reacties veiling slachtoffers Azie kunt U hier plaatsen!!

Gesloten
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 02:23

Heren,
Uw reacties naar aanleiding van de veiling slachtoffers Azie gelieve uitsluitend hier te plaatsten, zodat de andere topic PUUR een duidelijk en overzichtelijke veiling topic kan blijven
Bedankt voor Uw medewerking
Hans Brinkel
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 02-01-2005 00:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 02:56

Eerste vraag kreeg ik net binnen per email, en zal ik hier antwoord op geven:
Wat kan ik veilen?
Antwoord: Alles wat maar met de hengelsport te maken heeft, dus boeken , werpmolens, verzamelartikelen echt alles met enige waarde is welkom.
Het mooie van deze veiling is dat zowel de koper en de verkoper op deze manier bijdraagt aan een gift voor Azie.
succ6
Hans Brinkel
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 02-01-2005 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 09:06

Wat kan ik veilen deel 2:

Heren, denk bijvoorbeeld ook aan diensten welke u kunt veilen tegen betaling. Zo hebben we een aantal gerenomeerde karperaars van naam in ons midden, die zeker alleen al met hun naam en faam het nodige geld in het laatje kunnen brengen. Als voorbeeld wil ik noemen het initiatief van Bart van de Hurk om een dag als visgids op te treden....dus deze kans mag je zeker niet laten schieten!!! voor de mensen die Bart niet zo goed kennen...BART is HOT...een jonge karpervisser die al ongelofelijke resultaten heeft geboekt met zijn mega vangsten in Nederland (meerdere 50 ponders!!) , bovenal zeer actief betrokken op dit board en zeer behulpzaam met tips en ideeen uitwisseling, kortom 1 dag vissen samen met Bart levert je wellicht een schat aan nieuwe ideeen en inspiratie op voor je eigen visserij
Hopenlijk doet goed voorbeeld goed volgen?

Kortom..wees creatief en doe vooral mee

p.s.

Succ6
Hans Brinkel
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 31-12-2004 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

31-12-2004 15:41

In de eerste plaats Hans, geweldig dat je dit op touw wilt zetten, de eerste resultaten liegen er niet om!
Dus mannen en vrouwen op naar je zolder of bergplaats, boekenkast.

Biedt het ter veiling aan!

Bedenk ook dat van één enkele euro een gezin van 4 mensen 3 dagen te eten en te drinken heeft, kan je nagaan hoeveel van die miljoenen getroffenen je kan helpen.

Komop ondersteun deze mooie actie, je betaalt wel wat meer, maar je krijgt er wel heel veel meer voor terug.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

31-12-2004 15:48

Hans,

Uit betrouwbare bron vernomen dat de huidige hoogste bieder op het boek van J.B. de winter, juist wil (net als Jan later overigens) dat het Groene Meer met rust gelaten word.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

31-12-2004 16:32

Hans,
mooi initiatief !!!!!!!!!!

Heb zelf weinig over ivm twee kinderen waarvan de oudste al regelmatig mee gaat, een een vrouw die ook wel eens meegaat :D

Daarom zal ik maar bieden op artikelen die ik misschien kan gebruiken. Overigens wel lastig bieden, normaal werkt "mijn" veilsysteem via afslag, en niet via opbod :lol:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

31-12-2004 17:11

Maak je geen zorgen Marco. Hans heeft het veilloos onder controle :D
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 19:26

Michel Hollaar schreef:Hans,

Uit betrouwbare bron vernomen dat de huidige hoogste bieder op het boek van J.B. de winter, juist wil (net als Jan later overigens) dat het Groene Meer met rust gelaten word.

Michel....ik heb het bericht reeds aangepast, had het e.e.a. ook eerst ff moeten overleggen..sorry
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 19:33

Hans,
mooi initiatief !!!!!!!!!!

