Boek Ali Hamidi


Gebruikersavatar
frank van thiel
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-04-2002 02:00
Locatie: schaijk

25-11-2009 15:41

Heeft iemand het boek van Ali Hamidi al (gelezen).

Is het ook in Nederland te koop/bestellen.

Alvast bedankt voor de reacties.
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

25-11-2009 15:53

Als het goed is komt Ali met zijn boek (carp fishing masterclass) naar de beurs in Zwolle. Denk dat het boek dan ook wel hier in de winkels verkrijgbaar zijn

In Engeland te bestellen voor 15 pond.

Hier nog wat info . .

Ali Hamidi’s Carp Fishing Masterclass
OVER 330 pages making 32 chapters of detailed carp catching information. This is a must read for any carp angler irrespective of experience.

With so many methods at an angler’s disposal it’s very difficult for many carp anglers to understand what to use and when to use it. Ali Hamidi’s Carp Fishing Masterclass helps to demonstrate exactly how to get the best from a huge number of methods. Ali himself has extensive experience combating big fish venues but is equally at home cutting his teeth on heavily stocked and pressured day ticket venues. Its this experience that makes the contents of this book so valuable to the reader and will help people of all abilities to convert time on the bank into fish in the net.

This book is focused on outlining the most important processes of carp fishing. It dispels myths about tackle and baits and helps to describe the best way to approach your angling. The detail of knowledge that Ali passes on has to be read, to be, believed. The focus of the book is to help all anglers understand many skill-sets.

Subjects such as:
Watercraft
Baiting up
Clipping up
Essential Kit
Boilies
Meat
Supermarket baits
Secret hookbait recipes
Maggots
Liquid foods
Fish care
Lead systems
Rigs for all situations
Float fishing
Stalking

In fact there’s very little that this book doesn’t cover. It's arguably the most comprehensive carp fishing book you are likely to read and will transform average results into great ones. Ali has made the mistakes and learnt from them, so you don’t have to
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Gebruikersavatar
frank van thiel
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-04-2002 02:00
Locatie: schaijk

25-11-2009 16:12

Bedankt voor je reactie Ben, maar het moet een sinterklaas kado zijn.

Dus in Engeland bestellen dan maar.
Werner Dpe
Berichten: 84
Lid geworden op: 24-09-2009 22:33

26-11-2009 15:31

Zojuist besteld via amazon. ben benieuwd, was inclusief shipping naar nederland 18.50 kwijt.
Gebruikersavatar
Mike Smit
Berichten: 176
Lid geworden op: 20-06-2002 02:00
Locatie: Twente

27-11-2009 17:27

Heb je een creditcard nodig om bij amazon te bestellen?

Gr
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

28-11-2009 16:08

Hallo Werner, wie is jouw uiteindelijke leverancier van het boek ? Van de week werd het het boek door iemand anders aangeboden op Amazon.
Net een poging gedaan om hem te bestellen, maar kreeg 21 pond verzendkosten voor mijn kiezen, de bestelling maar dus nog even niet gedaan.
Voor 18.50 wil ik hem dus wel bestellen.


@Mike je hebt idd een creditcard nodig.
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
marco polo

29-11-2009 14:25

Hallo medeboarders

Vanaf volgende week is hij bij Vos hengelsport in almelo te verkrijgen

Marco
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

01-12-2009 09:27

Volgende week bij iedere winkelier te koop denk ik....

Boek komt via Korda en kreeg van de week mailing dat dit boek nu ook bij hun te bestellen is. (voor winkeliers dan)
Kost; € 18,99
Makkelijker om het hier te kopen dan in engeland bestellen voor zo weinig verschil in prijs.

Gr.
Werner Dpe
Berichten: 84
Lid geworden op: 24-09-2009 22:33

01-12-2009 21:32

Zou ik weer even op moeten zoeken via wie ik nu precies besteld heb. Maar ik wacht daar nog even mee, want heb nog niks onvtangen. wil jullie natuurlijk niet met een probleem opzadelen :P Zal morgen of overmorgen wel binnenkomen, zodra die binnen is ga ik het even voor je uitzoeken.

