wat ga jij doen volgend jaar

rens kop
Berichten: 89
Lid geworden op: 07-04-2004 17:26
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

09-12-2004 13:02

op een lokaal water bij mijn in de buurt zit een vis, een hoge spiegel van ergens midden dertig pond. en ga volgend jaar er flink tegen aan om deze te vangen... weet dat het moeilijk wordt maar dat is de uitdaging zeggen ze.

ik ben benieuwd wat jullie van plan zijn, ik hoor het wel.

gr rens :lol:

http://www.spiegelkarper.tk
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

09-12-2004 13:07

Ik vis lekker de winter door op het twentekanaal, in het voorjaar start ik op een mooi circuitwatertje hier in de buurt. Tussendoor wil ik alsnog mijn target van afgelopen najaar proberen te vangen. Verder staan er in de zomer twee KSN kampen op het programma en wil ik nog een paar sessietjes op een ander groot water maken.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

09-12-2004 13:23

Eindelijk weer eens vis vangen!!!!! :x :x

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

09-12-2004 13:42

Ik ga volgend jaar gewoon weer door met de doelstelling van de afgelopen 3 jaar


Ik wil mijn eerste 20-ger vangen
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

09-12-2004 13:52

Ik ga ook verder met mijn doelstelling van de laatste jaren en dat is eindelijk eens een 30-er vangen op het water waar ik al zolang vis.
Is dat gelukt, ga ik verder op een kleine moeilijke put hier wat verder vandaan met een heel mooi bestand aan grote vissen.

MVG

FP
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

09-12-2004 13:55

Competitiedarten, van de dietiste moet ik hoognodig eens aan sport gaan doen :lol: .

Waarschijnlijk weer veel vissen en hopelijk wat vissen vangen, het voorjaar ben ik zo goed als wel aan uit waar ik aan de slag ga, het najaar daarintegen nog geheel niet, dat zie ik komende winter/voorjaar wel.
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Michael Bakker
Berichten: 167
Lid geworden op: 08-09-2004 19:06
Locatie: Krommenie

09-12-2004 14:04

Volgens jaar ga ik op zo veel mogelijk wateren vissen.
En ik kan door dit te doen een heel goed of juist een heel slecht jaar hebben.
Het blijft natuurlijk experimenteren.
Maar ik weet zeker dat ik er weer een hoop van zal leren.
Ik ga waarschijnlijk volgens jaar ook voor het eerst op de sloterplas vissen.
Volgend jaar wil ik voor mijzelf een zeer bewegelijk jaar maken dus.
Een hoop field testing!
gr,
Michael
8)
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

09-12-2004 14:24

De doelstelling is om komend jaar 5 30-ers te vangen en mijn 1e Nederlndse 40-er.
Dat laatste zal lastig worden, maar ik ga er wel voor.

Doelen moet je hebben natuurlijk.

verder met hetzelfde plezier en bezieling mijn hobby uitoefenen.

verder wil ik als CBB zijnde een stempel kunnen drukken op de problematiek rond het karpervissen en daar gaan veel visuren inzitten die ik nu niet achter de hengels kan zetten, maar goed.. Ik heb er zin in!

Komend jaar op niet teveel verschillende wateren vissen. De bedoeling is om op 2 wateren veel uren te en 1 water wat ik 'erbij' bevis, maar dat zal meer instant vissen zijn.

Maar plezier is en blijft het belangrijkste voor mij!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

09-12-2004 16:28

Plezier is het belangrijkste? ...... snap ik niet hoor.

Zodra ik er plezier in krijg stop ik er mee, jullie doen potdomme net of jullie GRAAG willen vissen terwijl het eigenlijk gewoon vluchten is. En wie beweerd dat vluchten plezierig is? :lol: :lol: :lol: :lol:

Doelstelling van het komende jaar, ergh ..... tsja ...... uhm ....... geen idee, gewoon vissen waneer ik zin heb en kan en wie weet af en toe een vis vangen. Ik denk uberhaupt nog niet na over de 30+ of zelfs 40+ ...... mocht het per ongeluk gebeuren dan ben ik denk ik wel blij, maar tot nu toe ben ik zo blij als een kindje met zelfs de kleinste vissen.

