KOM ook as Zaterdag en Zondag 1 en 2 November!


Gebruikersavatar
Gerrit Ritmeester
Berichten: 484
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Kamerik
Contacteer:

29-10-2003 19:24

A.S. zaterdag (1 november) is het alweer zover, de grandioze Hengelsport- en Visbotenbeurs editie 2003 zal dan weer plaatsvinden! Wisten vorig jaar al duizenden sportvissers de weg naar de Veemarkt hallen in Utrecht te vinden, dit jaar kan het aantal bezoekers alleen maar toenemen, want het wordt op zaterdag en zondag 1 en 2 november a.s. opnieuw een spetterende beurs waar voor iedereen, oud of jong, iets te vinden zal zijn.

Er is een scala aan leuke en originele bezienswaardigheden, echte primeurs en vooral een fantastisch sfeer. Organisatieburo Drent weet in de persoon van top-organisator Dirk Drent als geen ander wat de gemiddelde sportvisser in beweging kan brengen. Daarbij worden ook nog eens publieks-en bedrijfsvriendelijke prijzen gehanteerd. In Utrecht staat de sportvisser centraal. Het thema van Drent luidt dan ook: "De beurs is er voor de sportvisser en niet andersom!". Dit verklaart voor een groot deel dan ook het geweldige succes van deze Utrechtse Hengelsport- en Visbotenbeurs, die er vanuit het niets, opeens staat. Wij voorspellen deze beurs dan ook een grote toekomst!

Voor de karpervissers is er zeker veel te beleven!

Zo is er o.a. een tentenplein vol vistenten, is er de magistrale show van de Happy Hookers genaamd Dreams en houd Piet Vogel een interessante lezing over karpervissen.

Ook zijn er vele groothandels en winkeliers van karpermaterialen aanwezig waaronder natuurlijk, UCP, Shimano, PB Products, Ashima, Raven etc. etc. Tijdens deze eerste beurs van het seizoen kunt u mooi uw materialen uitzoeken voor het volgende visseizoen.

Ashima komt met een uitgebreide serie karpermaterialen van hoofdlijn tot haak, zoals ze zelf zeggen. Kwalititeit dient het verschil te kunnen maken tussen vangen en niet vangen. Voor de fervente karpervisser hebben ze nu nieuw in het programma; wartels in grootverbruikers verpakking van 50 stuks, fluocarbonlijn op spoelen van 50 meter, grotere PVA bags en heel leuk; starterskits voor de karpervissers met b.v. standaard stiff rigs met naar keuze gevlochten of gecombineerd.

Tentenplein show.
Voor het eerst zal er dit jaar een groot Tentenplein komen. Ruim 300 vierkant meter met alle soorten en maten van tenten voor de hengelsport die u maar kunt bedenken. Nog nooit eerder vertoond!

Grote Castingbaan waar uzelf aan mee kunt doen!
Hengelsportvereniging "Ons Stekkie" uit Zeewolde zal in samenwerking met vele topmerken uit de hengelsport een unieke castingbaan opbouwen van ruim 50 meter lang.

Voor slechts € 1,00 kunt u uw werptechniek beproeven, zowel zaterdag als zondag. Voor de bezoekers zijn er twee categorieën, namelijk jeugd tot 15 jaar en volwassenen. Voor elke categorie hebben we een hoofdprijs van €250,00. Daarnaast krijgen de volgende beste tien werpers ook mooie prijzen.

Prominenten wedstrijd!
Elke standhouder mag 1 topwerper afvaardigen voor de prominenten wedstrijd. De wedstrijd wordt gehouden op zaterdag 1 en zondag 2 november vanaf 14.00 uur. De prominenten werpen voor het goede doel. De hoofdprijs is een gigantische wisselbokaal en natuurlijk eeuwige roem! Het volledige inschrijfgeld gaat naar de Dr. Daniël den Hoed kliniek te Rotterdam waar jeugdkankerpatiëntjes worden behandeld en begeleid. De prijzen zullen na afloop van de beurs worden uitgereikt of middels per post worden bezorgt. Kijk op http://www.visseninzeewolde.nl of http://www.hengelsportbeurzen.nl voor de uitslagen.