Heb zelf weinig over ivm twee kinderen waarvan de oudste al regelmatig mee gaat, een een vrouw die ook wel eens meegaat :D

Daarom zal ik maar bieden op artikelen die ik misschien kan gebruiken. Overigens wel lastig bieden, normaal werkt "mijn" veilsysteem via afslag, en niet via opbod :lol:
Hallo Marco
Het e.e.a. is inderdaad iets lastiger dan zoals het gaat op een normale veilingsite, deze site is daar dus in principe dus ook niet voor bedoeld en gemaakt. (Dit is dus een chatforum)
Als iedereen zich echter aan de spelregels houd (goed lezen) komen we toch een heel eind. Het meeste werk wordt gevraagd van de verkopers.
De kopers hebben we het juist makkelijk gemaakt :D
Want een bod plaatsen is nog het gemakkelijkste gedeelte van alles :D , dit kun je gewoon doen door een bericht per pb of email naar de verkoper te sturen (Tenzij nadrukkelijk anders aangegeven in de advertentie)
Ook hier zit ik met twee kinderen en een beperkt budget, maar we doen wat we kunnen en een ieder naar eigen vermogen...mooi toch!.

Overigens het hoeft helemaal geen geld te kosten....je kunt ook je diensten aanbieden (voorbeeld: Voor 75 euro bouwt Bas mooi mijn meervalstokken af..tenzij iemand hier over heen bied natuurlijk..want dan moet ik het weer zelf doen :lol:
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 19:37

Dat gaat een leuke competitie opleveren tussen Mitz en Wil

Mitz biedt aan 10 kilo waterland boilies waar een anonieme bieder 50 euro voor heeft geboden (Zal hij soms bieden op zijn eigen boillies??..want de duurste boillies zijn toch juist vaak ook de beste boillies?

Wil Jeurninch leidt momenteel met 75 euro bod welke hij heeft ontvangen voor zijn 10 kilo impact boillies....ben ook hier benieuwd wie de hoogtse bieder is

Spannend!!....zullen er meer merken aasfabrikanten volgen??
gr
Hans
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

31-12-2004 20:21

Hans.
misschien is een kleine toelichting nodig van mijn kant.
Deze veiling van jou, en de meeste veilingen op 't board ( E Bay etc) werken via opbod. Je kan zelf een startbod invoeren ( = minimum verkoopprijs ) en iedereen kan hierover heengaan ( Marktplaats ! ).

Waar ik op doelde is dat ik voor mijn werk aan de veilingklok zit, dit systeem werkt echter bij afslag ! De wijzer ( tegenwoordig LED's ) begint hoog, en zakt steeds verder. Precies het tegenover gestelde dus.

Ik heb reeds al overgemaakt naar ;

GIRO 555

en geboden op de veilingrubriek van Carpboard ! :wink:
CarpeR Diem
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

31-12-2004 20:30

Hans Brinkel schreef:[b]
Wil Jeurninch leidt momenteel met 75 euro bod welke hij heeft ontvangen voor zijn 10 kilo impact boillies....ben ook hier benieuwd wie de hoogtse bieder is

Spannend!!....zullen er meer merken aasfabrikanten volgen??
gr
Hans


Het gaat mij om het petje 8)
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

31-12-2004 20:34

voorbeeld: Voor 75 euro bouwt Bas mooi mijn meervalstokken af..tenzij iemand hier over heen bied natuurlijk..want dan moet ik het weer zelf doen


Ik ga er enorm mijn best op doen Hans. Voor eventuele andere bieders bouw ik er nog wel een paar. Dat levert dan weer meer op voor Azië!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 20:59

Bas Breetveld schreef:
voorbeeld: Voor 75 euro bouwt Bas mooi mijn meervalstokken af..tenzij iemand hier over heen bied natuurlijk..want dan moet ik het weer zelf doen


Ik ga er enorm mijn best op doen Hans. Voor eventuele andere bieders bouw ik er nog wel een paar. Dat levert dan weer meer op voor Azië!

Bas...dat is een zeer genereuze aanbod!..Toppie!!
Hans
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

31-12-2004 21:00

Hans en anderen,

Alleen voor deze keer!

Berichten die niet binnen de spelregels van de veiling passen worden verwijderd. Hierover volgt geen PB met uitleg. Deze staat namelijk al in de spelregels. Wordt een reactie gemist en wil je het toch nog even kwijt, herhaal het dan hieronder.

Succes, Kees
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 21:02

Marco...aha..dat verduidelijkt de boel inderdaad
Maar goed, voor jou wil ik wel een grote uitzondering maken dan met mijn aangeboden shimano 3500 gt...beginnen we bij 300 euro en elke dag gaat hier dan tien euro vanaf totdat jij of eimand afslaat..zo dan?? :lol:
just kidding!!
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-12-2004 21:05

Kees Ouwehand schreef:Hans en anderen,

Alleen voor deze keer!

