De Hoeksche Karpervisser

Plaats reactie
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

21-05-2014 11:30

Toen ik kort geleden mijn nieuwe video camera kreeg, en ik veel plezier beleef naar het kijken van karpervis filmpjes op YouTube, heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben een vlog begonnen op YouTube, De Hoeksche Karpervisser. Ik maak filmpje zou als het is op dat moment. Soms met vangsten en soms zonder. (helaas 2 x zonder..... :cry: ) Maar zo gaat het nu eenmaal. Soms successen en soms teleurstellingen. Ook probeer ik het een en ander te vertellen over mijn manier van vissen mbt aas en presentatie. Ga eens kijken en laat weten wat je er van vind, klik op de link in mijn handtekening. Opbouwende kritiek is altijd welkom.
Gewoon, lekker vissen.
Briann Alma
Berichten: 72
Lid geworden op: 18-02-2014 18:41

01-06-2014 19:41

Het gaat je goed af het filmen van jouw visserij. Erg intressant om te zien.. Niet alleen grote vissen showen voor de lens.. Maar gewoon het totaal plaatje wat vissen inhoud, en wat het zo mooi maakt.

Waar ik nog benieuwd naar ben is het kiezen van de stekken, waar zoek je naar onderwater ?
Rene Zoeter
Berichten: 477
Lid geworden op: 14-12-2013 14:07
Locatie: Hoeksche Waard

01-06-2014 21:04

Bedankt voor je compliment. De wateren welke ik tot nu toe heb laten zien, hebben een redelijk gelijk bodem verloop. Aan de kanten ongeveer een meter diep en aflopend naar 2 tot 3 meter in het midden voor het laatste water. In deze gevallen probeer ik langs de kanten te vissen tegen of ongeveer een meter voor het riet, aangezien ik langs het riet azende vissen verwacht. Op groter water waar ik niet tegen de kant aan kan vissen, of omdat de situatie dan verlangt, zal ik naar plateaus, riggels of andere bodem structuren zoeken en hier op te vissen. In mijn omgeving is overwegend water te vinden zoals ik tot nu toe heb laten zien. Helemaal niet vervelend vind ik. Uiteraard is het Haringvliet hier een "grote" uitzondering op. Dit water staat op mijn verlanglijst, alleen moet ik nog de juiste stek vinden, maar hier zal je ook zeker een filmpje van zien.
Gewoon, lekker vissen.
Plaats reactie