Lezingen en shows: Audiovisionele show "Dreams"
De vier knotsgekke vrienden èn sympathieke Brabanders, Stefan Kanters (de Kriepel), Maikel van Hintum (d'n Boebes), Ief Vorstenbosch (de Muts) en Dick Huigen (The Hick) hebben wederom -voor de 3e maal al weer- een audiovisuele show in elkaar gezet waar de vonken vanaf vliegen! Deze show verhaalt over de avonturen van het viertal in Nederland en Frankrijk en maakt gebruik van overvloeitechnieken en wordt begeleid met muziek. Deze show mag u niet missen!

Piet Vogel zal een zeer interessante informatieve lezing geven over karpervissen.

Jan van de Bovenkamp zal een tipje van de sluier over het wedstrijdvissen op witvis oplichten. Bertus Rozemeijer en Dick Langhenkel zullen de nodige dia's met praktische informatie over het vissen op roofvis zullen tonen.

Zoals u ziet voor elk wat wils!

Dit alles en nog veel, veel meer kunt u verwachten op deze beurs!

Kijk voor meer informatie op: http://www.hengelsportbeurzen.nl
En het parkeren is echt gratis!

Wij hopen dat u komt en veel plezier aan deze beurs zult beleven.
Openingstijden zijn:
Zaterdag 1 november van 10:00 tot 17:00 uur
Zondag 2 november van 10:00 tot 17:00 uur
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

29-10-2003 19:46

Ik ben er om 10uur :smile:
johan de jong
Berichten: 25
Lid geworden op: 25-10-2003 02:00
Locatie: kapelle- biezelinge

29-10-2003 19:56

Ik tussen 10 en 12uur
erik flaschwinkel
Berichten: 127
Lid geworden op: 23-10-2003 02:00
Locatie: spaarndam

29-10-2003 21:50

Ferenc,
dan zie ik je zondag kan je me gelijk vertellen over Frankrijk hoe het daar was.
Ik vond het vorig jaar ook een leuke beurs,
dus zeker even gaan kijken.
Mzzl Erik
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

29-10-2003 22:48

Mensen die toch nog meer van de KSN jeugd willen weten?

een groot deel van de jeugdcommissie is op de beurs aanwezig!!!

Tot zaterdag en zondag

Frank
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

29-10-2003 23:06

zeg maar gerust iedereen Frank. Op de zondag dan... zaterdag een groot deel inderdaad.

Komt allen!

Tot dan...

Frank
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

29-10-2003 23:21

Frankie.. ik denk dat jij de nacht stappen niet overleeft dus reken jou niet mee op zondag :razz:

Frank
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

29-10-2003 23:23

Erik

Ik ga op zaterdag :smile: mischien als ik moet helpen bij een bepaalde stand(noem geen namen:P ) dan ook op een zondag.
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

29-10-2003 23:33

ik ben er ook ! ....hoop ik ! :smile:
maar dat zal wel lukken denk ik !
denk dat het zondag wordt !
Just another carp fisher.......
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

30-10-2003 17:46

Jaren niet meer op hengelsport-beurzen geweest, maar Utrech ligt aardig in de buurt.
Ben erg benieuwd hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.
Iig de stand van de KSN bezoeken..... de lezing van Dick om 11.00 uur lijkt me ook wel wat!
Tot zaterdag
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

30-10-2003 18:12

Ik ben er zaterdag om 10 uur, maar moet al weer snel weg omdat ik om 3 uur moet werken :evil: dus als er iemand is die toevallig rond 1:30 uur richting Breda rijdt.....Meel me even!!!

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

01-11-2003 18:56

Ik woon lekker in Utrecht :razz: dus dat wordt smullen! lekker veel bekijken en mss ook wel kopen !