Afgelopen woensdag een karper(tje) gevangen 74cm en 15 pond ..... is gewoon erg leuk hoor vechten dat kreng niet normaal meer (maar ik vis met lichte hengels dus voor mij lijkt t al snel een gevecht :lol: daarbij ben ik geen grote vissen gewend :oops: )
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

09-12-2004 16:47

Ik heb er een nieuwe doelstelling bij

een keer met marc mee gaan vissen

ben ik eindelijk niet de de enige die 15 pond een flinke vis vind

goed voor mijn ego natuurlijk
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

09-12-2004 17:08

Camiel .....

Wees welkom, PB me maar voor een afspraak hoor ..... ben erg openminded over nieuwe vismaatjes! Als jij een tent en stretcher hebt dan kun je nog blijven slapen ook :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

09-12-2004 17:36

Volgend jaar een mega-uitdaging.
Op een water dat ik volgend jaar mag bevissen,zit een grote spiegel.
Men ziet hem jaarlijks tydens de paai,samen met enkele andere grote karpers,deze vissen zijn rond de 15-17 kg klasse,ze worden regelmatig gevangen,maar deze ene,die trouwens ook groter is (schatting 20kg nabij)
is al drie jaar niet meer gevangen geweest.
Dus een wree intressante uitdaging,is het een vis die slim is of vreet hij enkel natuurlijk aas (mossels,kreeftjes etc) ik zal het jullie eind volgend jaar weten te zeggen :lol:
Greets Gino
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

09-12-2004 19:55

Volgend jaar zal voornamelijk buitenland worden, elke maand een lang weekend van 5 a 6 nachten. De andere drie weekenden wordt er gewoon niet gevist. Ik begin hiermee in Februari.

In januarie gezins uitbreiding dus dat betekend extra drukte, vandaar ook dat ik slecht 1 x per maand ga en niet zoals nu elk weekend een zaterdag vissen en drie avonden pleite om te voeren. Bij een 60 urige werk week, en opgroeiende kinderen niet te doen, vandaar dit plan. Ik wil rust en eens wat beter genieten van de natuur :wink:

MVG

Herwin
Gebruikersavatar
henk kostense
Berichten: 467
Lid geworden op: 14-10-2004 19:31
Locatie: Almere

09-12-2004 20:02

toch nog ruim 1500 uurtjes herwin :D
groetjes henk
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

09-12-2004 20:11

Herwin Kwint schreef:

In januarie gezins uitbreiding dus dat betekend extra drukte, vandaar ook dat ik slecht 1 x per maand ga en niet zoals nu elk weekend een zaterdag vissen en drie avonden pleite om te voeren. Bij een 60 urige werk week, en opgroeiende kinderen niet te doen, vandaar dit plan. Ik wil rust en eens wat beter genieten van de natuur :wink:

MVG

Herwin


Nog een aantal weken Herwin, en dan voor de 2e keer (toch?) vader. Mooi vooruitzicht. Ben zelf voor de 2e keer vader geworden in april, en kan je vertellen dat dat toch weer een mijlpaal in mn leven was. Nog een leutje Kwintje erbij. Geniet ervan.

Weer on-topic,

Ben zelf van plan 2 kanalen en een groot openbaar water (meer), in de provincie Grunn, aan te gaan pakken volgend jaar. Door overplaatsing van mn werk ben ik straks in de gelukkige omstandigheid om elke dag bijna aan dit water te zijn, daar de fabriek aan dit water ligt. Lekker makkelijk met voeren in de baas zijn tijd :D .

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

09-12-2004 20:34

Henk,

Niet tegen Janke vertellen :wink: .
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

10-12-2004 00:55

Eddy, Eddy,
heb je het weer voor elkaar terug op locatie dus, scheelt je wel rijden :lol:
Binnenkort nog een keer een korte sessie draaien ed, ff bijlullen ?

wat ga ik doen volgend jaar, in ieder geval een hoop tijd met m`n zoon doorbrengen dus minder vissen.
Zal zich hoofdzakelijk afspelen in korte sessie`s op nader te bepalen locaties.

