Peter R de Vries vanvaond

Wie kijkt er peter R de vries vanavond

Ja
54
87%
Nee
8
13%
 
Totaal aantal stemmen: 62
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

03-02-2008 21:45

Ik vroeg me af :P hoeveel mensen nou peter R de vries kijken vanavond..

ik wel in elk geval
Peter Bruil
Berichten: 80
Lid geworden op: 02-11-2004 22:59
Locatie: Doetinchem

03-02-2008 21:50

Ik zit achter de computer maar luister wel mee naar R de Vries. Vrouwtje is dat aan het kijken :D
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

03-02-2008 21:57

ik kiek ook moar eem vanoamd
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

03-02-2008 22:19

Neen,
weinig kans dat ik naar een lijkenpikker als 'P R' de Vries ga zitten kijken.
Ongehoord wat kijkcijfers en Dollars met een zieke geest kunnen doen..Gatver....
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

03-02-2008 22:45

Henk ter Maat schreef:Neen,
weinig kans dat ik naar een lijkenpikker als 'P R' de Vries ga zitten kijken.
Ongehoord wat kijkcijfers en Dollars met een zieke geest kunnen doen..Gatver....
helemaal mee eens, hij praat wel over dat die joran geen respect heeft voor natalee, maar zelf is hij 10x erger door er geld uit te trekken...
geel he
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

03-02-2008 22:47

een politie agent zou het ook oplossen voor geld.. Want dat is hun werk..
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

03-02-2008 22:51

Jeroen Druppers schreef:een politie agent zou het ook oplossen voor geld.. Want dat is hun werk..

Kom op zeg, als hij zo begaan was met dat meisje, en echt nieuws over haar had, dan breng je dat gelijk, dan ga je ni de hele wereld laten w8en tot zondag tot zijn programma begint zodat hij d.m.v. zooitje reclames in te lassen lekker ze zakken kan vullen. Hypocriete knakker die r de vries.
geel he
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

03-02-2008 22:55

Njah, ieder zijn mening.. De mensen die het moesten weten heeft hij het verteld..

Voor de rest, het is zijn werk om het commercieel na mensen als ons te brengen.. Want wat voor bestaan had zijn programma anders..

Want wie zijn wij om te moeten weten wat er is gebeurd.. ;)
Gebruikersavatar
Jeroen Bennink
Berichten: 73
Lid geworden op: 29-06-2007 08:34

03-02-2008 23:41

Patrick Visser schreef:
Jeroen Druppers schreef:een politie agent zou het ook oplossen voor geld.. Want dat is hun werk..

Kom op zeg, als hij zo begaan was met dat meisje, en echt nieuws over haar had, dan breng je dat gelijk, dan ga je ni de hele wereld laten w8en tot zondag tot zijn programma begint zodat hij d.m.v. zooitje reclames in te lassen lekker ze zakken kan vullen. Hypocriete knakker die r de vries.


Er hebben weet ik wel niet hoeveel rechercheurs aan deze zaak gewerkt en hun komen er niet uit. Peter komt er ineens wel uit. Of hij het nu voor het geld doet of niet het lukt hem toch maar weer.
Gebruikersavatar
Mitchel de Graaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 05-03-2007 18:07
Locatie: Zuid-Holland

04-02-2008 00:05

goede actie hoor van die peter de vries..heel erg gelikt opgelost
"khad nou toch wel een run verwacht"
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

04-02-2008 02:44

Jeroen Bennink schreef:Er hebben weet ik wel niet hoeveel rechercheurs aan deze zaak gewerkt en hun komen er niet uit. Peter komt er ineens wel uit. Of hij het nu voor het geld doet of niet het lukt hem toch maar weer.


Komt omdat onze nationale waakhond dingen mag die gewone rechercheurs niet zomaar mogen.
Dingen stiekem filmen en ondertussen uitspraken uitlokken onder valse voorwendselen bijvoorbeeld.
Met als gevolg dat je nu een hele andere discussie gaat krijgen in de rechtbank...

Verder is mijnheer de Vries gewoon benaderd door die informant, en niet omgekeerd. En reken maar dat daar ook weer een zak geld tegenover gaat staan.

Fijngevoelig gefilmd ook, die moeder bij Peter. Emo TV.