Gr.
Melvin
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

02-11-2003 02:50

Is er al iemand terug van zaterdag? :smile: Ervaringen? Waarschijnlijk ga ik zondag, :smile:
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

02-11-2003 10:26

Heren,

als het goed is, moet ik over anderhalf uur in utrecht wezen, tot straks...
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

02-11-2003 10:36

Ik zal er ook om een uurtje of 13.00 zijn,wellicht dat ik nog een vriend of vijand :smile: van het board tegen het lijf loop...........
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

02-11-2003 11:42

Ben gisteren geweest en vond het niet veel aan.Het is gewoon 1 grote winter opruiming van winkels.
henk gerressen

02-11-2003 13:46

vondt het gisteren zwaar tegen vallen
dacht dat die groter zou zijn als vorig jaar!!!!!!!!
remco wieser
Berichten: 164
Lid geworden op: 19-05-2003 02:00
Locatie: zoetermeer

02-11-2003 16:48

Hoi

Ben vandaag ook geweest.
Ik vond het tegen vallen.
Vond het klein en er was volgens mij ook geen lezing van Piet Vogel om 12:30 uur.

Met teleurstellende Groet
Remco
lourens den outer
Berichten: 20
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00
Locatie: nieuwegein

02-11-2003 18:54

ik ben dus gelukkig niet de enige die het vond tegenvallen. Als je dan hoort dat hij dit jaar 50% groter zou zou, zou ik wel eens willen weten waar die 50% was. En een opruiming vond ik het nou ook niet echt, er waren nu niet echt scherpe prijzen. Ik ben ben blij dat ik vorig jaar nieuwe hengels gekocht heb, dat scheelde me een hoop geld als ik het nu had moeten doen.
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

02-11-2003 21:26

Helaas,
ik vond het ook erg tegen vallen, het enige wat leuk was, was de stand van de ksn :smile: maarja, daar ben ik dan ook een uur geweest ofzo :grin:
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

02-11-2003 21:34

maar 1 uur :smile:

ik vond et een leuk weekend.

En mannen, tuurlijk is t makkelijk om et de grond in te trappen.... Maarrrrr....

Fijne avond ben sloape... hebbet nodig..

Frank
jan van kranenburg

02-11-2003 22:10

Voor het eerste in mijn leven een hengelsportbeurs bezocht. Vanmiddag dus.
Wees dus niet verbaasd dat ik aanvankelijk erg onder indruk was van het giga-aanbod.

Na enige tijd echter vond ik toch een erg rommelige bedoening met veel te weinig tijd voor voorlichting door deelnemers aan belangstellenden.
Had gehoopt en verwacht dat de stands een meer informatief karakter zouden hebben; helaas dus.

Gelukkig wel een aantal mensen, die ik alleen van naam kende, de hand kunnen schudden.
Deze prettige ervaring + een paar laarzen rijker, na 3 uur naar huis.

mvg

Jan
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

02-11-2003 22:22

Jan ff offtopic, je hebt een Prive Berichtje op dit forum.

Groet Frank
Ron van Setten
Berichten: 466
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: Culemborg

03-11-2003 08:41

Bijna de gehele week ziek geweest, maar ik moest en zou gisteren naar de beurs gaan. Ik ben samen met mijn vader geweest. Deze heeft in een (ver) verleden ook gevist. Hij wist niet wat te verwachten; hij had het idee door de allermodernste snufjes overweldigd te worden. Immers, wie vist er tegenwoordig nog met een stuk roggebrood op karper (meer mensen dan je denkt pa :smile: ). Mijn vader en ik hebben ons zeker vermaakt. Wij zijn echte Gamma-mensen. Drop ons in een doe het zelf handel en we zijn uren zoet met het bekijken van allerlei tuttemerul. Vinden we heerlijk om rond te kijken. Ook naar spullen die we zelf niet nodig hebben. Deze strategie hebben we ook vrolijk op de beurs toegepast. De boten zijn door ons nader geinspecteerd, de tenten zijn door ons gekeurd, de modellen van de modeshow zijn aandachtig door ons bekeken, menig hengel is bewonderd, veel molens gedraaid, etc. etc. Kortom, geslaagde dag.

Leuk is ook om te zien dat het waakvlammetje bij mijn vader weer brandt! Even oppoken!
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

03-11-2003 12:06

Enkele foto's van de beurs op http://www.geocities.com/carphunterstwente/utrecht.html

Kopieer dit adres even in je adresbalk boven in je beeldscherm, dat werk bij Geocities sites vaak wat beter...

vr gr Sjoerd