Raymond Hakkert

Arjan van den Berg

10-01-2003 08:50

Hallo Raymond,

Wat een gave illustraties heb jij geplaatst bij jouw al even mooie bijdrage aan het Seizoen van op Karperwereld Online. Maak jij die zelf? Echt mooi hoor, die ijsvogel en dat duikeendje.

Verder lag ik in een deuk bij het verhaal over je terwaterlating en welk rondje je hebt afgelegd.

Ga zo door.

MVG

Arjan
Jos de Jong

10-01-2003 11:43

raymond,

echt een schitterende schrijfstijl. heb genoten van je relaas.
en net als de bovenstaande schrijver van je werkelijk schitterende illustraties.

groeten
jos
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

10-01-2003 11:52

Raymond,

Dit is geen standaard obligatoire lofbetuiging naar het werk van een bevriende karpervisser.

Dit is een uit het hart geschreven compliment voor jouw geweldige humoristische bijdrage. Exact wat ik nodig had op deze hectische en suffe schooldag.

De combinatie van een heerlijke schrijfstijl en een humorgehalte wat zijn weerga niet kent lieten mijn lachplooien de juiste richting op gaan en liet vreemde stoffen in mijn hersenen los waardoor ik me meteen weer beter voelde :wink:

Jij bent een goede aanwinning voor het seizoensteam en hoop nog vaker wat van je te lezen.

Mazzel en de groeten,

Laurens

Ps: Ik vermoed dat jij je kanaalversje ook hebt verzonnen toen er aangename stoffen in je hersens vrijkwamen :wink:

Ps 2: Zelf ook zo'n dwaas meegamaakt in de polder... enigzins beschut zat ik daar toen er solitaire fietser volop schreeuwend en dwazend langskwam. Ineens zag ie mij, dat verscholen penvissertje, waarschijnlijk had ie het niet meer toen ik in een luid lachorkest losbarste, haha.
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

10-01-2003 17:27

Wat kan het vissen toch mooi zijn! Leuk om dergelijke karperstof te mogen lezen. Tja, die onbekende putjes die in de vergetenheid zijn geraakt. Prachtige visserij is dat!

Machtig geschreven kerel.

Greetz
Bart
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

10-01-2003 17:36

Raymond,

het anders doen dan anderen zit jou waarschijnlijk in het bloed en dan heb ik het ff niet over vissen.
Nee, dan bedoel ik je humoristische, vlotte recht voor z'n raap schrijfstijl, de schiterende ilustraties en dat je de kamera kan hanteren snap ik ook!

Werkelijk puntgaaf artikel. :grin:

Greets,

Hans
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

10-01-2003 21:21

tjee! mannen daar wordt ik warm van hoor in deze koude tijd, neem maar een bijl mee in mijn foudraal, ja om in het ijs te hakke(rt) hoor...

Thanx!

Arjan;
ja ik maak dat zelf, iedereen heeft voor zichzelf iets van een soort talent in zich dus raylativeer de boel aub een beetje jij kan ook iets wat ik niet kan... een spijker op zijn kop slaan?

Jos bedankt kerel!

Lau; hier eindelijk het beloofde schrijverijtje, enne kijk alweer uit naar jou fantastische werk men!
Over aangename stoffen mmmmmmm... ik zat wel naast een enorme bos klaprozen(?)

Bart; nogmaals bedankt voor jou tip man, we drinken er een 'kopje' op ok? enne het is idd een vergeten put maar wel in verbinding met een gigaplas.

Hans; bedankt man, enne over dat anders doen dan anderen... kan er nog niet te veel over los laten maar dat heeft verdorie nog een vervolg ook hahah wat toevalig zeg... ff geduld, krijg je de KW ook in Espoo?

gr ray!
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

10-01-2003 22:10

Raymond,

Nee, de KW krijg ik niet "De KARPER" wel, ben dus ook KSN lid.
De KW koop ik wel eens als ik toevallig weer eens in Nederland ben. Daarom was jou schrijfstijl me al wel een beetje bekend want ik had namelijk ook al genoten van "What a day for a daydream!"

Groetjes,

Hans
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

10-01-2003 22:10

Beste Raymond

Als je ook naar de beurs komt in Zwolle dan drinken we er zeker een "kopje" op! Kunnen we wat informatie uitwisselen over de "vergeten putjes", dat is nog steeds mijn favoriete visserij.

Groet
Blank
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

10-01-2003 23:29

raymond... zeer leuk geschreven. Ziet er toppie uit... heb mezelf rot gelachen bij dat plaatje met je pijltjes... ga zo door!

Frank
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

11-01-2003 12:47

Hey Raymond,

Gaaf stuk, lekker soepel geschreven met een mooie dosis humor ertussendoor, heerlijk dus om te lezen! Ga zo door!

Michiel

p.s. las ik ooit niet dat jij je in een posting beklaagde over de slechte wateren in jou omgeving :razz:
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

12-01-2003 12:08

hoi raymond,

lekker geschreven, met vooral mooie illustraties!

ik heb het idee dat ik twee tekeningen van jouw aan de muur heb hangen! heb ik 5 jaar geleden een keer gekocht op de beurs in zwolle, is ondertekend met Raymond '97 zijn die van jouw?

groeten Mark
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

12-01-2003 20:46

Hans;

Als je wil kan ik je tegen de tijd dat het e.e.a. is verschenen wel wat toesturen in word of een pdf natuurlijk, en misschien heb ik hier en daar ook nog wel wat platen voor je erbij. Je moet me maar eens mailen wat je van me mist en wat je niet kunt bemachtigen bv; vbk boek(?)

Bart; als ik je kan vinden spreek ik je daar ok!

