Het seizoen van Frank Avezaat

Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

27-07-2002 00:06

Door de onderligggende toon in jouw ondersteunende posting voor Frank, voelde ik me enigszins genoodzaakt om jouw "argument"te weerleggen. Verder heb ik niet gezegd dat ik meerdere 30+ heb gevangen deze winter, dat maak jij er van, het had ook een 40+ en een tweetal knollen kunnen zijn of een 30er en twee twintigers, enz. Zo zie je maar dat niet alles even duidelijk is als het lijkt.

Mijn "vaste" vismaat is niet actief deelnemer aan het db, dit wel door de reden dat hij de gedachtengang achter het vissen nog verder doorvoerd dan ikzelf, dat is zijn eigen keuze en zijn goed recht (al begrijp ik het ook niet altijd, maar jah). Rob is een hele goede vriend van mij (wij vissen met enige regelmaat samen) en wij denken over de meeste onderwerpen precies hetzelfde en durven dat ook te uiten. Ik ben iemand die van zijn hart geen moordkuil maakt en wat me dwarszit dat laat ik merken.

Verder vind ik het heel vreemd van je Hans Peter dat je het nu persoonlijk probeert te spelen en daardoor van het onderwerp afwijkt. Dat ben ik niet van je gewend.

Met groeten,
Kiron
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

27-07-2002 00:32

een sociaal leven opbouwen is iets delen in je eigen vrije tijd met anderen
dus naar mijn inzien is dit niet werken
maar ok ieder voor zich..

ps ik heb ook lol in mn bijbaantjes
maar ik hou hier geen goede vrienden aan over waarmee ik mijn sociaal leven deel, of hoe je t ook doet :grin:

mvg frank
Hans-Peter van Ee

27-07-2002 08:11

Kiron

Jij heb gelijk.

met ontbijtende groet

HPE
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

27-07-2002 10:01

Rob en Kiron, kap er alsjeblieft nou eens mee. Als je kritiek hebt op hem, dan mail hem gewoon en ga niet iemand op het board afzeiken. Misschien zien jullie dat niet zo maar daar komt het wel op neer.

Ik ken frank redelijk goed, en moet toch zeggen dat het een topgozer is. Deze jongen leeft voor het karpervissen, net zoals zoveel mensen op dit board. Ik ga hem niet in bescherming nemen, maar ik ga wel achter hem staan als mensen hem een beetje liggen te bekritiseren.
Pas op .. kritiek is altijd goed, maar overdrijf er nou niet in, je weet wat voor reacties je gaat krijgen. Dat is vragen naar de bekende weg.

een beetje overdrijven doen we allemaal wel eens, daarom zijn we MENS..

met twijfelende groet,
stefan
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

27-07-2002 11:18

Beste Kiron,

Even mierenneuken hoor ( niet boos worden...) Hmm..las net dat je nooit met gewichten zal smijten? Ook vertelde je dat je kritisch mag zijn op een artikel/posting?
Nou bij deze! : Posting Kiron: Drilwaanzin..

Bij deze geloof ik je dat je nooit met gewichten aan zal komen, beste Kiron! ( tja...kritische kijk mag he! )

Verders sluit ik me maar weer bij Mike aan (..verdomde "wier-reportage ook :smile: )

Vriendelijke groeten,
Roy
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

27-07-2002 11:34

Hmm..sorry hoor! Posting Kiron: Zandafgravingen: "Yesss! Eindelijk een 30 + in de winter!! "

Klasse Kiron dat je die vis hebt gevangen, ook nog eens in de winter, super! Daar ben je trots op! Vandaar dat je dat ook toont op het Discussie Board! ( niks mis mee! )

Kiron het bewijst dat jij net zo goed je gewichten vermeld, waarom ook niet? Is ieder voor zich! De 1 houdt ervan...de ander weer niet :smile:

Verder moet ik me maar weer bij Mike aansluiten..:smile: )
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

27-07-2002 18:19

Roy, : Drilwaanzin

Dit ging over het feit of een dril uren kan duren, daarbij droeg ik een voorbeeld aan van een vis die ik in zijn baarddraad had gehaakt en waar ik redelijk lang mee had gestaan. In die discussie hebben meerdere personen het over kleine vissen waarmee ze meer dan een uur hebben gestaan, ik wilde aangegeven dat dat bij mij niet voorkomt zelfs niet bij een valsgehaakte grote vis. Dit was dus ter verduidelijking en niet om mezelf op de borst te kloppen.

