reacties veiling slachtoffers Azie kunt U hier plaatsen!!

Gesloten
Jan den Boer
Berichten: 33
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

02-01-2005 08:55

Dit weekend zal plaatsvinden in het voorjaar het betreft 2 mensen die we onder onze hoede nemen en proberen alle misere te vergeten die er op dit moment is.
Het Pakket zal bestaan uit:
een Funnelweb incl reviller.
50 pva bags.
6 zakjes Haken naar keuze.
Wartels.
rvs ringen.
etc etc dus een box met kleinmaterialen gevuld om een heel jaar mee te vissen.

groeten Jan
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

02-01-2005 11:12

Jan, biedingen s.v.p. in het aanbod vermelden (d.m.v. bericht wijzigen) om alles zo overzichtelijk mogelijk te houden.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

02-01-2005 11:33

Hans Brinkel schreef:Heren....het begin is er!

De totaalopbrengst tot vandaag 1 januari is al 980 euro

Maar zoals ik al zei...dit is slechts een begin...op naar de eerste duizend zou ik zeggen!..of moet ik zeggen de volgende duizend :wink:

gr
Hans


€ 1030,- Stefan heeft het juist omhoog gebracht :D

Zal zo eens gaan graven in de voorraad, om toch richting de duizenden te kunnen komen. Zal in ieder geval mijn vriezer met bollen eens leegmaken, deze zijn behoorlijk in trek als je de berichten van Mitsz en Wil zo leest, dus dat zit wel goed. Heb nog enkele honderden onderlijnen waar ik niks mee doe, verder even zoeken.

Komt wel goed, maar met ruim 300 euro heb ik toch het gevoel wat voor sommige mensen daar te hebben kunnen betekenen. Alleen als je dan gisteren op het journaal de distributieproblemen ziet van de hulpgoederen dan springen de tranen je weer in de ogen. Een berg spullen en geen vervoer om het op de juiste plaats te brengen, dat is pas een ramp!
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

02-01-2005 12:11

Heb weer behoorlijk wat spullen toegevoegd, die toch eigenlijk een 500 a 600 euro in het laatje zouden moeten kunnen brengen!

Verder zal ik nog 2 nachtjes vissen toevoegen waar ook andere mensen op kunnen bieden

Alles voor het goede doel he, hopelijk zijn de visgoden me dit jaar dan nog beter gezind als tegenprestatie :D
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

02-01-2005 17:16

Aart Lokhorst schreef:Hans, allen,

Namens de leden van de KSN Jeugdcommissie wordt 250 Euro uit de kas van de Jeugdcommissie beschikbaar gesteld voor dit uitermate goede doel. Als je mij jouw bankrekeningnummer even wilt mailen zal ik direct deze 250 Euro naar jou overmaken.


Grote Klasse !! , de jeugd heeft de toekomst..........., en het hart op de juiste plaats.
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-01-2005 17:23

tja..waar zal ik beginnen?
Ik ben toch wel enigzins overrompeld door de vele zeer enthousiaste reacties tot nog toe!, in 1 woord geweldig dat we dit met zijn allen voor elkaar weten te krijgen. Geeft mij in elk geval een goed gevoel dat we op deze manier iets kunnen betekenen voor de slachtoffers.

Aart...dat is een fantastisch bedrag dat de KSN jeugdcommisie wil overmaken!. Heb reeds mijn eerste bericht met de veilingvoorwaarden reeds aangepast,hierin vindt je tevens de gegevens omtrent betaling.

Bart..wederom bedankt voor de vele bijdrages van jou kant, weet heeel zeker dat de karpergoden jou goed gezind zullen zijn het komende seizoen..maar kan het nog beter dan?..je vangt al zo goed :D
Wat de distrubutie in Azie betreft, dat ziet er inderdaad niet goed uit. Het enigste wat we op dit moment kunnen doen is hen financieel ondersteunen, hoe het verder zal verlopen zal de tijd uit moeten maken.

Jan den Boer (Ashima) ...fijn dat u ook mee wilt doen. Hopenlijk weet uw naaste familie een weg te vinden om er weer bovenop te komen.In zo een situatie is al gauw een heel land slachtoffer van de aardbeving...ook al woon je niet direct aan de kust, kan haast bijna niet anders dat iedereen wel iemand moet kennen in een getroffen land die wel direct of indirect slachtoffer is geworden van de aardbeving.
p.s. is het mogelijk om de twee topics die je nu hebt lopen op de veilingtopic , 1 topic van te maken via wijzigen bericht?
Dan kan Kees de moderator het bericht hierna verwijderen.

mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-01-2005 17:34

Tip 1:
Vanaf morgen (Maandag 3 januari) zijn de winkels weer geopend...Vraag uw lokale hengelsportwinkelier of zij iets willen afstaan ten behoeve van deze veiling, maak ze dan wel aub duidelijk dat de gehele opbrengst van de veiling geheel ten goede komt aan giro 555

Tip 2: Als het goed is volgen er binnenkort de nodige nieuwjaarsrecepties voor de locale KSN regios??, willen jullie op deze recepties aandacht en eventuele bijdrages vragen voor deze veiling-actie?....elke euro is welkom! (Nog velen karperaars zijn niet on-line...vandaar :wink: )

Heb gisteravond Hart van Nederland per email benaderd voor aandacht voor de veiling.(Bedankt voor de tip Henk de Jonge!)
Er volgt binnen enkele dagen van Bertil Wielink een mailing naar alle leden van de KWO site om aandacht te vragen voor de veiling.