Het hele zaakje stinkt nu dus werkelijk langs alle kanten...
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

04-02-2008 06:50

mooi gedaan
wat een flikker die joran..
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

04-02-2008 08:30

Ik kon niet kijke omdat er zo nodig weer visite moest zijn :evil: :cry:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

04-02-2008 09:04

Ik heb niet gekeken. Boeit me eigenlijk helemaal niks. Typisch Nederland weer, zo'n hele hype.
Gebruikersavatar
roy goris
Berichten: 355
Lid geworden op: 02-07-2007 08:57

04-02-2008 09:42

ik heb wel gekeken en ik moet zeggen dat dit verhaal toch wel erg dicht bij de waarheid in de buurt komt.hij heeft zoveel uit zijn duim gezogen en bij deze verklaringen verteld ie gewoon 3 keer als het niet meer was exact hetzelfde verhaal zonder euhhm of ahhm of weet ik wat. maar dat het 3 dagen heeft moeten duren dat vond ik ook wel een beetje overdreven. zoals peter r zelf verklaarde is dat alles nog in elkaar moest worden gemonteerd voor zondag voor de uitzending en dat ze daar 90 uur voor nodig hadden maar het in 3 dagen gefixed hebben.
het was in ieder geval een top uitzending en dat vonden schijnbaar 7 miljoen nederlanders met mij die ook gekeken hebben
Gebruikersavatar
pieter de gouw
Berichten: 314
Lid geworden op: 10-12-2006 22:58
Locatie: Wageningen & Sint Oedenrode

04-02-2008 10:02

het mooiste is nog dat zelfs tot op dit forum er over gepraat wordt.

Ik heb het niet gezien en het interresseerd me ook geen hol.

Het is heel vervelend allemaal, maar om er nou zo'n heisa van te maken. Het is pure geldklopperij van een stel sensatiezoekers en overjarige pubers met een te kort aan zelfrespect.

Er gebeuren zoveel verschrikkelijke dingen op deze aardkloot en net de dood deze ene persoon zou dan belangrijker zijn?
Als ge het nie mêr wit, kûnde het ált nog behangen!
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

04-02-2008 10:40

Ze zijn eigenlijk na deze uitzending nog geen stap verder.
Hij heeft vertelt wat er gebeurd zou zijn. maar bewijs is er niet.
Al zijn "vrienden" houden de mond dicht en ontkennen enige betrokkenheid.

En ik denk persoonlijk dat er helemaal geen opzet in het spel is geweest. Er is iets gebeurd op het strand. Maar wat?
Volgens verklaringen van vriendinnen van Natalie was ze flink bezopen. Persoonlijk denk ik dat ze zo bezopen was dat ze in een shock is geraakt (het trillen wat Joran zegt) en daarna in Coma.

Joran zelf beweert zelf toen ook onder flinke invloed te zijn van drank en drugs.
Hij had op dat moment toen er wat gebeurde gewoon de ambulance moeten bellen. maar waarschijnlijk uit paniek heeft hij anders gehandeld.

En het hoe, wat, waarom vanaf dit punt is nog zo onduidelijk als wat. enige wat er is, is een verklaring van Joran die het nu bestempeld als een leugen.

Dood door schuld, drank en drugs in het spel.. volgens mij komt het gewoon neer op "Ontoerekenings vatbaar" en komt hij er met een lichte taakstraf af voor het verzwijgen van informatie.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 10:52

Pieter en andere niet geïnteresseerden.
Jullie zijn een voorbeeld van de hedendaagse desinteresse.
Niet komen janken wanneer jezelf of heel dichtbij iets overkomt dat zou dan heel erg hypocriet zijn.
Heb je niets anders te vertellen blijf dan uit dit soort topics weg dan ontloop je ook dit soort tegenreacties op dergelijk standpunt.
Het maakt helemaal niet uit hoe het tot een oplossing komt; als het maar tot een oplossing komt.
Het maakt niet uit wie er aan verdient; als de dader maar krijgt wat hij verdient.

Blijkbaar is het overgrote deel van Nederland nog wel bereid om hun kostbare zondagavondtijd in te leveren voor een stukje goede journalistiek.
Jammer genoeg zal ook Nederland regelland wel weer een excuus zoeken in het feit dat het niet door justitie is onderzocht.
Kleinburgerlijk bureaucratisch zo ze hier zijn.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

04-02-2008 10:53

Dus peter heeft de zaak nog niet opgelost, arrestatiebevel is afgewezen (quote: De rechter-commissaris op Aruba heeft een vordering van het Openbaar Ministerie om Joran van der Sloot in voorarrest te nemen afgewezen.
Van der Sloot zal dus niet in Nederland worden gearresteerd. Het OM tekent tegen die beslissing hoger beroep aan. ), en hoogleraars zegge: quote: Hoogleraar: Videobeelden zijn niet genoeg voor veroordeling van Joran...