Wat de vangst van van de winter betreft, dat is idd een zeer zwak moment van mijn kant (mijn excuses voor zover noodzakelijk), maarjah had er ook zoveel moeite voor gedaan enz enz enz het was -20 er was 5 meter sneeuw gevallen en de wind man, pff dat moet wel windkracht 13 zijn geweest.

Met groet,

Kiron

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kiron zaal op 2002-07-27 18:49 ]</font>
Mike van Zijl
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam

28-07-2002 00:35

Zeg Roy....

Zit je vader stiekum te clonen in de schuur?Zitten ineens 3 Royen achter m'n rug :grin:

Trouwens die Kiron heeft wel humor en het leest nog lekker ook.
Toch een gemiste kans.

Met "wier"rokende groet,

Mike

P.S. lijkt wel een soap aan het worden hier en de ster van de show is in geen velden of wegen te bekennen (nou ja op een of ander veldje misschien).
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

28-07-2002 08:26

Mike, hartelijk dank voor jouw zeer positieve berichtgeving betreffende mijn persoon. Vast en zeker de eerste in een lange rij van hart onder de riem stekende, opbouwende, troostende en complimenterende berichten.:lol:

Vertrouwende op nog véééél meer positieve berichten :grin:,verblijf ik,

Met egocentrische groet,

Kiron

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2002-07-28 08:26 ]</font>
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

28-07-2002 10:48

Kiron, ik moet zeggen je hebt een leuke manier van het verstoppen van namen in woorden, deze keer is het ook weer duidelijk voor mij wat je bedoelde maar helaas.... weer mis.

Met gissende groet, Bob
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

28-07-2002 11:16

P.s. Ik kan je heel makkelijk duidelijk maken welk water het is middels een prive bericht of door iets te verstoppen in een zin. Ik doe dat echter niet omdat ik vind dat het niet aan mij is om andermans wateren bekend te maken. Dat moet diegene zelf prijs geven als hij dat wil. Ik kan enkel zeggen, kijk nog eens goed naar de foto.

Met geheimhoudende groet, Bob
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

28-07-2002 15:07

Bob,

Daar heb je helemaal gelijk in, ik zal maar niet dieper gaan graven naar de juiste plas.:razz:

Daar ben ik toch al geen voorstander van, het vrijgeven van wateren. Iedereen zoekt maar zijn eigen stek.

groet,
Kiron

PS Snap je hem deze keer ook?? :lol:
Frank Wasmus
Berichten: 4
Lid geworden op: 28-07-2002 02:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

28-07-2002 19:26

Ha die naam genoot!

Ik heb genoten van die stukjes die je hebt geschreven bji 'het seizoen van...'.
Mooi hoor, zo een 30 ponder!
Mijn record staat nog steeds op 16 pond.

Ik ben net terug van een week vissen in 'Villapark Weddermeer'. Dit een een park in Groningen wat speciaal is aangelegd voor Visserij.
In deze week wisten mijn vader en ik 15 karpers te vangen tussen de 7 en 16 pond, met als uitschieter mijn eerste graskarper ooit! Deze had een lengte van 71 cm en woog ongeveer 14 pond.

tot ziens, blijf schrijven en...
en vergeet nooit:
DE VEILIGHEID VAN DE VIS EERST!, want zodra de vis op de kant ligt, ligt zijn/haar lot in jouw handen!
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

28-07-2002 23:36

Ja ik snap hem weer :lol:

Met ernstig gebruinde groet :cool: , Bob.
_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2002-07-29 00:03 ]</font>
Rico Vielvoye
Berichten: 82
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

29-07-2002 20:59

Hoi Frank

mijn complimenten,en ga zo door.

afwachtend op je eerste boek.