Iemand anders nog goeie tips???..ze zijn van harte welkom!

succ6 mannen!!

Hans Brinkel
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

02-01-2005 17:45

Hans, zonet heb ik de 250 Euro namens de KSN jeugdcommissie naar jouw bankrekeningnummer overgemaakt per internet bankieren.
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

02-01-2005 18:05

De teller staat op € 545,-. Dit moet toch kunnen verdubbelen dacht ik zo,
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-01-2005 22:25

Aart..bedankt!..je laat er geen gras over groeien..super!
Zal het geld meteen parkeren.

Bart...enig geduld, we zijn nog maar net begonnen, heb er een goed gevoel over dat het e.e.a. pas goed op gang (Wat zeg ik :wink: ) volop op gang komt na het weekend en als de eerste golf wintersporters weer terug zijn

gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-01-2005 23:00

Heren....het looooooopt goed! :D
Zie dat er al een hoop nieuwe artikelen zijn aangeboden, ik zal proberen een ieder persoonlijk een reactie te sturen..maar ik kan het simpelweg niet bijhouden zo snel gaat het soms,maar mij hoor je niet klagen hoor! :D
Zojuist toegevoegd binnen de veiling speurtocht naar giganten de volgende boeken extra aangeboden door Peter Paul blommers: The Carp Strikes Back van Rod Hutchinson, reeds een bod ontvangen van 25 euro, wie gaat hier overheen? enne
Rod Hutchinson ,Carp Now and Then
Hardback met stofomslag, 1e druk, zeldzaam,
reeds een openingsbod ontvangen van 75 euro



Bij deze graag ook een vriendelijk verzoek om mij bij voorkeur een bericht te sturen per email en niet meer per pb , dit om de simpele gegeven dat mijn pb mailbox op dit board zo onderhand vol loopt en ik de berichten wat de veiling aangaat wel zal moeten bewaren tot einde van de veiling..alvast bedankt

Heren kopers..houd de veilingen goed in de gaten...er worden continu nieuwe spullen toegevoegd binnen de topics van de aanbieders en enkel op deze manier kunt u de biedingverloop in de gaten houden, u wordt enkel via de topics geinformeerd over de stand van zaken omtrent de biedingen, concreet als u wordt overboden ontvangt u in principe geen emailbericht hierover

groeten,

Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-01-2005 00:21

Met de totaalopbrengst gaan op dit moment al over de 2000 euro heen...gaat goed!
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

03-01-2005 18:12

Zijn die sluitings data van 30 januari niet een klein beetje laat eigenlijk??
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

03-01-2005 18:21

Neen hoor Caspar,
Voordat alles is hersteld daar, gaat er nog een hele tijd overheen.
Die actie blijft zeker nog een tijd doorlopen, let maar op.
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

03-01-2005 18:51

Ja, vroeg me alleen af of het niet belangrijk is dat er op zeer korte termijn veel geld heen gaat. Ik noem een voorbeeld: Is er op een aangeboden product of dienst 5 dagen niet geboden dan die veiling sluiten en geld overmaken.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-01-2005 19:03

caspar hendriks schreef:Zijn die sluitings data van 30 januari niet een klein beetje laat eigenlijk??


Hallo Casper en anderen (heb deze vraag al meerdere keren per email moeten beantwoorden).

Allereerst...de veiling plus de opzet was een spontane reactie dat ik midden in de nacht in twee uur tijd hebt uitgedacht en opgezet hebt...dus het kan best zo zijn dat er dingen anders kunnen.

Je hebt wel een punt, elke verkoper moet voor zichzelf maar bepalen wat hij als einddatum wilt opgeven.
Maar mijn inziens
Waarom zo lang?....velen zijn op dit moment in het buitenland op wintersport, dus mijn idee was om deze mensen ook een kans te geven mee te doen. Tevens willen we tijd en gelegenheid om langs te gaan bij de hengelsportwinkeliers om spullen in te zamelen.Hopenlijk halen we nog wat binnen via KSN regio''s (nieuwjaarsrecepties)
De echte publiciteit begint deze week pas te lopen . Bertil verstuurt deze week een mailing naar 4000 leden. Richting Belgische karpersite komt een verzoek om ook mee te doen, hart van Nederland, marktplaats, etc etc....dus al met al....alles kost enige tijd voor iets in werking komt, dus we zullen echt alle tijd nodig hebben tot eind januari, eerste week februari om alles netjes af te ronden.

