TO THE BONE!!!!!!

Gesloten
Gebruikersavatar
Martijn Zwart
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-08-2006 21:39
Locatie: Zoetermeer

17-03-2007 16:13

Raymond Mulder schreef:Gelijk Hans B. zijn fototoestel maar laten zien dan. :lol:

Afbeelding


Hans waarvoor is die P dan ??
Karpervissers in en om zoetermeer kijk op http://www.carpclubzoetermeer.nl
Jôh, zèk nie amme kop met je riaulguppehagses
Bernard Holtkamp

17-03-2007 16:46

Dit is dan een NL model want op de engelstalige staat een BJ in plaatst van een P.

Blow job 8)
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

17-03-2007 16:52

b j van houten schreef:Dit is dan een NL model want op de engelstalige staat een BJ in plaatst van een P.

Blow job 8)


Hahaha :lol: sm, alles zit erop. En de A van ........
Bernard Holtkamp

17-03-2007 17:42

De A staat dus voor:

Afbeelding
Gebruikersavatar
dennis blokland
Berichten: 186
Lid geworden op: 15-09-2006 12:12
Locatie: hardinxveld giessendam

17-03-2007 19:35

dat is echt ziek man wie verzin dat man?

gr dennis
http://www.ttbbaits.com
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-03-2007 20:00

dennis blokland schreef:dat is echt ziek man wie verzin dat man?

gr dennis


Bart dus... 8)
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-03-2007 20:02

[quote="Raymond Mulder"]Gelijk Hans B. zijn fototoestel maar laten zien dan. :lol:

haha...heb enkel nu de nieuwste versie met een D scene knop erop voor Dark room scenes 8)
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-03-2007 20:03

Martijn Zwart schreef:
Raymond Mulder schreef:Gelijk Hans B. zijn fototoestel maar laten zien dan. :lol:

Hans waarvoor is die P dan ??
...euh de P van Pauze en penetreren die handel :lol:
Bernard Holtkamp

17-03-2007 20:11

Of de P pauze!!!!

Of de penus pauze 8)
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

17-03-2007 20:18

b j van houten schreef:Of de P pauze!!!!

Of de penus pauze 8)


Nog niet te hopen voor je :lol: .
Bernard Holtkamp

17-03-2007 20:19

Nee hoor,begin pas net op gang te komen!!!!
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

18-03-2007 15:58

Ok,

Helaas heb ik van onderstaand relaas geen foto's


Zondag 18 maart 2007 12.15 uur.

Na een veel te zware nacht in een donker cafe met veel bier en wijven sta ik s'ochtens op met het idee een stuk te gaan varen in mijn piggelboot. Een vluchtige blik vanuit mijn slaapkamerraam leerd mij dat het waaid. :o Een zeeuw is over het algemeen dwars en ik dus ook. Snel gegeten en op naar de waterkant. De windt waaid keurig richting het eiland waar ik naar toe wil. Dikke golven slaan tegen de golfbrekers om vervolgens in honderden losse spetters uiteen te klappen. Een prachtig gezicht!

Boot oppompen, motor eraan en gaaaan met die banaan. Ik duw de boot af en begin aan het touwtje van de motor te trekken. Ondertussen wordt ik al met een noodgang richting het eiland geblazen terwijl er nog maar weinig geluid uit mijn koffiemolentje komt. Ligtelijk in paniek en trekkend als een bezetene wordt ik van de kant af geblazen. Ik moet nu een besluit nemen, besef ik anders is het gebeurd met piggel. Ik trek mijn dikke jas uit en slinger mijn klompen van mijn voeten en spring overboord. Alsof een duizend naalden zich in mijn vel boren, dringt het ijskoude water door mijn kleren. Nog net kan ik zien hoe mijn linker klomp een eigen leven gaat leiden en besluit om wel richting het eiland te gaan.
Al zwemmend bereik ik de oever met de boot achter me aan trekkend. De kou is niet te harden. Zeiknat, uitgeput en ijskoud val ik in het gras waar ik vervolgens een tiental minuten heb liggen rillen.

Ik sjouw de boot over de dijk en donderstraal alles in de auto. Onderweg naar huis bel ik me ma op met de vraag of ze t bad wil laten vollopen. "hoezo,"? vraagt ze.

xxx E.O.

ps. To The Peddel
THE CHASE, IS BETER THAN TE CATCH!!

http://www.youtube.com/watch?v=T8m6IbIt ... re=related
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

18-03-2007 16:16

Haha kut he
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

18-03-2007 17:11

Goed bezig ! Ik zei nog: 'waait het niet een beetje te hard om met je boot het grote open water op te gaan?'... 'Welnee Piel, gas met die zooi'...

8)

Zelf van de week m'n vriezer maar es opengetrokken voor een paar bollen...

Misschien een goed idee om het weer es te ontdooien?

Afbeelding

Mooi karweitje voor Tamara 8)
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

18-03-2007 17:20

Michiel Pilaar schreef:Goed bezig ! Ik zei nog: 'waait het niet een beetje te hard om met je boot het grote open water op te gaan?'... 'Welnee Piel, gas met die zooi'...

8)

Zelf van de week m'n vriezer maar es opengetrokken voor een paar bollen...

Misschien een goed idee om het weer es te ontdooien?

Afbeelding

Mooi karweitje voor Tamara 8)


Doe mij ook maar een Tamara, heb net zo'n vriezer :D
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

18-03-2007 18:20

Edwin Otte schreef:Ok,

Helaas heb ik van onderstaand relaas geen foto's


Zondag 18 maart 2007 12.15 uur.

