KWO Rot@ry 2007-2008: Gevraagd Rotaristen en Onderwerpen

Wat vinden jullie van de Rotary op KWO

Goed, ik lees hem met plezier!
54
84%
Matig, leuk om te lezen, maar had persoonlijk meer respons achteraf verwacht.
8
13%
Slecht, er zijn drastische wijzigingen nodig...
2
3%
 
Totaal aantal stemmen: 64
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

26-06-2007 13:40

Ruud,

Wat ik eigenlijk bedoelde met het hi-tech, is dat veel dingen lang niet zo ingewikkeld hoeven te zijn als anderen denken.En dat statisch vissen niet het enige is. En dat je met relatief makkelijk materiaal,aas,systemen ook goed uit de voeten kunt.


Gr. Rick
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

13-09-2007 17:47

Het doet me goed om te zien aan de hand van deze poll dat de rotary goed gewaardeerd wordt. Soms vraag je je als rotarist af of het wel gelezen wordt, zeker aan de hand van het aantal reacties dat er uit voort vloeit.

Ik kan me goed vinden in een aantal ideeën die bas bakker aandraagt om het interactieve van de rotary wat te benadrukken. Het zou voor mij een stimulans zijn om, indien er een voor mij leuk onderwerp is, nog eens vaker voor de rotary te schrijven als er wat meer discussie na publicaties ontstaat. Wellicht wordt ik dan ook weer frequentere bezoeker van het board, iets wat bij mij langzaamaan minder en minder is geworden.
groetjes Da Fox
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

13-09-2007 20:09

Rick Van Derks schreef:Ruud,

Wat ik eigenlijk bedoelde met het hi-tech, is dat veel dingen lang niet zo ingewikkeld hoeven te zijn als anderen denken.En dat statisch vissen niet het enige is. En dat je met relatief makkelijk materiaal,aas,systemen ook goed uit de voeten kunt.


Gr. Rick


@Rick, Waarom zou je daar dan die zware glashengels voor uit de kast moeten trekken, terwijl er schitterende moderne materialen voor zijn die 'niets' meer wegen?

Groetjes,

Bas
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

13-09-2007 20:13

Nu weer even on-topic. Een kleine anderhalf jaar geleden hebben een aantal rotaristen hun bijdragen ingeleverd. Deze zijn nog steeds niet geplaatst. Is daar een reden voor? Ik zou op dit moment niet meer willen dat mijn bijdragen (instant vissen en bootvissen) nog geplaatst worden. Het is bij lange na niet meer actueel. Inzichten veranderen immers met het verstrijken van zo veel tijd...

Graag een reactie van de rotarymoderator.

Groetjes,

Bas
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

13-09-2007 22:11

Plus dat daar niet echt waardering uitspreekt voor de rotarist...

Een ex-rotary bijdrager 8)

HB
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

14-09-2007 09:12

Hoi Bas,

Mede rede hiervoor is dat bijdragen ooit te lang op zich laten wachten en de animo bij Roy en mijzelf sterk af is genomen door de ontzettend lage respons die we krijgen. Zo ligt bootvissen al vanaf dit voorjaar bij Gerrit, echter heeft hij zijn bijdrage nog niet geschreven helaas. Instantvissen staat nog bij mij thuis op de PC. Dit omdat ik aan het wachten was op KWO om de andere bijdragen te plaatsen.

Vandaar dat we dan ook besloten hebben om deze winter de resterende bijdrages online te zetten en dan een punt te plaatsen achter onze inzet voor de KWO Rotary. Als jij wil dat jouw bijdragen niet meer worden geplaatst, dan geef ik dit door aan KWO. Echter hebben er wel weer rotaristen op jouw stukken gereageerd en verliest de Rotary daardoor zijn context helaas. Ik hoop dan ook van harte dat we jouw geschreven stukken toch mogen plaatsen, al zijn ze niet meer up to date.

Als er iemand anders zich in wil zetten voor de KWO rotary en het stokje over wil nemen, dienen zij contact op te nemen met KWO.

Deze opzet van de Rotary stopt dus, met daarmee mede onze inzet, simpelweg omdat de animo in het begin goed was en daarna tot een nulpunt is gedaald. Jammer, maar het zij zo
mvg

Bart van den Hurk
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

14-09-2007 09:32

Bart,

Ga je wel door met de KSN rotary?

Het blijft jammer dat updates etc lang op zich wachten.
Zelf had ik ook bij het plaatsen van mijn ´maak kennis met´ onzettend lang moeten wachten. Maakt mij zelf niet zo uit. Mijn mini steentje was bijgedraagd aan KWO, wat hjun er dan mee doen... is aan hun.

Weet ook dat de heren eigenaren KWO niet hun leven in KWO willen steken.
Maar wat sneller met updaten zou toch wel fijn zijn en ook bevorderen van vinden van goede schrijvers en leuke artikelen.


mvg
Frank
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

14-09-2007 11:58

Hallo Bart,

Plaatsen dan maar die handel. Ze waren wel lekker kritisch zoals je van mij gewend bent. Ik ben weer lekker aan het instanten (met de pen) na een hele foute periode van voergevoerd vissen. Kan ik nog een nieuw foto'tje toevoegen?

Groetjes,

Bas
Gebruikersavatar
Martin Doelman
Berichten: 823
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00

14-09-2007 12:14

Bas Breetveld schreef:Hallo Bart,

Plaatsen dan maar die handel. Ze waren wel lekker kritisch zoals je van mij gewend bent. Ik ben weer lekker aan het instanten (met de pen) na een hele foute periode van voergevoerd vissen. Kan ik nog een nieuw foto'tje toevoegen?

Groetjes,

Bas


Nou nou.... fout? NSB-ers waren fout! Wij toch niet.... ouwe pennelikker :wink:

B....B......B....B......B.....Ba.....Ba....B........Bac.....
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

14-09-2007 12:30

Bart van den Hurk schreef:
Wat betreft de respons op het forum op de verschillende onderwerpen viel het mij behoorlijk tegen. Maar als ik Bertil moet geloven zijn er toch heel veel mensen die de Rotary met plezier lezen.



Hier heb ik niks aan toe te voegen, net zoals vele rotaries, die gewoon voor zich spreken. De laatste is weer heel erg boeiend, vooral doorgaan!

Jeroen
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

14-09-2007 15:51

@Martin, Die voorgevoerde Bacardisessie was idd wel goed 8) Ben nog steeds blij dat mijn boot toen niet is gezonken.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

15-09-2007 08:36

Stuur een nieuwe foto maar door Bas, je hebt mijn Mail.

Frank, de KSN Rotary ga ik (nog) mee door, maar door de matige respons daar staat ook dat op losse schroeven. Dit is geheel afhankelijk van de komende rotarybijdrage en de reacties daarop. Maar dit staat duidelijk uitgelegd in het voorwoord van die Rotary.
mvg

Bart van den Hurk
tom steenmeijer

21-10-2007 12:12

groote meeren vissen