Een ander punt/vraag die er gesteld was per email.
Accute hulp is nodig!:

Het klopt dat er accuut geld noodzakelijk is, maar mijn inziens toch (juist) zeer zeker ook op de lange termijn. Op dit moment zit er al behoorlijk wat geld in de pot op giro 555 of dit genoeg is voor accute help kan ik niet beoordelen.
Hoe dan ook het geld komt terecht op giro 555 en ik verwacht dat de inzamelings actie nog wel enige maanden doorgaat..mischien wel jaren?..dus zeker ook op de lange termijn zal er geld nodig zijn. Dan maakt het volgens mij niet zo gek veel uit of het geld eerste week februari over gemaakt wordt of iets vroeger.
Hopenlijk heb ik je vraag hiermee voldoende beantwoordt.

enne...wij karpervissers staan toch juist bekend om onze geduld? :D
mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-01-2005 19:08

caspar hendriks schreef:Ja, vroeg me alleen af of het niet belangrijk is dat er op zeer korte termijn veel geld heen gaat. Ik noem een voorbeeld: Is er op een aangeboden product of dienst 5 dagen niet geboden dan die veiling sluiten en geld overmaken.

Mijn uitgebreide mening zie je hierboven staan (accute hulp)
Ben er op tegen om veilingen te sluiten na 5 dagen als er nog niet op geboden is.
Ik heb nog een klein beeeeetje geld achter de hand om juist ook op die artikelen te gaan bieden waar nog niemand op geboden heeft....wil nog ff de kat uit de boom kijken, want ik kan niet op elk artikel bieden...laat mijn budget helaas niet toe :(
Dus...het gaat echt wel goed komen, enig geduld
Gr
Hans
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

03-01-2005 19:11

Caspar, dan wijken we af van wat we hier hebben afgesproken. Ik begrijp je gretigheid maar al te goed. Er gaat op dit moment al héél veel geld naar hulpgoederen, rode kruishulp, en logistiek/infrastructuur. En godzijdank komt het meeste inmiddels ook op de bestemde plekken aan.
De wederopbouw, daar gaat het straks om, dan is nog niet het dubbele van wat tot nu beschikbaar is voldoende.
Al die miljoenen mensen die opnieuw hun bestaan moeten zien op te bouwen hebben straks onze hulp hard nodig.
Wat mij betreft mag de actie (wereldwijd) nog een paar jaar duren, daarnaast mogen de wapens nu weleens worden omgesmeed naar meer bruikbare materialen.

Groet,
Henk
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

03-01-2005 19:28

Ja goed jullie hebben daar wel een punt......
Tom Noord
Berichten: 72
Lid geworden op: 18-04-2004 19:53
Locatie: Zwolle

04-01-2005 18:32

Ik vind het jammer dat niet iedereen er een sluitingsdatum bij heeft staan.
Dan kan je niet zien tot wanneer je kunt bieden en dan kunnen er teleurstellingen zijn. Dus mensen vermeld graan een sluitingdatum.
Voor de rest hoop ik dat het zo goed door gaat.

Mvg Thomas
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-01-2005 19:33

Thomas Noordman schreef:Ik vind het jammer dat niet iedereen er een sluitingsdatum bij heeft staan.
Dan kan je niet zien tot wanneer je kunt bieden en dan kunnen er teleurstellingen zijn. Dus mensen vermeld graan een sluitingdatum.
Voor de rest hoop ik dat het zo goed door gaat.

Mvg Thomas

Thomas...daar heb je geheel gelijk in :wink: , het heeft mijn aandacht, zal er gelijk achteraan gaan...ok?
gr
HB
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

04-01-2005 20:33

Halloa Heren,

Na aanleiding de veiling op het Carpboardforum is ook Roofvisnet.nl met een veiling begonnen...

Dus als u nog wat wilt kopen op roofvis gebied of u wilt nog wat verkopen uit uw roofviscollectie kijk dan eens op:

http://www.roofvisnet.nl/?p=veiling

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-01-2005 20:44

Hoe meer Hoe beter!
Hebben ze trouwens mooi gedaan met die automatische programma hoe je een bod kan toevoegen.
HB
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

04-01-2005 21:12

Chapeau heren beheerders.
Schitterende skin gemaakt.
En de combi met roofvisnet
Raymond bedankt voor de link op sportvispagina.nl!!!

Het gaat geweldig!

Henk
Rory Koehein
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00

04-01-2005 23:31

Complimenten voor het initiatief en aan degene die hebben geboden!!

Bedankt voor de link en succes met de actie, ik houd 'm in de gaten!

gr
Rory
Gesloten