MVG
Rico.v
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

30-07-2002 11:52

Frank, ga zo door. Vooral het fanatisme bevalt me!

Kiron en Rob.

Waar hou je je mee bezig? Als zulke lange texten (die in feite nergens over gaan) op zo'n discussieboard jouw prioriteit hebben, dan vraag ik me af waar jullie je allemaal mee bezig houden.

Ik zie dat ook jullie je in je texten willen profileren als goede karpervisser en vooral als realist, op zich niks mee maar voor van die fanatieke karpervissers die ogenschijnlijk de wijsheid in pacht hebben zitten jullie wel erg vaak hier op dit discussieboard je tijd te verdoen.

Gaan jullie meteen ook even Alijn laatste boek afkraken omdat er verhalen in staan die compleet verzonnen zijn?

Spaar me een reactie, ben hier toch pas weer over een aantal dagen. Ik houd me eigen namelijk bezig met dingen die wel van belang zijn voor een visser.

Groeten laurens
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

31-07-2002 02:06

tadadada... daar ben ik dan.

even uitleg waarom deze internet verslaafde karpervisser niet reageerde... ik was vissen vangen in Frankrijk (2 nieuwe 30ers en weer een nieuw pb :wink:)

Kiron en Rob,
de plas op de foto is niet de plas van "the mission" Ik zou toch wel goed gek zijn als ik daar een foto van mij zou zetten. Als je goed leest zie je dat ik met michael naar zijn thuiswater ga... misschien begint er dan iets te dagen???

even over de windkracht... die nacht werden er in nederland 7 mensen gedood door hevige windstoten en onweer... ik ben niet gek en volg het nieuws!
Het uitroeien ging ook niet goed... 2 rubberboten konden bij het grof vuil omdat ze op de stenen sloegen!

misschien dat dat meer duidelijk maakt?

Tegenwoordig vist bijna iedereen met 3 hengels... we overtreden allemaal de wet... sterker nog. ik ben net thuis van Frankrijk en er ligt een bon in de bus van het incasso bureau... de bon die ik kreeg voor mijn 3e hengel was ik vergeten te betalen... zou dat soms ook de wet overtreden zijn?

Over die vangsten in Frankrijk hou ik nog ff mijn mond... die zijn voor de komende bijdrage...

iedereen bedankt voor de positieve reakties...ik ga er wel mee door... (het wachten is op een uitgever :wink:)

(by the way.. aan het einde van de bijdrage staat dat ik met vrienden in de tent lag... dat moest vriendin zijn... voor het geval dat ook dat niet duidelijk was voor onze 2 heren.)

Groeten, Frankieboy
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

31-07-2002 17:41

zodra de hoofdrolspeler van de soap zijn mond opentrekt houd iedereen het voor gezien????
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

31-07-2002 17:53

Frank gefeliciteerd met je vangsten in la France.

Ook ik volg het nieuws redelijk op de voet, misschien had je er even bij moeten vermelden dat er zeven doden gevallen waren in ......duitsland en engeland! daar waar de storm op het hevigst was. Nederland had geen doden te betreuren, niettemin ook hier een stevige storm. Misschien moet je het me maar eens voor doen, dat uitvaren met windkracht 10, vooral die stukken over het tegen de wind in roeien, en wat te doen als er water over de rand van de boot komt (dat heb je met een rubberbootje van bart smit van 2 tientjes).

Tuurlijk veel mensen overtreden de wet, ook ik vis met drie hengels en gerust het hele jaar door, en het liefst op plaatsen waar het niet mag, maar je hoort mij en vele andere niet trots roepen dat ze lekker illegaal zitten te vissen, want dat voelt zo lekker!?

Bij dat laatste punt bracht je me toch echt aan het twijfelen, ik zou durven zweren dat ...... :grin:
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

31-07-2002 18:14

jongens, ik was er bij... jullie niet... zullen we het daar op houden???

dat de meeste mensen tegen betaalwateren zijn dat vind ik best... er is er ook maar 1 waar ik heen ga en die duikt hier op het board toch steeds weer als GOED water op... waar alles goed geregeld is

dat jullie iets tegen mij hebben is wel duidelijk... lees daarom aub mijn artikelen NIET meer... dan heb ik ook geen last meer van mensen zoals jullie. Want jullie zijn uiteraard beter en kraken iedereen af... maar zodra iemand wat succes boekt is het nog niet goed en lopen jullie weer te zeuren... ik hoop dat jullie nog veel dikke vissen vangen...ik wens het jullie toe.

