karperbladeren en boeken

Plaats reactie
ruud koper
Berichten: 54
Lid geworden op: 18-01-2005 18:28

07-02-2005 18:35

Twijfelen jullie ook weleens aan je zelf of je het goed doe of niet.
Na het lezen van artikels.

Gegroet Ruud
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

07-02-2005 19:15

Ruud, in bladen en boeken kom je ook maar weinig blanks tegen :lol: De werkelijkheid ligt natuurlijk wel wat anders, maar blanks worden slecht verkocht...
Mark Creyghton
Berichten: 365
Lid geworden op: 28-03-2004 10:53

07-02-2005 19:18

Ruud,

Niet lezen dus als je zit te blanken want dat is helemaal funest voor je humeur.
(Zo bracht een vismaat eens een stapeltje bladen mee toen ik al 2 dagen helemaal niets had gezien, na 2 uur wilde ik al inpakken en naar huis ;) )

MC
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

07-02-2005 20:17

Aart Lokhorst schreef:Ruud, in bladen en boeken kom je ook maar weinig blanks tegen :lol: De werkelijkheid ligt natuurlijk wel wat anders, maar blanks worden slecht verkocht...

De enige blanks die je erin tegenkomt, moeten nog afgebouwd worden.
Twijfel niet aan je eigen visserij ! Ga pas twijfelen als je niet meer met plezier vist.

Tuurlijk staan in de bladen bijna alleen maar supersessies met dito vissen erbij. Anders verkoop zo'n blad op een gegeven moment ook niets meer.

De bladen zijn leuk om up to date te blijven van nieuwtjes in deze branche, ook kan je hier wel eens tips en trucs uithalen die jezelf kan gebruiken in je visserij. Een successtory lezen is toch ook leuk ?!
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

07-02-2005 20:26

Aart Lokhorst schreef:Ruud, in bladen en boeken kom je ook maar weinig blanks tegen :lol: De werkelijkheid ligt natuurlijk wel wat anders, maar blanks worden slecht verkocht...


Is absoluut waar, hier op het board lees je zovaak, vanacht nachtje gepakt zoveel vissen gevangen enz enz.
Als we allemaal opzouden schrijven wanneer we hebben geblankt, dan is het einde zoek.

Maar wat kan ik genieten van blank vehalen, je herkend jezelf er zo in he, ik kan me het verhaal in de Karperwereld nr 18 nog goed herrineren : het Tragische Tedten
Of de Karperwereld nr 16 de 1e keer frankrijk van bertil
Super verhalen !
Maar inderdaad mensen lezen erg graag over 30, 40, 50 en 60 ponders :wink:
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

08-02-2005 18:17

Ja hoor, ik heb heel wat keren getwijfeld en vertwijfeld aan het water gestaan, maar nooit naar aanleiding van successtory's in de "Glossy's".
Als je daarin meegaat kan je beter je handel ter verkoop aanbieden en gaan "torrenpikken".
Maar ja, van sfeerverhalen ( waar ik nou eenmaal van hou ) bouw je geen grote oplage op.

Je eigen visserij, daar gaat het om, met ups en downs, en alles wat daar tussenin zit. Jouw eigen karpervisbiografie laten we maar zeggen.
Gelukkig kan je die kwijt op diverse veel bezochte websites, en reken maar dat die verhalen grif gelezen worden, want herkenbaar.
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Plaats reactie