karpervissen op groot water deel 2

Plaats reactie
niek zoer
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-07-2012 16:10

06-05-2013 18:50

Hierbij deel 2,
de vangsten kwamen langzaam op gang maar was uiteindelijk zeker de moeite waard!

Kijk en geniet!
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

07-05-2013 09:26

Op zich een leuk filmpje.
Paar puntjes van aandacht:
Geen onthaakmat id boot(die naar mijn idee ongeschikt is voor 2 mensen +opgevouwen vis)
Op de kant wel een onthaakmat(2.40), maar zo droog, kan men kurk van malen :(
ALTIJD een plons water eroverheen voordat de vis erop gaat. Emmertje water ernaast.
Voer in een emmer, IN een emmer is het makkelijkst :wink:

Was een boot echt nodig daar voor de dril?? IK ben van mening , dat ALS je al een boot nodig hebt,
je in staat moet zijn om deze in je eentje te bedienen. Zelf ben ik geen bootvisser, maar ik stoor me daar wel vaker aan.
Staan nog wel 3 hengels uit op de kant heh??

Zie dit a.u.b als opbouwende kritiek, niet afbrandend of jaloerzie !
Ach man..Ga toch vissen !!
niek zoer
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-07-2012 16:10

07-05-2013 10:31

Hallo,
Dank voor je reactie. Alleen ben ik het er niet helemaal mee eens. In de boot licht altijd standaard een onthaakmat, wel niet zon grote maar toch een onthaakmat. En dat die mat kurkdroog is heb je gelijk aan. Alleen moeten we vis dan maar op de steiger leggen ofzo... Het eerste wat we deden was een pannentje met water over de vis en over de onthaakmat! Maar hier heb je gelijk in dit had van te voren moeten gebeuren.

En dan nog even over de boot, achter de boot hangt een benzine motor dat is praktisch onmogelijk te besturen tijdens een dril. Met een elektro motor zou dit prima kunnen!

O ja en terwijl wij in de boot zijn lopen er nog 2 personen op de kant en die houden de hengels in de gaten.

Niek
Plaats reactie