Ik schrijf artikelen omdat ik dat leuk vind... ik wil niet overkomen als een super visser ofzo want dat ben ik niet. In mijn ogen is niemand dat.

Aan de andere kant is het een discussie board... gooi je mening eruit zou ik zeggen... dan merk je vanzelf of de mensen het wel/niet met je eens zijn.

als je artikelen schrijft heb je ALTIJD voor- en tegenstanders... van de mensen die de artikelen leuk vinden wordt ik vrolijk... de tegenstanders doen me niks... je moet niet schrijven voor anderen, je schrijft zelf en dat moet je met je eigen meningen en op je eigen manier doen.

Dus relax een beetje...
Groeten, Frank
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

31-07-2002 18:53

Ja is goed joh Frank,laten we het daar maar ophouden, ik geef je wel gelijk, jij je zin. 'T is maar waar je in gelooft hé. Toch blijft die uitnodiging staan om het een keer voor te doen, misschien aankomende winter op de zwaan?

Frank, ik heb helemaal nix persoonlijks tegen jouw, alleen tegen de stijl van schrijven, had een ander exact zo'n verhaaltje geplaatst, dan had ie exact zo'n zelfde reactie kunnen verwachten. Verder hoor je mij niet zeggen dat ik goed beter best ben, je zal mij mezelf niet zo gouw zien spiegelen aan een ander, beter of niet dat boeit me niet zo, zolang ik zelf maar tevreden ben overmezelf. Succes is altijd goed, het is alleen maar hoe je het brengt.

Tegenstanders doen je nix? je "klinkt" anders nogal aangebrand. Als je zo graag een bekend koppie hebt op het internet, dan moet je met kritiek om kunnen gaan, positieve en negatieve, dat is waar je voor kiest als je besluit te gaan schrijven.

Verder ken ik maar 1 goed "betaalwater" en dat is Der, ik hoop dus dat je daar heen bent gegaan, want dan heb je zeker een leuk resultaat gehad, ik wacht met smart op je volgende bijdrage :razz:

Met groet,
Kiron

Ps ik had je gemist op de zwaan, je zat natuurlijk in france, maar ik kom zeker nog wel een keer langsrijden.
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

31-07-2002 20:27

Kiron,

du der is het niet.

Je zal me vast wel een keer tegenkomen op de zwaan... mijn naam staat achterop m'n rodpod haha (grapje van mijn maat).

ik bedoel het niet zo dat ik niet tegen kritiek kan... je moest eens weten wat ik allemaal kan hebben en het is vaak ook best positief om negatieve kritiek te krijgen. Alleen kan moet je je er niet altijd teveel van aantrekken.

ga maar gewoon door met kritiek leveren hoor maar ik vind het persoonlijk vaag om van een mug een olifant te maken.

Groeten, Frank

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 2002-07-31 23:14 ]</font>
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

31-07-2002 20:55

Ik dacht dat je naar pointeviniere (of hoe je het ook mag spellen) was geweest, en dat dacht ik bij mijn vorige posting ook al.

Met groet,
Kiron
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

01-08-2002 18:24

iedereen bedankt voor de reacties... jammer dat ik in de tijd dat het een soap was afwezig was.

Groeten, Frank
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

05-08-2002 01:21

Frank

Gefeliciteerd met je nieuwe pb, ik word het gezeik van die 2 een beetje zat over die wind, jongens jullie waren er niet bij dus FUCK UP weetje, en het is niet om mee te praten met Frank of anderen. Frank brengt zijn -seizoen van- goed, wie er kritiek op heeft jammer dan!

Frank ik spreek je nog wel een keer!!!!

HPE leef je nog al een tijd niet gesproken :smile:

met waaiende groet patrick

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Patrick van Leur op 2002-08-11 13:16 ]</font>