat jullie willen hoor.
Kijk zo zit het nu in elkaar ,,ik plaats een posting om de boel weer op te knappen,er komt 1 posting van klaas bij met veel gekat (nogmaals) en nu heb ik het volgens jullie gedaan hahahah en ik heb de naam he??
........de zoveelstebaits