Frank; thanx kerel!

Michiel; vergis je niet ik heb niet voor niets een diesel, op 2 na zijn alle vissen uit dit artikel op meer dan 70km buiten de deur gevangen..... zegt je dat iets over ons flevobestand(?) -excl. Ijsselmeer- moet er altijd behoorlijk wat voor doen om de inster wat aan het kraken te krijgen... nog bedankt voor je leuke RAYactie!

Mark; goed bewaren want die prijzen die je toen betaalde voor een litho van mijn hand waren lachwekend laag (springende rijen of zw/w spiegels)... het kan trouwens niet anders dat je Arnold of mij toen hebt gesproken ik stond er zelf toen. o.k. spreek je!
Gebruikersavatar
Mark van Balveren
Berichten: 79
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: In the middle of Brabant

13-01-2003 14:18

Hey Ray-men,

Genoten van je schrijfsels op de site en in het VBK boek, pintje maar weer in Zwolle? :smile:


Mrrrrrk
Steven Blom
Berichten: 21
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-01-2003 23:10

Laurens,

jij stelde dat er bij ons allerliefste Raymond aangenamen stoffen vrij kwamen bij het verzinnen van dat soort uitspraken. Maar hierbij wil ik alle suggesties weg halen dat deze stoffen zouden kunnen vrijgekomen zijn door het inhaleren van soft drugs.

Alhoewel, hij naar een nachtje vissen onder zijn plu'tje vandaan komt er nog wel eens uit wil zien als een zwerver/junkie, versterkt dit gerucht natuurlijk.

Maar nu kan ik je vertellen dat al teveel frisse buitenlucht een verrassende invloed heeft op hem!! En geloof me, want ik maak hem al een tijdje van dichtbij mij, dat dit garant staat voor veel gevleugelde uitspraken.

Steven
Steven Blom
Berichten: 21
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-01-2003 23:15

Oh ja, Ray,

ga zo door jongen!! Weer een mooi schrijfsel van jou hand.

Hopelijk kom je dit jaar ook weer eens wat vaker wat vissen van mij op de foto zetten, is wel zo leuk he :wink:
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

14-01-2003 00:09

Mark; ik miste schrijfsel van jou in het vbk boek, we drinken een pint in de palingrokerij daar, pfff vorig jaar stond het er zo blauw dat je er gewoon wat palingen kon ophangen die zonder problemen gerookt zouden worden...

Steven; allerliefste? dichtbij mij? Volgens mij moet je snel an een wijf Steef, die kom ik wel op de foto voor je zetten dit jaar... of zit je de boel weer op stang te jagen en te verwarren en dan stiekum mijn stekken in pikken niet? kolere... Bas loopt ook al met van die skippyballen rond, ga die poederbuks legen man... hier heb je 20 euro ga maar een avondje stappen bij die rooie lampies anders neem ik je niet meer mee hoor, linke soep ik heb liever een paar skippyballen tussen een bh. Alle gekheid op een stokje koop die boor nou maar en dan gaan er meer rolletjes richting hema wedden, enne zodra je de fotoafdeling meiden hebt gezien daar gaat het helemaal goed komen.
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-01-2003 10:48

Steven,

Daar doelde ik ook niet op.
Enekel dingen die bij mij die stoffen laten vrijkomen zijn:

- De natuur
- Zonsondergangen
- De aanblik van een karper
- Een mooie vrouw
- Goede humor
- etc.
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

07-02-2003 14:32

Ray, mooi stukje, en ook zeeeeer mooie tekeningen. Eerst dacht ik nog dat je ze met de computer gemaakt had, maar bij betere inspectie kwam ik erachter dat het wel degelijk met de hand is gemaakt. Klasse!

Steven, ik zag je nog fietsen gister, met je muts op, en ik maar roepen : "Brainpower" maar je hoorde het denk ik niet. Toen begon ik Bart te roepen (ik dacht dat je zo heette) en toen keek je wel ff achterom :smile:

mvg
Robbert
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

08-02-2003 00:28

Dank je Robbert.

Zeg 'Brain' zo zie je maar weer he fans arround the world...

Wil je bijnaam anders wel veranderen in Steef 'effe de Blommetjes buiten zetten' Blom, is da wa?

gr LL Cool Ray!
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

08-02-2003 12:14

Hey Ray Hak :wink:

Super artikel in de karperwereld nummer 28!
Het doet me goed om weer te gaan vissen na het lezen van je artikel!

Zal wel klote geweest zijn ijskoud in je bootje?
Nou Keep Up the good work Ray!

Mazzel
Frank
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

09-02-2003 00:31

Thanx Frenk!

go for it.

ijskoude kloten ja! :sad:

g(b)rr Ray
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

09-02-2003 14:03

En als je moest pissen, piste je dan vanuit de boot? :grin:

mvg
Robbert..

Ps; Ray, heb jij franse spiegeltjes in je vijver? :smile:

mvg
Robbert
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

10-02-2003 10:34

uh, precies :sad:....

ps; ja
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

10-02-2003 17:48

LOL!!!!!
:grin: :grin: :grin:
mvg
Robbert
Niels Kleijn
Berichten: 422
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: amsterdam, alphen a/d rijn

09-10-2003 10:53

ik heb net je deel twee van het seizoen van 2002 gelezen en ik vind het weer velen complimenten waard. Sinds ik zelf een beetje probeer te schrijven merk ik pas hoe moeilijk het is om lekker weglezend een leuk stuk te kunnen schrijven. Dit lukt jou keer op keer, mijn complimenten!
En volgens mij ligt het aan de naam Bas, want de Bas waarmee ik vis is soms ook al zo een rare snuiter...

Vr Gr
Niels