Met als nadeel, dat het nu dus echt nooit meer opgelost gaat worden, peter heeft er nu totaal voor gezorgt dat joran verdachte af is. ( de zogenaamde vriend met de boot waarmee hij natalee heeft gedumpt, was ten tijde van het gedoe ni eens op de antillen maar in nl)

Enige die er beter van zijn geworden, is joran (vrij man) + schadeclaim, peter r de vries ( paar miljoen rijker door deze actie) en de belastingdienst, want die gaan plukke van petertje zijn miljoentjes...dupe nog steeds zijn de ouders van natalee.


en thats it..
geel he
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

04-02-2008 10:56

Douwe Bijlsma schreef:Het maakt helemaal niet uit hoe het tot een oplossing komt; als het maar tot een oplossing komt.
Het maakt niet uit wie er aan verdient; als de dader maar krijgt wat hij verdient.


nou de dader heeft in iedergeval 5rugge al gehad bij p en w. blijkbaar von die het te weinig want na afloop gooide die met wijn. IEder1 verdient er aan behalve de slachtoffers. En een oplossing komt er niet...next time maar weer de a-team belle ipv peter r.
geel he
Gebruikersavatar
wilbert nies
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-03-2006 21:57
Locatie: nederweert
Contacteer:

04-02-2008 11:07

rijkeluiskindje Joran denkt dat ie overal mee weg komt met behulp van pappa
en z'n contacten.
ik vrees dat 'm dat ook nog gaat lukken :evil:
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

04-02-2008 12:11

Douwe Bijlsma schreef:Pieter en andere niet geïnteresseerden.
Jullie zijn een voorbeeld van de hedendaagse desinteresse.
Niet komen janken wanneer jezelf of heel dichtbij iets overkomt dat zou dan heel erg hypocriet zijn.
Heb je niets anders te vertellen blijf dan uit dit soort topics weg dan ontloop je ook dit soort tegenreacties op dergelijk standpunt.
Het maakt helemaal niet uit hoe het tot een oplossing komt; als het maar tot een oplossing komt.
Het maakt niet uit wie er aan verdient; als de dader maar krijgt wat hij verdient.

Blijkbaar is het overgrote deel van Nederland nog wel bereid om hun kostbare zondagavondtijd in te leveren voor een stukje goede journalistiek.
Jammer genoeg zal ook Nederland regelland wel weer een excuus zoeken in het feit dat het niet door justitie is onderzocht.
Kleinburgerlijk bureaucratisch zo ze hier zijn.


Wat een lariekoek vind ik dat over die desinteresse van de hedendaagse maatschappij. In een landje als Nederland waar weinig schokkends gebeurt en een grote menigte als zombies achter elkaar aan huppelt en vooral door de media beinvloed wordt, waar in mijn ogen veel te veel bombarie gemaakt wordt om zoiets ga ik er niet in mee. Net als dat gedoe om die Holleder. Foei, het was elke dag hetzelfde onderwerp bij het nieuws al had die kerel zich alleen maar een scheet dwars zitten. Wat een ophef.
Natuurlijk is het erg voor de nabestaanden van die meid. Die amerikaanse meiden gaan ook helemaal los als ze daar op vakantie zijn. Hun gedrag is op z'n zachts gezegd uitlokkend. Maar daar hoor je weinig van.
Ik zie de link alleen niet zo met hypocriet zijn als het gaat om niet kijken naar een tv programma!! Als het in mijn kringen zou gebeuren is een tv programma waar 7 miljoen mensen naar kijken bovendien wel het laatste wat ik zou willen.
De vraag van de topicstarter was wie er naar zou kijken/gekeken heeft. Dan krijg je antwoorden (plus beargumentatie) van mensen die wél kijken... en mensen die niet kijken.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 12:21

Rick jij kunt het lariekoek vinden ik vind het schandalig en van weinig respect getuigen dat iemand zegt dat het hen niet interesseert of het lariekoek vindt.
Of jij het nu met die gedachtengang eens bent of niet maakt mij helemaal geen reet uit.
Uitlokkend en dan mogen ze maar doen met die meiden wat ze willen??
Dat is pas lariekoek.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

04-02-2008 12:32

Daarom hoor je mij ook niet zeggen dat ze mogen doen wat ze willen.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

04-02-2008 12:35

Wat gebeuren er toch veel maffe dingen op de wereld he...