Piet Vogel terug naar zijn roots de karperput

Plaats reactie
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

24-09-2011 07:22

Gebruikersavatar
Sander Janssen vd L
Berichten: 220
Lid geworden op: 25-07-2011 08:50
Locatie: Soest

24-09-2011 08:10

mooi filmpje weer piet !
jans de boer
Berichten: 233
Lid geworden op: 05-01-2006 14:20
Locatie: emmen

24-09-2011 08:38

Mooi gedaan
Wanneer maak je dat filmpje over het uitleg over rigs en systeemen
Gr Jans
martin sb
BFP BAITS.NL
Vis met het geen wat je zelf bevalt
Laat je niet van de wijs brengen
Doe de dingen die je zelf leuk lijkt
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

24-09-2011 08:47

Hoi Jans
Dat filmpje moet ik op locatie gaan maken ergens in Frankrijk waar het stil genoeg is. Hier is altijd teveel lawaai. Probeer het wel dit najaar te doen. De volgende korte film gaat over mijn vakantie trip naar twee grote meren in zuid Frankrijk.
Ik dacht dat ik niet genoeg film materiaal zou hebben maar dat viel mee, dus toch maar een filmpje van gemaakt.
Deze zal zondag online gaan op de rigsolutions site.
Gr
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

24-09-2011 14:46

Piet,

Ik vind het jammer dat de fase na het scheppen van de vis van de rolstoeler niet op film staat. Of tenminste, niet wordt vertoond. Ik ben wel benieuwd hoe hij dat alleen doet namelijk. Aan jouw "Bààn" heb ik namelijk wel eens zo'n mindervalide persoon in een rolstoel een karper zien vangen, maar dat ging toch niet van harte. Over het hek slepen, op de grond kwakken en vervolgens zo de vis van de mat af sodemieteren, niet al te vaak gewoon plat op de zij. Als de vis mazzel heeft is er iemand bij, maar anders..

Dit is niet aanvallend bedoeld, absoluut niet maar was gewoon reuze benieuwd hoe de vis onthaakt wordt en meer van dat. Dat is nou juist de kunst als je in zo'n rolstoel zit. Heb je dat op film staan?

Groet Sven
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

24-09-2011 14:58

Sven
Helaas dat is niet gefilmd omdat ik erbij was en ik de haak heb verwijderd. Normaal stapt hij uit zijn rolstoel en zit naast de vis. Hij is er goed in en doet niet zoals jij beschrijft. Natuurlijk zijn er ook die de stoel niet uit kunnen en ja, dan is er wel een probleem. John kan het zelf en als hij in die put vist helpt iedereen hem want hij vist normaal voor de ingang op de invalide stek.

Ik ben voorstander van een stichting die vist met mindervalide om zo te voorkomen wat jij beschrijft en vooral om die mensen een leuke dag te bezorgen.

gr Piet
jans de boer
Berichten: 233
Lid geworden op: 05-01-2006 14:20
Locatie: emmen

24-09-2011 16:48

Ik denk ook dat een stichting voor mindervaliden die graag vissen in welke vorm dan ook goed zou zijn
Zou daar zeker aan mee willen werken
Piet ik zag dat je een nieuwe onthaakmat gebruikte
Deze zou zeker voor mij goed volstaan
Nou heb ik op google gekeken maar kon het niet vinden
Zijn deze nog niet op de markt ?
Als ze wel op de markt zijn waar kan ik die dan halen
Ik kom bv regelmatig bij faunaland zunnebeld die levert triggerbaits en rigsolutions
Bij toeval zag ik daar ook een stoel van pv dus wellicht...
Zou je daar mij een antwoord op kunnen geven
gr jans
martin sb
BFP BAITS.NL
Vis met het geen wat je zelf bevalt
Laat je niet van de wijs brengen
Doe de dingen die je zelf leuk lijkt
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

25-09-2011 12:13

Piet mag ik ook een keer zeggen dat ik dit echt een flutfimpje vondt.
Let op slagboom !
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

25-09-2011 13:04

Dennis
Iedereen mag altijd zijn eigen mening hebben en dat ook verkondigen! Ik vind ook niet alles even goed en zeg dat ook.
Gr Piet
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

25-09-2011 13:16

Beste stuurlui staan aan wal Piet. Dit filmpje vindt ik een beetje van 'alles' een klein beetje.Er staat er één met een spot te gooien en die gaat dalijk met een zigrig vissen en dat was het dan. Als ik je mag adviseren zou ik in de filmpjes echt voor een onderwerp gaan. Dus in dit geval bv. Hoe het nu met de karperput waar het allemaal begonnen is of vandaag volgen we een een dagje een rolstoelvisser of een jeudigevisser. Snap je welke kant ik je op wil sturen ? Gr. Dennis.
Let op slagboom !
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

25-09-2011 15:02

Dennis
Ik snap je maar dit moest gewoon een luchtig filmpje worden met de rolstoelvisser en de jonge knul in de hoofdrol. Kan ook niet echt veel langer want dat trekt mijn computer niet. Dit is al 3 uur renderen. Het ging ook niet om mij, dat doe ik later wel een keer anders. Voor die twee was het echt heel leuk om hun eigen terug te zien op Youtube.
Ik snap dat dit niet echt aanslaat bij een bepaalde groep mensen.
Bedankt voor je mening!
Gr
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

25-09-2011 15:43

Ondanks dat dit inhoudelijk een ietwat saai filmpje is kan ik wel de motivatie er van inzien.
Als je al lang op karper vist zoals Piet, komt er een moment dat je terug komt op water waar het allemaal is begonnen voor jou.
Dat de situatie daar nu anders is dan zeg 30 jaar geleden moge duidelijk zijn, een invalide visplek zag je in die tijd amper en dat je dit laat zien na een aantal vragen van minder valide personen op kwo ben je hier handig op ingesprongen :wink: , wij worden ook een daagje ouder Piet, al heb ik geen beperking vind ik dit soort dingen wel heel belangrijk voor de medemens, maar zoals aangegeven mist het wat inhoud :wink: .

Dan dat kleine ventje :P , ik zie mijn zoon daar vissen :wink: , alle trucjes van pa copyeren en gewoon lekker veel vangen. Zonder een vissende vader zou zo'n ventje nog niets klaar maken natuurlijk, ook daar zou je iets meer inhoud aan kunnen geven in een volgende film.

Ik moet wel zeggen dat de eerste beelden erg sfeervol zijn, zonsopkomst, riet, kabbelend water de sfeer zat er gelijk goed in!.
Kortom ik vond het leuk om eens een filmpje te zien zonder reclame praat :wink:
Gebruikersavatar
Hans ter Haar
Berichten: 389
Lid geworden op: 22-02-2007 10:30
Locatie: Tricht

26-09-2011 11:48

... vaak is het zo dat je het filmpje voor jezelf maakt,
en om er op ieder moment bij te kunnen en het te bekijken (zelfs op je werk) is youtube de beste oplossing.

Als andere daar dan een mening over hebben, dat is dan fijn, gaat er met name om wat je er zelf van vindt....

Grtz,
Hans
Experience……
Is not what happens to people.
Its what people do
With what happens to them.

http://www.vismaten.nl
Plaats reactie