Karpervissen 26 juli 2013

Plaats reactie
Dries Dewitte
Berichten: 55
Lid geworden op: 09-07-2013 08:24

27-07-2013 21:21

Ik ben vrijdag 26 juli 2013, ondanks het onweer, gaan vissen met mijn broer. Het resultaat is te zien op volgend filmpje


http://youtu.be/Z1uQNUGYiQU
Bart Bloem
Berichten: 94
Lid geworden op: 15-04-2013 23:06

28-07-2013 13:28

Mooie vissen.
Gebruikersavatar
Peter Matheesen
Berichten: 684
Lid geworden op: 14-06-2013 22:53

28-07-2013 19:09

Ben ook die ochtend vanaf 5h30 wezen vissen,1e run 8h30 vis gehaakt maar vrijwel direct gelost(regende nog niet)
Begon donker te worden dus mijn korum shelter geplaatst.Dacht valt wel mee en niet alle haringen geplaatst
Begon te hozen maar zat lekker droog.
Ineens een geweldige rukwind en lap shelter mee.Kon nog net de hoek vastgrijpen en dan teruggeplaatst en dan toch maar alle haringen geplaatst.
Ondertussen doornat natuurlijk maar kom het was warm en zat er geeneens mee in.10h30 nog steeds aan het hozen en lap een 2e run,gehaakt en tijdens de dril mijn knoop van de hoofdlijn los(nog nooit gehad,voor alles 1e keer)gelukkig vis ik met schuiflood vrij dus de vis zal er niet veel last van hebben,alleen de haak natuurlijk.Had dan al iets van dat het mij niet gegund was die dag.5 minuten later een 3e run op mijn andere hengel,ook gehaakt en gedrild tot voor het schepnet en schiet ie ook los.Dan bleek mijn fox mmx bieper het niet meer te doen(ondertussen heb ik die hersteld)Dus heb zoiets van volgende keer beter en misschien eens ff nadenken vooraleer ik met onweer ga vissen.Ben niet kwaad ofzo omdat ik toch 3 runs had.Meer mijn eigen schuld dat er geen enkele op de onthakingsmat is geraakt.Heb dus 2 runs gehad terwijl het gigantisch aan het regenen was.De vis trekt zich daar dus blijkbaar geen bal van aan.Ziehier mijn relaas van 26 juli 2013.De poster van dit onderwerp had een betere sessie blijkbaar.Het weze je gegund.
Heb soms heldere momenten zijn wel schaars
Plaats reactie