Na een veel te zware nacht in een donker cafe met veel bier en wijven sta ik s'ochtens op met het idee een stuk te gaan varen in mijn piggelboot. Een vluchtige blik vanuit mijn slaapkamerraam leerd mij dat het waaid. :o Een zeeuw is over het algemeen dwars en ik dus ook. Snel gegeten en op naar de waterkant. De windt waaid keurig richting het eiland waar ik naar toe wil. Dikke golven slaan tegen de golfbrekers om vervolgens in honderden losse spetters uiteen te klappen. Een prachtig gezicht!

Boot oppompen, motor eraan en gaaaan met die banaan. Ik duw de boot af en begin aan het touwtje van de motor te trekken. Ondertussen wordt ik al met een noodgang richting het eiland geblazen terwijl er nog maar weinig geluid uit mijn koffiemolentje komt. Ligtelijk in paniek en trekkend als een bezetene wordt ik van de kant af geblazen. Ik moet nu een besluit nemen, besef ik anders is het gebeurd met piggel. Ik trek mijn dikke jas uit en slinger mijn klompen van mijn voeten en spring overboord. Alsof een duizend naalden zich in mijn vel boren, dringt het ijskoude water door mijn kleren. Nog net kan ik zien hoe mijn linker klomp een eigen leven gaat leiden en besluit om wel richting het eiland te gaan.
Al zwemmend bereik ik de oever met de boot achter me aan trekkend. De kou is niet te harden. Zeiknat, uitgeput en ijskoud val ik in het gras waar ik vervolgens een tiental minuten heb liggen rillen.

Ik sjouw de boot over de dijk en donderstraal alles in de auto. Onderweg naar huis bel ik me ma op met de vraag of ze t bad wil laten vollopen. "hoezo,"? vraagt ze.

xxx E.O.

ps. To The Peddel




ach EO, denk maar zo, WIE NIET WAAGT IS EEN ........................... :lol:
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

18-03-2007 18:51

Michiel Pilaar schreef:Mooi karweitje voor Tamara 8)


Tammie leest zeker dit forum niet! :lol:
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

18-03-2007 20:13

jacco noordermeer schreef:
Edwin Otte schreef:Ok,

Helaas heb ik van onderstaand relaas geen foto's


Zondag 18 maart 2007 12.15 uur.

Na een veel te zware nacht in een donker cafe met veel bier en wijven sta ik s'ochtens op met het idee een stuk te gaan varen in mijn piggelboot. Een vluchtige blik vanuit mijn slaapkamerraam leerd mij dat het waaid. :o Een zeeuw is over het algemeen dwars en ik dus ook. Snel gegeten en op naar de waterkant. De windt waaid keurig richting het eiland waar ik naar toe wil. Dikke golven slaan tegen de golfbrekers om vervolgens in honderden losse spetters uiteen te klappen. Een prachtig gezicht!

Boot oppompen, motor eraan en gaaaan met die banaan. Ik duw de boot af en begin aan het touwtje van de motor te trekken. Ondertussen wordt ik al met een noodgang richting het eiland geblazen terwijl er nog maar weinig geluid uit mijn koffiemolentje komt. Ligtelijk in paniek en trekkend als een bezetene wordt ik van de kant af geblazen. Ik moet nu een besluit nemen, besef ik anders is het gebeurd met piggel. Ik trek mijn dikke jas uit en slinger mijn klompen van mijn voeten en spring overboord. Alsof een duizend naalden zich in mijn vel boren, dringt het ijskoude water door mijn kleren. Nog net kan ik zien hoe mijn linker klomp een eigen leven gaat leiden en besluit om wel richting het eiland te gaan.
Al zwemmend bereik ik de oever met de boot achter me aan trekkend. De kou is niet te harden. Zeiknat, uitgeput en ijskoud val ik in het gras waar ik vervolgens een tiental minuten heb liggen rillen.

Ik sjouw de boot over de dijk en donderstraal alles in de auto. Onderweg naar huis bel ik me ma op met de vraag of ze t bad wil laten vollopen. "hoezo,"? vraagt ze.

xxx E.O.

ps. To The Peddel




ach EO, denk maar zo, WIE NIET WAAGT IS EEN ........................... :lol:
wie niet waagt is een prutser ! :lol:
KSN
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

18-03-2007 20:28

Michiel Pilaar schreef:Mooi karweitje voor Tamara 8)


Waar vrouwen allemaal goed voor zijn.. :wink: Haha
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

18-03-2007 21:08

Michiel Pilaar schreef:Misschien een goed idee om het weer es te ontdooien?


Mooi karweitje voor Tamara 8)


Is ze zo hot :o
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

18-03-2007 22:44

Bas Breetveld schreef:
Michiel Pilaar schreef:Misschien een goed idee om het weer es te ontdooien?


Mooi karweitje voor Tamara 8)


Is ze zo hot :o


Mwaaa, valt opzich wel mee;

Afbeelding

Tee Tee Bee
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

18-03-2007 22:47

Jaaaahaha jongens:

Zelfs die verschrikkelijk on-attractieve Piel heeft een vriendin.. Maar of dit toeval is?...

Afbeelding
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

19-03-2007 14:31

Hey piel,

je hebt der gewoon in zo'n arm land gekocht en
mee naar nederland genomen :lol:

En E.O je had toch niet die lange dikke witte trui aan die je
altijd in willemstad droeg, jaren geleden :lol:

Prutser!

adios amigos..
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

19-03-2007 18:41

EO had helemaal niks aan, daarom had ie het zo koud.
En ik zal het maar zeggen als niemand er eerlijk voor uit komt, Tamara is blind...Respect piel!
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Raymond Mulder
Berichten: 447
Lid geworden op: 03-06-2006 07:42
Locatie: Zuid Holland

19-03-2007 19:48