Ik ben ook maar aan het bloggen gegaan

Plaats reactie
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

27-11-2012 11:14

Heren,

Vroeger al een keer een website gehad over karpervissen en wat sessie verslagen gemaakt, altijd wel leuk om te delen vond ik toen.
Laatste jaar ben ik toch wel een beetje in de ban geraakt van blogs, ik volg er een aantal en vind het leuk om te lezen hoe anderen hun visserij beleven..

Ik bedacht me dat ik het ook wel leuk zou vinden om mijn visserij eens een beetje te delen..
Nu ben ik geen romantische schrijver en heb geen idee of er animo voor is maar bij deze staat het eerste stukje online.
Taaltechnisch is het nog niet 100% maar hier word aan gewerkt :wink:

http://oudeelferink.wordpress.com

Komende weken zal ik een beetje ingaan op afgelopen seizoen (dit jaar dus), en straks na de feestdagen zal ik de start van mijn nieuwe seizoen bijhouden en regelmatig updates verzorgen hoe ik toe leef naar het nieuwe seizoen en hoe ik mijn voorbereidingen tref voor een bakken-water..

Status updates zal veelal via facebook gedeeld worden en zal hier ook af en toe een update plaatsen zodat men het toch blijft volgen.
Als ik het uiteindelijk niets vind zal de blog ook snel een eenzame dood vinden, maar ik hoop dat het toch intressant is/blijft om te volgen..
Het blog is nog in ontwikkeling qua layout en kleuren etc, maar tips en aanbevelingen zijn altijd welkom..

Groeten..............
Plaats reactie