Voor de vraag of er een cc nodig is om te bestellen op amazon, normaal gesproken wel, ik heb de aanbieder even een mailtje gestuurd of het ook mogelijk was om met paypal te betalen, dit was geen probleem en het was zo geregeld.
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

02-12-2009 19:32

Net zo'n reclamefolder als dat 'holiday carpfishing' - gids voor de beroerdere betaalwatervissert? Ben benieuwd. Kreeg er toevallig 1 opgestuurd bij 'n abbonement, ligt nu bij de aanmaakblokjes. Ik zou er geen cent voor geven :P

Groet,

Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
Brecht van de Ven
Berichten: 191
Lid geworden op: 19-09-2009 09:33
Contacteer:

04-12-2009 13:58

Ik heb de boeken van Ali net binnen gehad.

Had er zelf geen verwachting en idee van wat het voor boek was. Maar is inderdaad een "reclame"boek voor Korda/mainline etc. (net als de gratis dvd)
Daar is op zich niets mis mee, er valt genoeg uit te leren.

En welk boek onder de € 20,- zit nu niet vol met reclame, de kosten moeten door iets of iemand gedekt worden. (zo hadden we afgelopen jaar ook; Strategisch op karper, een dun en leuk boekje vol met Spro/Strategy reclame, maar daarom ook erg betaalbaar)

Groet,

Brecht
Werner Dpe
Berichten: 84
Lid geworden op: 24-09-2009 22:33

04-12-2009 14:24

Ben ik heb het boek inmiddels binnengekregen, ik had besteld via de volgende amazon link:

http://www.amazon.co.uk/gp/shops/storef ... BT0IJB240Z

Ik zie hem er alleen nu niet meer tussen staan, wellicht kan je de verkoper via amazon nog een mailtje sturen, bij mij reageerde ze erg snel.
Gebruikersavatar
frank van thiel
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-04-2002 02:00
Locatie: schaijk

06-12-2009 19:40

Daniel Takken schreef:Net zo'n reclamefolder als dat 'holiday carpfishing' - gids voor de beroerdere betaalwatervissert? Ben benieuwd. Kreeg er toevallig 1 opgestuurd bij 'n abbonement, ligt nu bij de aanmaakblokjes. Ik zou er geen cent voor geven :P

Groet,

Daniel


Ik had ook niet anders verwacht. De meeste boeken (en ook zeker de karper magazines) tegenwoordig staan vol met reclame. De een wat meer opvallend dan de andere.

De beste man wordt gesponsord door Korda en daarom zal hij die producten ook noemen in zijn boek.
Alijn Danau wordt/werdt gesponsord door Solar/Nash, en dat was ook te merken in zijn boeken.

En zo zijn er nog wel enkele meer, maar daar kan ik langsop lezen.
Maar dat maakt voor mij de boeken nog niet minder interessant.

Gr Frank
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

09-12-2009 20:53

Wat een gejammer van sommigen?

Maar goed. Ali is een zeer goede karpervisser, een waar de jongens bij Korda zeer blij mee mogen zijn.
Zijn boek is een waanzinnig stukje karpergereedschap. Zeker voor de experimentele vissers als ik. Eentje die je eigenlijk altijdt bij je zou moeten hebben en proberen bepaalde zaken uit te leren en toe te passen. In principe is het boek een bundeling van de tips en tricks die te zien zijn uit de korda dvd's.

De opmerking dat dit boek voor de betaalwatervisser is slaat natuurlijk kant nog wal. Maar goed, ieder zijn mening :roll: . Persoonlijk denk ik dat het meer een boek is voor de visser op gesloten water. Wateren die niet te groot zijn of waar de dressuur de overhand heeft. Wat dit met een BTW te maken heeft?

De prijs is zeer netjes. En reclame........tjsa.......Lekker belangrijk. Tegenwoordig is het karpervissen net de champions Leage, maar goed. Dat hoort er tegenwoordig gewoon bij. Het ene jaar is visser X vol vertrouwen en waanzin van merk Y, met alle artikelen, kledij en foto's aan toe. Het jaar daarop is visser X nog steeds succesvoller dan de rest met alle grote vissen die dat met zich mee brengt, maar nu voor een ander merk die hem heeft ''áangekocht''.

