triest gesteld met nederlandse boarders?


is het nivo bedroevend?

ja diep triest
53
56%
nee voor mij prima
42
44%
 
Totaal aantal stemmen: 95
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

06-12-2004 20:03

Hoi allemaal

Een paar jaar terug ben ik begonnen met discussies te volgen, en er aan deel te nemen.. wat me opvalt sinds enige tijd is dat we allemaal de wijsheid in pacht hebben, maar de minsten ook iets zinnigs te melden hebben. Er word een berg geemmer leeg gekiept over de nieuwste huppeldepup-rig, terwijl hier niemand(en dan ook echt niemand) een idee heeft hoe een rig werkt. beetje om te janken is het wel.

Tuurlijk hebben we die karpers allemaal gevangen op die en die boilie van die en die(jeps ik word gesponserd, dus moet die bagger die ik dan niet gebruik wel aanbevelen) zielig!! iedereen weet dat het niet de bollen zijn die de vissen vangen maar de kennis.

Tuurlijk hebben we allemaal te veel geld, dus moet de nieuwste dit en dat van fox or so gekocht worden.

ow ja die en die is bekend, dus wat hij zegt is waarheid, zelf denken is uit de mode.

Sow jij hebt een grote vis gevangen, dus je zult wel gelijk hebben, grote vis is synoniem aan goed kunnen vissen.

jeggedie smeggedie etc..

mensen, op nivo graag 1 onderwerp ff helemaal doorziften, daar leren we van, allemaal, ook ik(ja dat is mogelijk, maar dan wel op nivo graag, ik ben namelijk wel tamelijk arrogant, en heb wel de wijsheid in pacht hahahaha*not dus, maar wel een beetje*)

zullen we maar gelijk beginnen met de hoofd idiotrie van het karpervissen?

ga met me mee naar rigs

groetjes

rf(ik dus voor bekenden)
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-12-2004 20:13

Roger
Bedank voor het melden! eindelijk weet ik nu dat ik totaal geen verstand heb van "hoe een rig werkt" Al die uren die ik heb geobserveerd hebben in een keer geen enkele waarde meer.
Groetjes Piet
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

06-12-2004 20:18

Ja Piet, zonde van je tijd kerel.

Al weer zin om te snoekbaarzen?
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

06-12-2004 20:22

Roger,

alles over 1 kam?

Groetjes,
Stefan
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

06-12-2004 20:27

en kijk eens eindelijk iemand die durft te reageren, en met een naam ook nog!! petje af piet, en nu maar hopen dat je genoeg te melden hebt in de rigtopic, zou wel zonde zijn als jij met je naam het daar niet waar kunt maken ;)

we zullen zien

wie de schoen passe trekke hem aan zou ik zeggen, want ik heb hierboven nergens Piet Vogel vermeld.

en er staat ook al nergens stefan slechten, stefan, maar je ziet toch zelf ook wat er gebeurd op het board?

groetjes
Laatst gewijzigd door Roger Feijen op 06-12-2004 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Raymond Tilmans
Berichten: 518
Lid geworden op: 31-03-2004 20:22
Locatie: Fanterland

06-12-2004 20:28

Roger, heeft iemand je wakker gemaakt tijdens de winterslaap??? Wat een energie man! :D :D :D
De dwaas spreekt, de laffe zwijgt en de wijze luistert...
Gebruikersavatar
roy van zwieten
Berichten: 173
Lid geworden op: 23-02-2004 22:04
Locatie: Aalsmeer

06-12-2004 20:30

(snoekbaars)kam dan stefan? Zag je oude boot zondag piet. je stickers zaten er nog op mischien kan je hem nog terug kopen? :wink:
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

06-12-2004 20:30

Roger,

een uitnodiging? Ik zal eens nadenken over je topic onder de rigs. Een discussie zal ik nooit uit de weg gaan.

Groetjes,
Stefan
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-12-2004 20:42

Roger
Ik reageer echt niet omdat ik mij aangesproken voel, maar gewoon om er een leuke en leerzame topic van te maken. Heb alleen een beetje moeite met het feit dat jij manier van schrijven bij mij een beetje denigrerend over komt. Er zijn leukere manieren om een topic te starten. Natuurlijk reageer ik erop maar wel voor het plezier!!!
Ik heb niet de waarheid in pacht en wil altijd bij leren.
maak er wat leuk van!!
Piet
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

06-12-2004 21:23

Leuk een ´Discussie Board´. Zoveel mensen zoveel meningen.
Toch leuk.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