Natuurlijk buitenland, 1 trip Orient staat al weer gepland.
Waar ik verder nog terecht kom volgend jaar zie ik vanzelf.

groet,
P
It's not who you are, it's who you know.
Rob Dougan

10-12-2004 10:51

Volgend jaar pak ik kanalen en oude leie armen aan, daar ik tot nu toe voornamelijk op stilstaande, kleine waters gevist heb.
Ook zal er weer een keer of 7-8 naar la douce france getrokken worden, 1 keer een groot meer en derest zal hoogst waarschijnlijk de l'oise worden.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

10-12-2004 10:57

Marc,

Ik wil je straks wel horen als we komend jaar een anders slag water gaan bevissen met een anders slag vissen...

Zodra de eerste zware vissen zijn gevangen vernadreen je doelstellingen echt wel...

Blij zijn met elke vis lijkt me wel zo prettig... anders ga je nog lopen zeieken dat je een 15 ponder vangt, teriwjl je wel een vis op de mat legt. Tuurlijk wil iedereen een 30-er op de mat leggen, maar ja... dat gebeurd niet tijdens iedere sessie... (althans, niet bij mij)
Daarom is het plezier van groot belang, puur alleen het targetvissen trekt mij niet.
Een nacht ergens vissen waar je veel (kleine) vis vangt kan ook heel erg leuk zijn.
Gebruikersavatar
Martin Post
Berichten: 397
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Franeker

10-12-2004 11:52

Hoi,

Ook hier zullen de karpers volgend jaar moet gaan oppassen. In februari zal ik mijn studie vervroegd kunnen afronden waardoor ik 6 maanden vrij heb voordat mijn nieuwe studie begint. :)

De eerste 2 maanden zal ik gaan werken om met dit geld 4 vismaanden te bekostigen. Als eerste zal ik een lange sessie in Frankrijk gaan vissen en hierna zal ik op een Nederlands water gaan vissen wat een wat langere opstarttijd nodig heeft.
Over het najaar ben ik nog niet helemaal uit maar het zal zeker weer een mooie vistijd worden.

Vr. Gr.

Martin Post
Gebruikersavatar
Marc van Egmond
Berichten: 86
Lid geworden op: 05-10-2004 13:47
Locatie: Den Haag

10-12-2004 12:17

Ga volgend jaar een oude vaart aanpakken in zuid holland ook wil ik het eens proberen op een rivier.Heb dit jaar te weinig tijd gehad :(
Lex Roording
Berichten: 396
Lid geworden op: 02-12-2004 11:50

10-12-2004 16:08

Ga volgend jaar ''mijn'' target vangen. Hij zit nu op 34 pond!! Ik hoop het!!!!! :P

Gr. lex
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

10-12-2004 16:12

Ik wil komend jaar 2 wateren aanpakken, en alles hangt af van het succes van de aanpak. Bij een slechte aanpak kon het wel eens het slechtste jaar (qua vangsten) tot nu toe worden, maar daar staat tegenover, dat indien alles goed loopt, het een heel goed jaar kan worden.

On verra bien,

Groetjes,
Stefan
Gebruikersavatar
dano amato
Berichten: 68
Lid geworden op: 20-12-2002 01:00

10-12-2004 16:29

Aangezien ik de laatste 2 jaar minder heb gevist dan ik wou ga ik gewoon op mijn bekende thuiswater aan de slag en tussendoor pik ik eens een ander water mee :) .Ik wil mn pr van 22 pond verbreken en ik wil meer vangen dan voorgaande jaren plus het feit dat ik ook weer meer wil expirimenteren met rigs,voeren enz... :o

mvg
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

10-12-2004 17:09

Volgend seizoen ga ik flink aan de slag op de rivier en een mooie put in de omgeving.....Ook ga ik minimaal richting France om daar de rivier te bevissen!

Echte vangstdoelen heb ik niet waar ik me aan vastpin, als ik maar het maximale eruit kan halen en m'n eigen ding kan blijven doen!
Spanning genoeg zonder die doelen dus daar doe ik he niet voor :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been