De maat van het boek is prima mee te nemen, maar voor het lezen zou het best iets groter mogen zijn ivm de dikte van het boek.
Kortom, mooi boek, mooie duidelijke tekst en fotografie. Hopelijk voor sommige karpervissers zal het boek ook in de Nederlandse taal worden uitgebracht...........

p.s bestel uit de UK. Met 4 dagen thuis :D
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Harry Koreman
Berichten: 105
Lid geworden op: 19-10-2009 12:33

13-01-2010 22:46

Ik heb hem net besteld. Dan heb ik wat te lezen zoalng er ijs ligt.
Gebruikersavatar
erwin oosterhoff
Berichten: 74
Lid geworden op: 19-07-2006 12:06
Locatie: kropswolde

15-01-2010 19:56

[quote][/qHopelijk voor sommige karpervissers zal het boek ook in de Nederlandse taal worden uitgebracht...........
uote]

En dit geldt dan in de eerste plaats voor jou, Jordy, als ik je engelstalige onderschrift zo es bekijk. :D
Remember, the name of the game is fishing. Not posing.
Peter Klosters
Berichten: 11
Lid geworden op: 01-06-2006 03:23

17-01-2010 22:36

Laatst las ik even snel de recensies op dit boek. Deze stond geloof ik ergens op de Korda site. Allemaal lovende reacties! Moet wel goed zijn zou je denken. MAAR, de recensies waren allemaal afkomstig van de leden van de Korda/Mainline family.

Er zullen ongetwijfeld goede tips in staan, maar dit is wel een boek dat door marketing omhoog is gedrukt. En in dit geval is het wellicht een beetje schandalig om te betalen voor een boek vol advertenties. Maar ik heb het boek nog niet gezien, dus ik ben niet in de positie om te oordelen.

Stiekem ben ik wel erg nieuwsgierig!
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

18-01-2010 17:01

Ben de Groot schreef:Hallo Werner, wie is jouw uiteindelijke leverancier van het boek ? Van de week werd het het boek door iemand anders aangeboden op Amazon.
Net een poging gedaan om hem te bestellen, maar kreeg 21 pond verzendkosten voor mijn kiezen, de bestelling maar dus nog even niet gedaan.
Voor 18.50 wil ik hem dus wel bestellen.


@Mike je hebt idd een creditcard nodig.


http://www.fishingwarehouseshop.co.uk/product_info.php/products_id/5029

Alleen wel een paypal account nodig;)
When your hot your hot, when your not your not.
Wim Sibbe
Berichten: 8
Lid geworden op: 21-01-2010 13:55

21-01-2010 15:15

Heb het boekje ook van iemand die hem uit had gelezen, staat niet veel nieuws in en inderdaad veel reclame. Als ik het door gebladerd heb mag een serieus gegadigde hem bij me op halen.

Groet Wim.
http://www.fish-master.de
Werner Dpe
Berichten: 84
Lid geworden op: 24-09-2009 22:33

30-01-2010 14:55

heb het boek een keer doorgebladerd, stukken gelezen. aardig wat reclame, maar dat vond ik verder niet storend. echt nieuwe dingen staan er niet in, maar toch leuk om er eens door heen te bladeren.
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

30-01-2010 19:08

Ook ik wil niet tegen zulke onzin aankijken in mijn boekenkast: Degene die het eerst 12 euro bied krijgt het boek toegezonden. Dat is dus inclusief verzendkosten.

Groet.
Theo
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

30-01-2010 19:30

ja is geboden!! stuur maar een pbtje
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

30-01-2010 20:07

Wat een zooi azijn zeikers zeg!!!!!

Jullie kopen een boek waar groot korda opstaat en verder bekend is dat zij daiwa en mainline promoten, en dan ga je later roepen dat het een reclameboek is.

Had je aan de kaft volgens mij al kunnen zien toch???

Het is gewoon een leuk net boekje voor een heel nette prijs met mooie foto's en tips.

Dus als je reclameallergie hebt laat um dan gewoon liggen.

GR Remko
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

31-01-2010 10:42

Remko,

Waarop baseer jij dat ik het boek om reclamegronden weg doe? Ik neem aan dat azijn zeikers ook op mijn antwoord slaat?

Groet.
Theo
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

31-01-2010 11:49

Dat je het weg doet om bepaalde redenen kan ik goed begrijpen.

Maar niet zo goed dat alle mensen zeiken over het hoge reclame gehalte was op voorhand al te zien dat het een korda achtergrond had en daar is de prijs ook na.

Beetje hetzelfde als de 2 laatste dvd's die gratis waren, daar zat iedereen ook om te zuren dat er teveel reclame in zat en daar kan ik met de kop niet bij ze waren toch niet voor niks gratis!!!!

GR Remko