Ik heb een probleem (help me out)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
leonard bakker
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-09-2006 23:44
Locatie: leiderdorp

11-09-2006 23:51

ik vis aan een stevige rivier waar tot 9 uur s'avonds rijnakkers voorbij kunnen varen daarom gooi ik me particals pas na 9 uur er in naast me mais gooi ik ook me homemade boilies er bij ik lig niet eens 25 meter van een dukdalf af maar ik heb dukdalfen afgezworen omdat ik dat te riskant vind al zin daar zeker karper (met me boilies is niks mis)

nu heb ik een avond gehad dat ik op het tijdstip van me voertijd 4 runs heb gehad maar dat was 1 x in de zoveel malen.

heeft iemand hier meer evaring mee of handig tips om te proberen graag

GR leo
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

12-09-2006 07:54

En het probleem is?

Soms lijkt het erop dat karpervissen een soort voornvissen is. Helaas of gelukkig is dat niet zo.

Sommige wateren bevatten 1000 kilo karper / ha, andere nog geen derde. Tja dat laatste lijkt me een iets natuurlijkere situatie. Betekent ook, dat een karper niets met ons aas van doen heeft, er is immers meer dan voldoende natuurlijk voedsel.

Nu moet jij als visser jou uitdaging gaan zoeken. Kies je voor de 2e optie houdt dat in dat je het met minder te vangen vissen moet doen.

Volgens mij loopt er een SKP. Dan zouden er ook vangstgegevens moeten zijn. Dat betekend dat je voor jezelf een idee kan vormen of je voor dat water wel of niet goed bezig bent.

MVG

Klaas
Plaats reactie