06-12-2004 21:25

tja ronny

Het zal dan wel aan mij liggen dat er veel mensen weg blijven hier?? Wat ik zie is een verarming van de open communicatie door de karpervissers van nederland. dat is geen mening, dat is een fijt!! Veel van de oude boarders blijven weg, de reden daarvoor is dat er teveel onzin word verkondigd, en dat is nu net mijn poll.. misschien is het ook wel zo dat de echt fanatieke idioten er al heel vroeg bij waren op internet, daar hun mening toen ook gewoon gespuid hebben en die zijn nu weg, maar ronny weet dat niet, want toen was ronny nog niet aanwezig op internet(helemaal niet lullig bedoeld ronny, komt alleen ff rottig mijn strot uit)

groetjes

rf
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

06-12-2004 21:25

Roger Feijen schreef:Stefan, maar je ziet toch zelf ook wat er gebeurd op het board?
groetjes


Roger, we zien allemaal wat er gebeurd/ al gebeurd is ! daarover kun je lang en kort discuseren, maar heeft gewoon geen nut !

En om zoiets dan te zeggen indirect ook over iemand als de heer Vogel, een man die dus werkelijk bijna alles weet m.b.t rigs, aasopname enz enz en die dit ook nog heeft weten om te zetten in een bedrijf wat nu dus Super spullen verkoopt sorry dat gaat mij te ver
Kun je nagaan ik vis niet eens voor PB 8)

Lees dit er als voorbeeld nog maar eens op na

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... deloosheid
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

06-12-2004 21:43

hoi Bart jaap


ga er niet verder op in, maar wil ff weten of je nu zegt dat bekende piet vogel een betere visser is als onbekende roger feijen omdat piet vogel een bekende is??

Het zou heeel goed kunnen dat Piet Vogel me naar huis vist hoor, ik ken hem namelijk wel persoonlijk van beurzen en weet dat piet wel weet waar hij het over heeft, maar dat wil niet zeggen dat ik nergens over nagedacht heb, dat wil alleen maar zeggen dat ik ze niet gepubliceerd heb, daarmee geen naam heb, en daarmee dus een mindere visser ben volgens jou. En dat zegt wel iets over je leesvaardigheid, want dat dat nu juist in mijn allereerste posting van dit onderwerp staat had je kunnen lezen, is een beetje lachwekkend, en maakt jou tot een??


groetjes

RF
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-12-2004 21:48

Roger
Maak je niet druk, ik zal nooit zeggen dat ik een beter visser ben dan iemand die niet bekent is. Heb zelf juist heel veel respect voor vissers die gewoon lekker aan het vissen zijn en waar je nooit wat van hoort. Ken geen definitie van een goede visser. Hou er niet van als iemand mij een goede visser noemt en mij niet kent!!
Piet
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

06-12-2004 21:52

Maakt mij tot een boeren lul die in jou ogen al helemaal niets voorsteld, en net om de hoek komt kijken die helemaal niets weet en alleen maar een grote bek heeft
OF NIET DAN ??!!!

Zeg ik dat jij er niet over hebt na gedacht ?
Zeg ik dat jij niet kan vissen ?
Zeg ik dat de heer Vogel een betere visser is dan jou ?
Zeg is dat de heer Vogel een goede visser is omdat hij bekend is ?

Geen van dit alles heb ik gezegd, ik zeg alleen maar dat wat jij zegt niet helemaal correct is, ik zeg alleen dat de heer Vogel over alles goed heeft nagedacht en dus daadwerkelijk WEL verstand van zaken heeft.

Heb ook helemaal niet gezegd dat de heer Vogel een betere visser is dan jij, wie ben ik om daar over te oordelen ?! :roll:
Ik lees alleen een en ander van hem, en met genot maar heb nog nooit naast hem gezeten dus hoe zou ik het kunnen weten ?
Het gene wat ik alleen zeg is dat de dingen die hij laat zien en op de markt brengt en de rest van zijn spullen gewoon goed zijn meer niet
maar om nou te zeggen dat het iets zegt over mijn leesvardigheid, nee sorry dat gaat nergens over vriend
Jou leesvaardigheid is dan dus ook zeker niet top

De heer vogel nam ik als voorbeeld, had ook henkie van de hoek kunnen zijn.

Maar wat is het wil jij benoemd worden tot een goede visser ? beetje jaloers ?
Ik hoop het niet, denk het niet en verwacht het ook cker niet

Maar goed wie ben ik :o
Laatst gewijzigd door Bart-Jaap Koorn op 06-12-2004 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

06-12-2004 21:52

Kijk het kan aan mij liggen hoor, maar juist dit soort onderwerpen sieren nu juist niet het board. Dat er mensen inmiddels niet meer ophet board zijn komt door een generatie die voor de meeste van ons al aktief waren en niet de boarders die er nu gebruik van maken. En trouwens overal om me heen is er sprake van vernieuwing. Zomaar even wat hoor... Op zondag om 19:00uur studio sport op Ned. 2. Volgend jaar bij Joop van de Ende voor 36 Miljoen ofzo???