Berichten die niet binnen de spelregels van de veiling passen worden verwijderd. Hierover volgt geen PB met uitleg. Deze staat namelijk al in de spelregels. Wordt een reactie gemist en wil je het toch nog even kwijt, herhaal het dan hieronder.

Succes, Kees

Kees goeie!!...dat helpt zeer zeker de boel overzichtelijk te houden.
By the way....langs deze weg wil ik de beheerders van het board ook bedanken voor de mogelijkheid dat we dit via hun board mogen doen
gr
Hans
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

31-12-2004 21:25

Hans,
je hebt 'm precies !!!

Ik zou dat inderdaad maar niet doen, ik sta op m'n werk niet bekend als iemand die te veel geeft........ 8) . Voor deze veiling maak ik wel graag een uitzondering.

Overigens is de strijd tussen de bollen niet helemaal fair he Bas !, Waterland doet er geen Cap, Fleece muts en Windjack bij. :lol:. Kan je echt geen Shimano molens tunen ?, zijn meer potentïële klanten voor dan mensen met een reel ?!
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-01-2005 14:29

Hans,
je hebt 'm precies !!!

Ik zou dat inderdaad maar niet doen, ik sta op m'n werk niet bekend als iemand die te veel geeft........ 8) . Voor deze veiling maak ik wel graag een uitzondering.

Overigens is de strijd tussen de bollen niet helemaal fair he Bas !, Waterland doet er geen Cap, Fleece muts en Windjack bij. :lol:. Kan je echt geen Shimano molens tunen ?, zijn meer potentïële klanten voor dan mensen met een reel ?!
Marco..ok dan laten we het maar zo..mocht je gewonnen hebben met de staatslotery dan maak ik voor jou graag nog een uitzondering hoor :D .

De bollenstrijd...volgens mij kun je op elk artikel afzonderlijk bieden..de cap / muts en windjack of de bollen..kan het mis hebben hoor? :roll:
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-01-2005 20:57

mag verwijderd worden
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 06-01-2005 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

01-01-2005 22:44

Hans, ik heb nog wel een voorstel, n.l. dat iedereen die hier wat aangeboden heeft na afloop het betreffende bedrag naar jou overmaakt en jij dan weer naar gironr. 555
Op deze wijze komt er een compleet overzicht en kan ook de totale opbrengst duidelijk bekend worden gemaakt op dit board.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

01-01-2005 23:47

Aart Lokhorst schreef:Hans, ik heb nog wel een voorstel, n.l. dat iedereen die hier wat aangeboden heeft na afloop het betreffende bedrag naar jou overmaakt en jij dan weer naar gironr. 555
Op deze wijze komt er een compleet overzicht en kan ook de totale opbrengst duidelijk bekend worden gemaakt op dit board.


Hallo Aart,
wat mij betreft geen probleem, ik had in eerste instantie voor een kleine omweg gekozen. als jullie er geen probleem me hebben dan doen we het zo.
Bedankt voor het meedenken
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

02-01-2005 00:24

Heren....het begin is er!

De totaalopbrengst tot vandaag 1 januari is al 980 euro

Maar zoals ik al zei...dit is slechts een begin...op naar de eerste duizend zou ik zeggen!..of moet ik zeggen de volgende duizend :wink:

gr
Hans
Jan den Boer
Berichten: 33
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

02-01-2005 08:20

beste Hans.

Ook wij zijn niet onder de verschrikkelijke beelden van Azie uitgekomen. :(
Wrang aan dit verhaal is dat ik naaste familie in Indonesie heb zitten die niet de vloedgolf maar wel de beving hebben meegemaakt achteraf geluk dus als je de beelden ziet.maar goed wat wil Ashima veilen.
een weekend vissen met alles erop en eraan samen met wat mensen van Ashima + een pakket aan klein materialen ter waarde van?

help deze mensen die in een uitzichtloze situatie staan.

ashima Europe
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

02-01-2005 08:44

Mooi gebaar Jan, ik zou zeggen ; schrijf eea precies op en plaats deze in de Topic ;

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=19258

Word er vanzelf geboden...........!
CarpeR Diem
Gesloten