Bedrijven zijn voortdurend bezig om hun produkten te vernieuwen en ga zo maar door. Vernieuwing hoort er nu eenmaal bij of je het nu leuk vind of niet. Wat mij nu echt behoorlijk begint te irriteren is dat mensen hier alleen nog maar komen om hun gal te spuien over het "board" Dit niet goed zus niet goed enz. Doe mij nou eens een plezier... als je het niet aanstaat ga dan lekker naar een ander board.

Over rot me strot uitgesproken :wink:

Puntje bij paaltje is het gewoon zo dat veel boarders door dit soort onzin weg blijven en niet om de redenen die eerder genoemd werden.

Met vriendelijke groet,

Rene Berger
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

06-12-2004 21:54

Hey Schut,

Nog geneukt?


o shit, verkeerde topic.
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

06-12-2004 22:00

Of het nivo daalt?? :roll:

Kan je wel zeggen ja!
Deze topic irriteerd velen nogal....Dan daalt het nivo helaas! :cry:

Ik heb liever een poll die over iets interresants gaat i.p.v iets zoals dit!
Roger, daalt het nivo alleen op dit board of......?
Vriendelijke groet,

Koen de Been
joel merken
Berichten: 257
Lid geworden op: 26-09-2004 13:20
Locatie: maasbrecht

06-12-2004 22:05

roger

ik volg je helemaal in je verhaal

hier word zo geluld over niemendalletjes dat je er soms niet goed van word

iedereen post maar topics om te posten

maar 7 keer op de 10 leer je er niks uit(buiten janken of een goede lach mischien)

dat iedereen hier de wijsheid in pacht heeft blijkt overduidelijk aan het topicniveau

maar ik geef je een goeie tip erover beginnen helpt niet
we zijn in de minderheid maat!

ik heb ook al enkele keren een opmerking gegeven ma dan hacken ze je of doen ze net of jij de slechte bent

enkel positieve meningen tellen hier en gewoon ja knikken!

we zullen het ermee moeten doen

toch wel raar dat niemand van hun gesponserd word

met zoveel wijsheid zou je toch denken dat nash himself hun komt halen
op het randje
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

06-12-2004 22:09

Heej joel er zijn er meer die er zo over denken, veel meer !
Ben het volledig met je eens dat erover beginnen geen nut heeft.
Ik heb het ook ooit eens geprobeerd, nogmaals:
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... deloosheid
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

06-12-2004 22:14

Dan is de cirkel bij deze rond.....
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

06-12-2004 22:36

Herwin Kwint schreef:Hey Schut,

Nog geneukt?


o shit, verkeerde topic.



'Er is in het land geen kut zo nat als een watermeloen met een gat.'


Oud gezegde!


Sorry, kon het niet laten! :oops:

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

06-12-2004 23:03

Zoveel medeboarders, zoveel meningen...! :roll:
Iedereen mag z'n mening hebben, als ie dat maar op een normale manier
verkondigd en onderbouwd. Kijk je kunt b.v. wel een eeuwen lange dis-
cussie aan gaan waarom ik b.v. liever met klauwhaakjes vis, maar waar-
om zou een ander geen goede ervaring met een rechte punt kunnen heb-
ben...?
Wat ik wil aangeven: Respecteer elkaar, en probeer eens een "open mind"
te hebben/krijgen. En je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, dat
zou ook niet goed zijn...! Want als we het allemaal met elkaar eens waren,
dan waren we gauw uit gediscuseerd.... :wink:

groetjes Benny
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

06-12-2004 23:35

Voor een van de weinige keren heb ik eens meegedaan aan een poll.

Mijn meningen zullen bekend zijn. Alhoewel, ik heb de diepe reden van mijn ageren voor bekend nog niet letterlijk geuit. Is ook meer een kwestie van: wie bepaalt wie er recht heeft op mijn mening. Mijn mening is namelijk voor een hele hoop mensen irrelevant, en voegt niks toe aan die persoon in z'n geheel. Oftewel, wanneer is de wereld klaar voor jouw mening? Dit is natuurlijk helemaal scheefgegaan bij de intrede van het internet, iedereen kreeg opeens een mening, en moest dingen gaan zeggen. Niet communiceren is immers niet sociaal en derhalve a-sociaal. En niemand van ons wil een tokkie zijn :) Maar al die mensen die denken dat ze een mening hebben, die met behulp van argumenten van iemand anders gaan onderbouwen, en dan ook nog eens net doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben? Hmm, ik vraag het me af, of de wereld dáár klaar voor is.

Tot zover mijn gelul.
fishing rocks
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-12-2004 23:44

Toon,

ergens gaat je verhaal scheef. Als niemand de mening of het idee van een ander overneemt, zijn er eerstens 6 miljard meningen.

Waarschijnlijker is, dat er iemand verdomd overtuigend is geweest.

MVG

Klaas